Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/12485360/

Чат-менеджер

Рассматривает должности:
Чат-менеджер, Менеджер з продажу, Оператор контакт-центру, Support-менеджер, Менеджер роботи з клієнтами, Адміністратор рецепції, Продавець-консультант
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Марія Андреєва
 Дім : Красилівська, 6, 02000, Київ, Україна
 Електронна адреса: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)  Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 05/05/2005 Громадянство: Україна

ДОСВІД РОБОТИ
[ 15/03/2023 – Поточні ] Онлайн-менеджер по роботі з клієнтами
ФОП Данильчук Олександр
Мої обов'язки включають:
• Надання консультацій через чат, електронну пошту, або соціальні мережі.
• Відповіді на запити щодо товарів, послуг, наявності, доставки, повернення
та інших питань.
• Внесення та оновлення даних про клієнтів.
• Управління замовленнями, зокрема їх створення, редагування та статус.
• Інформування клієнтів про акції, знижки, новинки.
• Підвищення продажів через пропозицію додаткових товарів (up-selling)
або супутніх товарів (cross-selling).
• Координація з іншими відділами (склад, доставка) для забезпечення
своєчасного виконання замовлень.
• Підготовка звітів про роботу з клієнтами, аналіз ефективності взаємодії.
• Відстеження ключових показників ефективності (KPI).

[ 13/06/2023 – 20/11/2023 ] Менеджер-консультант
Мережа магазинів нижньої білизни "BraBraBra"
Місто: Київ | Країна: Україна
Мої основні обов'язки включали:
• Роботу з клієнтами у студії комфортної білизни: консультування та
індивідуальний підбір білизни за авторською методикою бренду.
• Навчання жінок правильному підбору білизни, адже 80% жінок носять
неправильно підібраний бра.
• Обслуговування клієнтів на касі.
• Поширення цінностей бренду та інформування клієнтів про всі привілеї та
сервіси, створені для їхнього комфорту.
• Участь у створенні контенту для соціальних мереж студії.
• Поповнення клієнтської бази даних.
• Підтримання порядку та затишку в торговому залі, охайна презентація та
зберігання товару.

ОСВІТА ТА НАВЧАННЯ
[ 19/09/2022 – 30/06/2026 ] Бакалавр
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЛІНГВІСТИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ https://
knlu.edu.ua/
Місто: Київ | Країна: Україна | Сфера навчання: Германська філологія та
переклад

Член гуртка "Актуальна практична філософія"
• Активне обговорення проблем сучасності.
• Застосування філософських концепцій до реальних життєвих ситуацій.
• Вивчення методик критичного мислення та аргументації.
• Проведення семінарів та воркшопів на різні філософські теми.
Член студентської ради
• Організація заходів та представництво інтересів студентів.
• Співпраця з іншими студентськими організаціями, як всередині
навчального закладу, так і за його межами.
• Управління бюджетом студентської ради.
• Вирішення конфліктних ситуацій між студентами та викладачами або
адміністрацією.
• Інформування студентів про важливі події, новини, рішення адміністрації.

МОВНІ УМІННЯ
Рідна мова: Українська
Інші мови:
Англійська
СПРИЙМАННЯ НА СЛУХ B2 ЧИТАННЯ B2 ПИСЬМО B2
УМІННЯ МОВЛЕННЯ B1 МОВНА ВЗАЄМОДІЯ B1

Рівні: A1 / A2 – базовий користувач; B1 / B2 – самостійний користувач; C1 / C2 –
досвідчений користувач
ЦИФРОВІ УМІННЯ
Мої цифрові уміння
Microsoft Word | Zoom | Microsoft Powerpoint | Microsoft Teams | CRM |
Опрацювання звернень у CRM системі | Microsoft Excel | Microsoft Office

Soft skills
Адаптивність | Організаторські здібності та навички планування | організова
ність | ініціативність | привітність | Відповідальність | Емоційна
стабільність | Високий рівень стресостійкості | Комунікабельність | Здатни
й самостійно опановувати нові навички, та вирішувати проблеми, що
виникають

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: