- Файл
Яна
Менеджер з продажу
- Возраст:
- 40 лет
- Город проживания:
- Луцк
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12424883/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 25.08.1984р
Місто: Луцьк
Моб. телефон: [
E-mail: [
Освіта:
вересень 2000 р. – червень 2003 р. , Державний с/г технікум м. Горохів, факультет
«Економіка і підприємство», спеціальність «Бухгалтерський облік», диплом молодшого
спеціаліста (денна форма навчання).
вересень2003р. – червень 2006 р., Державний технічний університет м. Луцьк,
факультет «Облік і аудит», спеціальність «Облік і аудит», диплом спеціаліста (заочна
форма навчання).
Додаткова освіта:
березень – грудень 2007 р. — Курси підвищення кваліфікації , 1С бухгалтерія,
Волинська філія державної академії статистики обліку та аудиту м. Луцьк.
листопад 2019р. – липень 2020 р. — Курси "Інтернет маркетинг", Комп"ютерна академія
ШАГ м. Луцьк.
Досвід роботи:
серпень 2003р. — травень 2005р. — продавець-касир, мережа супермаркетів
«Колібріс».
Функціональні обов’язки:
• Проведення готівкових та безготівкових розрахунків з покупцями;
• Дотримання правил розрахунку покупців, правил експлуатації
контрольно-касових апаратів;
• Дотримання правил обслуговування покупців;
• Участь в проведенні проміжної інкасації та інкасації робочого дня;
• Відкриття / закриття контрольно-касової машини.
вересень 2005р. — серпень 2007р. — спеціаліст відділу гарантійного обслуговування,
мережа мобільного оператора "Київстар"
Функціональні обов’язки:
• Робота з клієнтом по поточних питань, вирішення спірних питань, претензій за
якістю наданих товарів і послуг.
• Прийом та обробка заявок на гарантійне обслуговування
• Контроль і відстеження відвантажень техніки на гарантійне обслуговування
• Консультування клієнтів по телефону
листопад 2007р. — травень 2013р. — касир операціоніст , провідний менеджер з
обслуговування клієнтів. ПАТ "Приватбанк"
Функціональні обов’язки:
• касове обслуговування клієнтів - юридичних і фізичних осіб.
• ведення касової документації
• відкриття / закриття операційного дня каси і сховища
• первинний і вторинний перерахування готівкових коштів
• робота з банківськими металами
• залучення і консультування клієнтів по банківським продуктам
• інкасація відділення банку
лютий 2014р. — липень 2014р. — головний спеціаліст відділу оренди державного
майна. Фонд державного майна України Регіональне віддлення по Волинській області.
Функціональні обов’язки:
• Облік та контроль надходжень до Державного бюджету України плати за оренду
державного майна за договорами, укладеними Регіональним відділенням.
• Підготовка документів керівництву для продовження дії договорів та укладання
нових договорів оренди цілісних (єдиних) майнових комплексів підприємств, їх
структурних підрозділів, нерухомого майна державних підприємств, організацій.
• Перевірка та погодження розрахунків плати за оренду нерухомого майна
підприємств та організацій, у разі, коли останні виступають орендодавцями
державного нерухомого майна.
• Контроль за внутрішнім обігом документів, які знаходяться на виконанні в
Управлінні.
• Підготовка проектів відповідей на листи, скарги, звернення, запити.
• Комплекс заходів, пов’язаних з припиненням (розірванням) договорів оренди,
укладених Регіональним відділенням.
вересень 2015р. — серпень 2020р. — касир операціоніст , провідний менеджер з
обслуговування клієнтів. ПАТ "Приватбанк"
Функціональні обов’язки:
• касове обслуговування клієнтів - юридичних і фізичних осіб.
• ведення касової документації
• відкриття / закриття операційного дня каси і сховища
• первинний і вторинний перерахування готівкових коштів
• робота з банківськими металами
• залучення і консультування клієнтів по банківським продуктам
• інкасація відділення банку
09.03.21-25.08.21 - фахівець департаменту валідації документів головного офісу
ПриватБанк
Функціональні обов’язки:
- здійснення перевірки та подальшої верифікації документів клієнтів.
Особисті якості:
• Відповідальність - сумлінне ставлення до роботи.
• Пунктуальність - беззастережне виконання завдань в строк.
• Комунікабельність - вміння легко знаходити спільну мову з людьми, підбирати
індивідуальний підхід до клієнта.
• Легка здатність до навчання - постійний розвиток, самовдосконалення,
підвищення кваліфікації, готовність брати участь в тренінгах і курсах.
• Висока працездатність - ефективна продуктивність, націлена на кінцевий
результат, а не на роботу заради роботи.
• Стресостійкість - збереження самовладання в конфліктних ситуаціях.
• Рішучість - ефективно працюю в умовах багатозадачності.
Другие резюме этого кандидата
- Визитка
10 000 грн
Луцк, Удаленно
Неполная занятость
РЕЗЮМЕ Хомик Яна Олександрівна Луцьк Телефон: e-mail: Д.н. 25.08.1984р. ОСВІТА 2000-2003рр. Горохівський Державний с/г технікум . Факультет "Бухгалтерський облік" 2003-2006рр. Луцький Державний...
Похожие кандидаты
-
Онлайн-консультант
Удаленно -
Менеджер інтернет-магазину
Удаленно -
Менеджер з продажу
Удаленно, Коломыя -
Менеджер з продажу
Удаленно -
Менеджер з продажу
30000 грн, Удаленно, Белая Церковь -
Менеджер з продажу
20000 грн, Удаленно