- Файл
Ганна
Менеджер, помічник керівника
- Возраст:
- 35 лет
- Город:
- Харьков
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12651148/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
на вакансію Менеджера / Помічника керівника
П.І.Б: Братухіна Ганна Сергіївна, 34 роки
14 березня 1990р, м. Харків, Україна
Контактна інформація:
[
[
ДОСВІД РОБОТИ:
Інженер з організації виробничих процесів електрозв'язку
ТОВ «НЕПТУНЕ»
Телекомунікації / Зв’язок
з 06.2022 — 28.02.2025
Обов’язки:
Робота в аварійному відділі, який цілодобово займається підтримкою, та усуненням
проблем роботи мережі lifecell у чотирьох регіонах України (Харківський, Донецький, Сумський
та Полтавський).
Задачі:
1. Щоденне (з Пн – по Пт) інформування чергових аварійних бригад про поточні аварії.
2. Контроль роботи та допомога операторам інформаційної підтримки (Helpdesk).
3. Щомісячно підготовка розрахунків та необхідних документів для закриття звітного періоду.
4. Оформлення та контроль підтвердження електронного документообігу, у програмах
Maximo, WebNPQ, U2000.
5. Звіти роботи відділу за необхідний період.
6. Вирішення поточних питань, виконання доручень від керівництва, ділове листування та дзвінки.
7. Тимчасове виконання обов’язків керівника відділу під-час відряджень, відпусток чи лікарняних.
Інженер з організації виробничих процесів електрозв'язку
ТОВ «OZONE»
Телекомунікації / Зв’язок
5 років 9 місяців 09.2016 — 06.2022
Працюючи у ТОВ «OZONE» мала ті самі обов’язки, цілі та задачі які маю на аналогічній посаді
у ТОВ «НЕПТУНЕ». Але ТОВ «OZONE» також працювало на території Луганської та Донецької
областей, що наразі є тимчасово окупованими.
Менеджер з постачання
ТОВ «НВФ «РОТОРМАШ»
Промисловість та виробництво
5 місяців 04.2016 — 09.2016
Обов’язки:
За майже пів року, через недобір персоналу та його часту зміну, мною був отриманий дуже
цікавий досвід роботи у відділах «Збуту» та «Постачання».
Задачі у відділі Збуту:
1. Пошук відповідних тендерів та підготовка документації для участі в онлайн аукціонах на
торгівельних майданчиках таких як Prozoro.
2. Моніторинг ринку аналогічних товарів.
3. Підготовка та направлення комерційних пропозицій на підприємства для подальшої співпраці.
А також інші роботи та доручення.
Задачі у відділі Постачання:
1. Забезпечення виробництва витратними матеріалами, інструментами та вимірювальними
приладами.
2. Ведення та підготовка плану закупівель.
3. Підбір оптимальних постачальників, супровід закупок (рахунок, договір, накладні, акти) до
моменту прийняття товару на складі.
Інженер-метролог
ННЦ «Інститут метрології»
Державний сектор
3 роки 8 місяців 08.2012 - 04.2016
Обов’язки:
Робота у відділі електричних та магнітних вимірювань.
Задачі:
1. Підготовка пропозицій конкурсних торгів для участі у тендерах.
2. Виконання метрологічних робіт.
3. Розробка посадових інструкцій та інструкцій з охорони праці.
4. Систематизація та ведення документообігу, ділового листування та дзвінків.
ОСВІТА
Повна вища
Харківський національний університет радіоелектроніки.
Інженер з якості, факультет Телекомунікацій та вимірювальної техніки, 2012р.
ВОЛОДІННЯ МОВАМИ:
Українська – рідна, вільно.
Англійська – середній рівень (completed Pre-Intermediate course, 11.2024).
Російська – вільно.
НАВИЧКИ:
Планую та контролюю свої робочі процеси.
Беру відповідальність за виконану роботу та прийняті рішення.
Дотримуюсь субординації. Тактовна та толерантна.
Можу працювати з великим об’ємом інформації, аналізую та систематизую її.
Вела ділове листування/дзвінки, звіти, реєстри, виконувала метрологічні роботи, працювала з
тендерною документацією.
Є досвід роботи у blackout, у стресових та критичних ситуаціях (під-час обстрілів) не впадаю у
паніку але не позбавлена емоцій.
Працювала з вузькоспеціалізованими програмами у галузі телекомунікацій
Впевнений користувач ПК (MS Word, Excel, PowerPoint).
Є досвід роботи в офісі та віддалено.
Заміжня, дітей не маю
Похожие кандидаты
-
Офіс-менеджер
Харьков -
Персональний асистент
Харьков -
Помічник керівника
16000 грн, Харьков, Удаленно -
Помічник керівника
20000 грн, Харьков, Удаленно -
Адміністратор на рецепшн
25000 грн, Харьков -
Ассистент руководителя
19000 грн, Харьков, Киев