Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Dmytrii

Client support manager, Head of Community (Web3)

Вид занятости:
полная
Возраст:
26 лет
Город проживания:
Другие страны
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Head of customer support

с 01.2021 по 02.2025 (4 года 1 месяц)
Cryptocurrency, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)

Head of Community / Client Support Manager / Personal Assistant / Community Manager
Crypto Industry, Remote
2021 - 2025

• Built and scaled communities on Discord and Telegram from 100 to 1M+ users.
• Led a team of 4+ moderators and developed customer support scripts and SOPs.
• Provided support to clients and partners in Web3 projects, offering product and service consultations.
• Worked with investors and development teams (core teams) of crypto projects.
• Ensured high customer satisfaction and audience loyalty.
• Managed conflict resolution and crisis communication strategies.
• Supported investments of $50,000 to $500,000 in blockchain projects (via crypto fund).

Founder and Manager

с 01.2016 по 02.2022 (6 лет 1 месяц)
Private Dance Business, Харків (Приватні особи)

Founder and Manager of Private Dance Business
Private Business, Ukraine
2016 - 2022

• Built the business from scratch to 500+ loyal clients.
• Managed a team of trainers and optimized client processes.
• Organized international dance events and competitions for 1000+ participants.
• Conducted overseas programs and events for clients and teams.
• Developed community and increased client loyalty through personalized service.
• Managed all business operations (marketing, finances).

Образование

Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

Міжнародний бізнес, Харків
Высшее, с 2016 по 2020 (4 года)

Знания и навыки

  • Team management
  • Leadership
  • The first line of support
  • Second line of support
  • Anti-crisis management
  • Community management
  • Team management and mentoring
  • Cross-functional interaction
  • Time management

Знание языков

  • Английский — выше среднего
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Hello! My name is Dmytrii — a specialist in customer service and community management in Web3 and beyond. Experience in scaling, team leadership, project management, and crisis management.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: