Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Марія

Маркетолог, 45 000 грн

Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
30 лет
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, Facebook и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Project coordinator

с 09.2024 по 12.2024 (3 месяца)
mariemur, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

1) Займалась налагодженням процесів роботи та проєктів;
2) працювала з базою ємейлів та пушів (розробляла та впроваджувала нову стратегію по роботі з сегментами);
3) проводила акції на сайті (повний цикл);
4) також була долучена до інших задач точкових (наприклад: налаштувала і запустила tripadvisor)

Chief Marketing Officer

с 01.2017 по 08.2024 (7 лет 7 месяцев)
agromarket, Одеса (Роздрібна торгівля)

Спочатку роботи в компанії працювала контент мейкером в соціальних мережах. Далі стала email-маркетологом та поступово перейняла на себе всі обов'язки, а саме:
• створення ефективних розсилок на регулярній основі під різні Цілі компанії
• підготовка та узгодження плану регулярних розсилок по різних продуктових групах
• організація та реалізація email-розсилок (контент,копірайтинг, дизайн робила сама) навчання та постановка ТЗ молодшим email-маркетологам аналіз КРІ розсилок, визначення найефективніших елементів
• створення та реалізація ланцюжка авто-розсилка.

У 2021 році зайняла посаду Chief Marketing Officer.
Зобов'язання на цій посаді:
• керування відділом в 12 людей (максимальна кількість) ведення рекламних стратегій в просуванні компанії в соціальних мережах, e-mail-розсилках, та групах. ведення та перевірка реалізації компанії партнерів по веденню СЕО просування компанії та інший компаній які допомагають в рекламі сайту.
•ведення проєктів по реалізації ідей для покращення сайту (usability, landing page, і тд) повна комунікація з усіма учасниками проєкту (це і створення тз, продумування реалізації з програмістами сайту та Іс, якщо потрібно, то впровадження цієї ідеї в різних відділах)
• контроль та навчання кожного співробітника відділу маркетингу (так як, відділ зростав разом зі мною, всі нові види реклами починала сама, a дал передавала навики співробітникам)
• знаходження та проведення співбесіди по найму працівників
• розробка рекламних стратегій для підвищення прибутку та конверсії
• повне проведення акції або креативів (починаючи від який нам потрібен прибуток, на які саме товари і закінчуючи розробкою плану реклами самої акції перед початком та під час, які саме креативи мають бути на сайті в яку дату та час) в кінці аналіз результатів та статистики.

Спеціаліст з email-розсилань

с 07.2016 по 12.2016 (5 месяцев)
AUTODOC, Одеса (Роздрібна торгівля)

Образование

Одеський Національний Політехнічний Університет

Факультет: Інститут бізнесу економіки та інноваційних технологій. Спеціальність: Маркетинг, Одеса
Высшее, с 2012 по 2017 (5 лет)

Диплом спеціаліста.

Знания и навыки

  • Digital-маркетинг
  • Google Analytics
  • Уміння аналізувати
  • Самостійне прийняття рішень
  • Управління командою
  • Створення акцій
  • Adobe Photoshop
  • Figma
  • 1С:Підприємство
  • Користувач Shopify
  • Klaviyo
  • ESputnik
  • ClickUp

Дополнительная информация

Розглядаю віддалений вид роботи або гібридний.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: