Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/12437327/
Junior 3D Artist
- Город:
- Днепр
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Загруженный файл
Версия для быстрого
просмотра
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
м. Дніпро
[открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
https://www.artstation.com/ekaterina_yantenko
[открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Навички
КАТЕРИНА Blender
1. 3D-моделювання:
ЯНТЕНКО Створення Low Poly і High Poly моделей.
Робота з топологією: ретопологія, оптимізація полігонів.
Я – 3D-художник із глибокими Робота з кривими і модифікаторами.
знаннями та практичним досвідом у Скульптинг на початковому рівні.
створенні ігрових ассетів. 2. UV-розгортки:
Завершила курси в Skvot за Розгортка об’єктів для текстурування.
програмою Blender, де опанувала
Мінімізація швів та оптимізація UV-розгортки для ігрових моделей.
повний пайплайн роботи в ігровій
Створення ефективних мап під текстури та матеріали.
індустрії.
3. Матеріали та текстури:
Володію системним підходом до
Створення PBR матеріалів
роботи, високою уважністю до
Створення процедурних текстур.
деталей і творчим мисленням, що
дозволяє ефективно вирішувати Застосування шейдерів та налаштування матеріалів.
завдання будь-якої складності. 4. Рендеринг:
Маю художню освіту та вмію Рендеринг за допомогою Cycles і Eevee.
малювати від руки. Налаштування освітлення та камер.
Готова долучитися до команди
професіоналів, де зможу Adobe Substance 3D Painter
розвиватися далі, створюючи 1. Текстурування:
візуально привабливий ігровий
Створення фотореалістичних текстур.
контент.
Нанесення багатошарових текстур за допомогою пензлів та масок.
Використання генераторів для автоматизації процесу
текстурування.
Освіта 2. PBR-матеріали:
Налаштування базового кольору, нормалей, металевості,
Відкритий міжнародний шорсткості та висоти.
університет розвитку людини
Підтримка процедурних матеріалів.
“Україна”
Дизайн, (бакалавр), 2011 3. Маски:
Використання розумних матеріалів (Smart Materials) для швидкої
Дніпропетровський монтажний роботи.
технікум
Архітектура будівель та споруд, 4. Експорт:
технік-архітектор, (молодший Підготовка текстур до інтеграції в Marmoset Toolbag або Blender.
спеціаліст), 2009 р.
Marmoset Toolbag
Курси SKVOT - Blender(3D Artist),
2024
Обучение и семинары
1. Рендеринг:
Підготовка сцен з реалістичним освітленням.
Використання HDRI для глобального освітлення.
Мова Налаштування камер та фокусу.
2. Запікання текстур:
Налаштування та запікання Normal Maps, Ambient Occlusion,
Українська - рідний Curvature та інших текстур.
Використання моделей High Poly та Low Poly для запікання точних
Російська - вільно
і деталізованих текстур.
Англійска - початковий Виправлення артефактів у процесі запікання.
[
[
https://www.artstation.com/ekaterina_yantenko
[
Навички
КАТЕРИНА Blender
1. 3D-моделювання:
ЯНТЕНКО Створення Low Poly і High Poly моделей.
Робота з топологією: ретопологія, оптимізація полігонів.
Я – 3D-художник із глибокими Робота з кривими і модифікаторами.
знаннями та практичним досвідом у Скульптинг на початковому рівні.
створенні ігрових ассетів. 2. UV-розгортки:
Завершила курси в Skvot за Розгортка об’єктів для текстурування.
програмою Blender, де опанувала
Мінімізація швів та оптимізація UV-розгортки для ігрових моделей.
повний пайплайн роботи в ігровій
Створення ефективних мап під текстури та матеріали.
індустрії.
3. Матеріали та текстури:
Володію системним підходом до
Створення PBR матеріалів
роботи, високою уважністю до
Створення процедурних текстур.
деталей і творчим мисленням, що
дозволяє ефективно вирішувати Застосування шейдерів та налаштування матеріалів.
завдання будь-якої складності. 4. Рендеринг:
Маю художню освіту та вмію Рендеринг за допомогою Cycles і Eevee.
малювати від руки. Налаштування освітлення та камер.
Готова долучитися до команди
професіоналів, де зможу Adobe Substance 3D Painter
розвиватися далі, створюючи 1. Текстурування:
візуально привабливий ігровий
Створення фотореалістичних текстур.
контент.
Нанесення багатошарових текстур за допомогою пензлів та масок.
Використання генераторів для автоматизації процесу
текстурування.
Освіта 2. PBR-матеріали:
Налаштування базового кольору, нормалей, металевості,
Відкритий міжнародний шорсткості та висоти.
університет розвитку людини
Підтримка процедурних матеріалів.
“Україна”
Дизайн, (бакалавр), 2011 3. Маски:
Використання розумних матеріалів (Smart Materials) для швидкої
Дніпропетровський монтажний роботи.
технікум
Архітектура будівель та споруд, 4. Експорт:
технік-архітектор, (молодший Підготовка текстур до інтеграції в Marmoset Toolbag або Blender.
спеціаліст), 2009 р.
Marmoset Toolbag
Курси SKVOT - Blender(3D Artist),
2024
Обучение и семинары
1. Рендеринг:
Підготовка сцен з реалістичним освітленням.
Використання HDRI для глобального освітлення.
Мова Налаштування камер та фокусу.
2. Запікання текстур:
Налаштування та запікання Normal Maps, Ambient Occlusion,
Українська - рідний Curvature та інших текстур.
Використання моделей High Poly та Low Poly для запікання точних
Російська - вільно
і деталізованих текстур.
Англійска - початковий Виправлення артефактів у процесі запікання.
Похожие кандидаты
-
3D-дизайнер
Днепр, Винница , еще 5 городов -
3D designer
Днепр -
Motion Designer
30000 грн, Днепр -
3D artist
Днепр, Киев , еще 3 города -
3D-моделер
Днепр, Винница , еще 7 городов -
3D-візуалізатор
Днепр