Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Яна

Менеджер з продажу

Возраст:
40 лет
Город проживания:
Луцк
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Ніколішина Яна Олександрівна

Дата народження: 25.08.1984р

Місто: Луцьк

Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
вересень 2000 р. – червень 2003 р. , Державний с/г технікум м. Горохів, факультет
«Економіка і підприємство», спеціальність «Бухгалтерський облік», диплом молодшого
спеціаліста (денна форма навчання).

вересень2003р. – червень 2006 р., Державний технічний університет м. Луцьк,
факультет «Облік і аудит», спеціальність «Облік і аудит», диплом спеціаліста (заочна
форма навчання).

Додаткова освіта:
березень – грудень 2007 р. — Курси підвищення кваліфікації , 1С бухгалтерія,
Волинська філія державної академії статистики обліку та аудиту м. Луцьк.

листопад 2019р. – липень 2020 р. — Курси "Інтернет маркетинг", Комп"ютерна академія
ШАГ м. Луцьк.

Досвід роботи:
серпень 2003р. — травень 2005р. — продавець-касир, мережа супермаркетів
«Колібріс».

Функціональні обов’язки:

•​ Проведення готівкових та безготівкових розрахунків з покупцями;

•​ Дотримання правил розрахунку покупців, правил експлуатації
контрольно-касових апаратів;

•​ Дотримання правил обслуговування покупців;

•​ Участь в проведенні проміжної інкасації та інкасації робочого дня;

•​ Відкриття / закриття контрольно-касової машини.

вересень 2005р. — серпень 2007р. — спеціаліст відділу гарантійного обслуговування,
мережа мобільного оператора "Київстар"

Функціональні обов’язки:

•​ Робота з клієнтом по поточних питань, вирішення спірних питань, претензій за
якістю наданих товарів і послуг.

•​ Прийом та обробка заявок на гарантійне обслуговування

•​ Контроль і відстеження відвантажень техніки на гарантійне обслуговування

•​ Консультування клієнтів по телефону

листопад 2007р. — травень 2013р. — касир операціоніст , провідний менеджер з
обслуговування клієнтів. ПАТ "Приватбанк"

Функціональні обов’язки:

•​ касове обслуговування клієнтів - юридичних і фізичних осіб.

•​ ведення касової документації

•​ відкриття / закриття операційного дня каси і сховища

•​ первинний і вторинний перерахування готівкових коштів
•​ робота з банківськими металами

•​ залучення і консультування клієнтів по банківським продуктам

•​ інкасація відділення банку

лютий 2014р. — липень 2014р. — головний спеціаліст відділу оренди державного
майна. Фонд державного майна України Регіональне віддлення по Волинській області.

Функціональні обов’язки:

•​ Облік та контроль надходжень до Державного бюджету України плати за оренду
державного майна за договорами, укладеними Регіональним відділенням.

•​ Підготовка документів керівництву для продовження дії договорів та укладання
нових договорів оренди цілісних (єдиних) майнових комплексів підприємств, їх
структурних підрозділів, нерухомого майна державних підприємств, організацій.

•​ Перевірка та погодження розрахунків плати за оренду нерухомого майна
підприємств та організацій, у разі, коли останні виступають орендодавцями
державного нерухомого майна.

•​ Контроль за внутрішнім обігом документів, які знаходяться на виконанні в
Управлінні.

•​ Підготовка проектів відповідей на листи, скарги, звернення, запити.

•​ Комплекс заходів, пов’язаних з припиненням (розірванням) договорів оренди,
укладених Регіональним відділенням.

вересень 2015р. — серпень 2020р. — касир операціоніст , провідний менеджер з
обслуговування клієнтів. ПАТ "Приватбанк"

Функціональні обов’язки:

•​ касове обслуговування клієнтів - юридичних і фізичних осіб.

•​ ведення касової документації

•​ відкриття / закриття операційного дня каси і сховища

•​ первинний і вторинний перерахування готівкових коштів
•​ робота з банківськими металами

•​ залучення і консультування клієнтів по банківським продуктам

•​ інкасація відділення банку

09.03.21-25.08.21 - фахівець департаменту валідації документів головного офісу
ПриватБанк

Функціональні обов’язки:

-​ здійснення перевірки та подальшої верифікації документів клієнтів.

Особисті якості:
•​ Відповідальність - сумлінне ставлення до роботи.

•​ Пунктуальність - беззастережне виконання завдань в строк.

•​ Комунікабельність - вміння легко знаходити спільну мову з людьми, підбирати
індивідуальний підхід до клієнта.

•​ Легка здатність до навчання - постійний розвиток, самовдосконалення,
підвищення кваліфікації, готовність брати участь в тренінгах і курсах.

•​ Висока працездатність - ефективна продуктивність, націлена на кінцевий
результат, а не на роботу заради роботи.

•​ Стресостійкість - збереження самовладання в конфліктних ситуаціях.

•​ Рішучість - ефективно працюю в умовах багатозадачності.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: