Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Анастасія

Менеджер з продажу

Рассматривает должности:
Менеджер з продажу, Адміністратор, Analyst
Город проживания:
Ирпень
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Anastasiya Zagurska

Date of birth: 11.02.1995
E-mail address: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Phone number (telegram):
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Job Experience

Shell Polska Sp. z o. o. ​ Jan 22 – till now
Analyst - Credit Cash Application

●​ Handling all incoming cash coming from customers through the various payment methods;
●​ Validating completed Direct Debt Instructions and run daily reports from bank for any missing
Direct Debit Data;
●​ Analysing unidentified missing receipts and communicates directly with Bank business and
other relevant parties to ensure resolution within prescribed timeline;
●​ Produce details for weekly and monthly control reports and MI – such as unallocated and
unapplied cash details;
●​ Ensuring performance metrics are met and performs the monthly reconciliation of General
ledger accounts;
●​ Resolving complex issues arising from various modes of receipts.

IBM Polska Sp. z o. o.​ Oct 21 – Jan 22
PTP Accountant

●​ Monitoring inflow of the documents to be processed;
●​ Reporting;
●​ Daily contact with vendors and clients by phone, emails, live chat ;
●​ Query handling process for invoice payments;
●​ Coordinating the vendor queries for resolution;
●​ Cooperation with other IBM departments;
●​ Work with internal systems.

Shell Polska Sp. z o. o.​ Apr 20 – Sep 21
Customer Operation Specialist

●​ Loyalty management (handling transaction queries, processing Customer registration,
personal data management);
●​ Taking ownership for the resolution of complaints, feedback and compliments;
●​ Dealing with Customer calls and e-mails regarding promotions, gift delivery, balance enquiry;
●​ Process and administrative work (work with internal systems).
Education

Cracow University of Economics

●​ Master Degree Business Management 2015 - 2017

●​ Bachelor Degree International Tourism 2012 -2015

Skills

Professional skills
●​ GSAP
●​ AX
●​ Blackline
●​ Trax
●​ PowerBI
●​ SalesForce
●​ CRM
●​ LCMS
●​ 1С
●​ Microsoft Office

Language skills

●​ Ukrainian - native
●​ Polish – fluent
●​ English – advanced
●​ German - basic

Other skills

●​ Soft skills
●​ Analytical skills
●​ Organized
●​ Multitasking
●​ Teamwork skills
●​ Attention to details

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: