Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Оксана

Бізнес-аналітик

Рассматривает должности:
Бізнес-аналітик, Фінансовий менеджер, Заступник головного бухгалтера, Аудитор, Бухгалтер
Возраст:
37 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Оксана Кіс
Персональна інформація:

Дата народження: жовтень 20, 1987
Сімейний стан: заміжня
Контактні дані:

Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Професійний профіль:
Досвідчений бухгалтер з понад 15-річним стажем у сфері бухгалтерського обліку та фінансової
звітності. Маю глибокі знання в аудиті фінансово-економічної діяльності, зокрема в державних
органах, органах місцевого самоврядування, прокуратурі та судах. Моя кар'єра охоплює роботу в
міжнародних компаніях, де я успішно впроваджувала автоматизовані системи обліку та
оптимізувала фінансові процеси.
Я прагну досягати високих результатів, завжди відкриваю нові можливості для професійного
розвитку. Маю відмінні комунікаційні навички, що дозволяє ефективно взаємодіяти з колегами
та керівництвом, а також успішно вести ділові переговори.

Ключові навички:
 Глибоке знання стандартів бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
 Досвід проведення аудитів та перевірок фінансово-економічної діяльності.
 Вміння працювати з програмами 1С версій 7.7, 8.2, 8.3, BAS, SAP, LORA, Power BI,
Excel, Word, Magnitude.
 Розробка та вдосконалення конфігурацій 1С версія 8.3 і BAS KUB.
 Знання трудового законодавства та обліку доходів фізичних осіб-підприємців.
 Вдосконалення і автоматизація процесів фінансової та управлінської звітності для ринку
Німеччини.
 Високий рівень аналітичних здібностей та уваги до деталей

Професійний досвід:
Nestlé Business Services Lviv (NBS Lviv)
Бухгалтер з фінансової звітності (R2R) та координатор німецького ринку.
Учасник відділу розвитку співробітників.
Травень 2021 – теперішній час
Обов’язки:
 Відповідальна за підготовку та забезпечення щоденної діяльності в бухгалтерських
послугах, проведення робочих зустрічей з відповідальними особами з ринку Німеччини
та інших ринків, які підпадають під мою відповідальність.
 Підготовка та подання фінансової звітності відповідно до міжнародних стандартів
фінансової звітності (IFRS) та вимог локального законодавства.
 Збір, аналіз та узагальнення фінансових даних для складання квартальних та річних
звітів.
 Взаємодія з зовнішніми аудиторами під час проведення аудиту фінансової звітності,
підготовка необхідної документації.
 Аналіз відхилень у фінансових показниках, підготовка аналітичних звітів для
керівництва.
 Підготовка управлінської та статистичної звітності для міжнародних ринків, включаючи
Німеччину, Швейцарію та Люксембург.
 Участь у проектах з автоматизації процесів звітності та впровадження нових систем
обліку.
 Моніторинг та порівняння ключових показників ефективності KRI, KPI та визначення
шляхів їх покращення.

ТОВ "Мобіжук", Львів
Старший фінансовий бухгалтер
Червень 2020 – Травень 2021
Обов’язки:
 Ведення обліку основних засобів, включаючи їх придбання, амортизацію, переоцінку та
вибуття.
 Проведення інвентаризації основних засобів, підготовка звітів про результати
інвентаризації та усунення виявлених розбіжностей.
 Розрахунок та облік амортизаційних відрахувань відповідно до обраної методики
(прямолінійний, прискорений тощо).
 Підготовка та подання фінансової звітності, що стосується основних засобів.
 Взаємодія з іншими відділами для забезпечення точності даних про основні засоби,
включаючи закупівлі, ремонти та модернізацію.
 Аналіз та контроль за дотриманням внутрішніх політик компанії щодо обліку та
управління основними засобами.
 Підготовка звітів для керівництва про стан основних засобів, їх використання та
ефективність.
 Участь у розробці та впровадженні процедур обліку основних засобів для підвищення
ефективності роботи.
 Консультації для співробітників щодо питань обліку основних засобів та їх
використання.
Участь у впровадженні та тестуванні автоматизованої платформи обліку BAS KUB.
ТОВ "ВімпелКом Глобал Сервіс Україна"
Бухгалтер відділу кредитної заборгованості
Вересень 2016 – Квітень 2017
Обов’язки:
 Ведення обліку кредиторської заборгованості, включаючи контроль за термінами
платежів та узгодженням рахунків.
 Підготовка та обробка платіжних доручень, а також контроль за своєчасністю їх
виконання.
 Проведення звірок з постачальниками, включаючи підготовку актів звірки та вирішення
розбіжностей.
 Аналіз та моніторинг кредиторської заборгованості, підготовка звітів для керівництва.
 Взаємодія з постачальниками для вирішення питань, пов'язаних з оплатою та умовами
співпраці.
 Участь у складанні фінансової звітності, пов'язаної з кредиторською заборгованістю.
 Контроль за дотриманням внутрішніх політик та процедур компанії щодо обліку та
управління кредиторською заборгованістю.
 Підготовка аналітичних звітів для оцінки фінансового стану підприємства та планування
грошових потоків.
 Внесення даних у бухгалтерські програми (1С, SAP тощо) та забезпечення їхньої
точності.
Державна фінансова інспекція у Львівській області (раніше Контрольно-ревізійне
Управління у Львівській області, зараз - Західний офіс державної аудиторської служба у
Львівській області)
Провідний державний фінансовий інспектор
2010 – 2015
Обов’язки:
 Проведення державного фінансового контролю.
 Підготовка та реалізація контрольних заходів.

Освіта:
Львівська державна фінансова академія
Магістр обліку та аудиту
2005 – 2010

Володіння мовами:
 Українська: рідна
 Англійська: середній рівень (Intermediate)

Додаткова інформація:
 Пройшла сертифікаційний курс роботи з програмним забезпеченням 1С: Підприємство та
Бухгалтерія для України.
 Успішно завершила курс по написанні Макросів у Еxcel.
 Маю навички у проведенні тренінгів для колег, завершила курс Traine and Trainer.
 Постійно вдосконалюю свої знання та навички, відкрита до нових професійних викликів і
готова до навчання.

Сподіваюся на можливість обговорити, як мій досвід та навички можуть бути корисними
для вашої компанії. Дякую за увагу!

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категориях

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: