Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Віталій

3D Hard Surface Artist

Возраст:
40 лет
Город проживания:
Львов
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Vitaliy Nykoliuk
3D Hard Surface Artist
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)| [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») | [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») artstation.com/vnykoliuk

SUMMARY
Hard Surface 3D Artist with a strong background in creating high-quality, performance-optimized vehicle, prop and
weapon models for games. Skilled in modeling both exterior and interior vehicle elements, with a focus on clean
topology, accurate proportions, and high-fidelity textures. Expertise in working within large teams, collaborating with
other artists and developers.
EXPERIENCE

Stepico Games September 2020 – November 2024

3D Game Artist
• Vehicle exterior and interior modeling with high attention to detail.
• Advanced hard surface modeling and asset creation.
• Low-poly and high-poly workflow with efficient retopology
• Utilized photo and CAD references to ensure maximum realism and technical accuracy in modeling.
• Worked closely with technical artists and developers to refine assets and integrate them into the game engine
• Collaborated with developing department to improve quality of art and possibility to run the game on less
powerful devices.

Freelance September 2018 – January 2020

3D Artist
• Cleaned up scanned object with Autodesk Recap for better performance and time saving.
• Recreated detailed construction of architectural objects using laser 3D-scanning technology "point cloud" with
improved system of converting into high poly mesh
• Built highly detailed mesh using Maya with original dimensions internal and external equipment.

SKILLS

3D Modeling Software: Autodesk Maya, Plasticity, Zbrush, Speed Tree
Texturing: Substance Painter, Adobe Photoshop
Techniques: Modeling, UV mapping, Sculpting, Baking, Texturing, Rigging, Skinning, Animation

COURSES
Modeling and Animation in 3D Maya 9 month
The Gnomon Workshop - Introduction to Substance Painter 2018, 2020
Substance Painter 2018 Essential Training

EDUCATION
Ukrainian National Forestry University Lviv, UA
Forestry Engineering
Focus on learning of machine mechanism and components

I consent to the processing of my data for the purposes of future recruitment for a period of 2 years.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: