Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Viktoria

Фінансовий директор, бухгалтер, фінансист

Возраст:
28 лет
Город проживания:
Львов
Готов работать:
Львов, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Дацько Вікторія Петрівна

06.11.1996
Фінансист, бухгалтер
Україна, Львів
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Фахівець у сфері фінансів, офіційного та управлінського бухгалтерського
обліку. Готова розвивати кар'єру з розширенням сфери діяльності. Маю
багаторічний різноманітний досвід у сфері економіки в умовах
багатозадачності. Відзначаюся системністю, організованістю, високою увагою
до деталей та аналітичним складом розуму.

Досвід:

Фінансовий фахівець, ПП «САМОПОМІЧ», Львів, 03.2019-09.2019
• проводила перевірку даних, створювала фінансову звітність ;
• готувала різноманітні письмові повідомлення, звіти та документи
щоб забезпечити безперебійну роботу;
• зведення таблиць даних в Exel;
• робота з клієнт-банком, проведення платежів.

Бухгалтер-фінансист, ТОВ "АРТ-БУД-ПЛЮС", Львів, 10.2019-05.2021
• створення бюджету та контроль за його дотриманням. Прогнозування;
• керувала усім циклом бухгалтерського обліку, включаючи збір
інформації, підготовку документів, управлінські звіти для керівництва;
• моніторинг команди з 22 співробітників під час виконання
повсякденних процесів бухгалтерського обліку;
• комунікація з клієнтами щодо податкового обліку та первинного
документообігу;
• готувала документи, звіти та презентації для керівництва;
• ведення та контроль щоденного касового обліку: контроль оплати
рахунків, нарахування заробітної плати та її виплата, ведення всіх
клієнт-банків;
• розрахунок вартості наданих послуг, порахунок кожного замовлення
клієнта та виставлення рахунків;
• збір та упорядкування інформації в систему Бітрікс24 та 1с;
• запровадження індивідуально створеної модифікації 1с, тестування та
коригування багів;
• ведення кадрового обліку;
• створення договорів з клієнтами та контроль за ними.
Фінансист , бухгалтер, ТОВ "Мірничий", Львів, 08.2021-07.2022
• повне ведення управлінського обліку в 1с (УНФ);
• формування управлінської (PL,CF,Balance) та фінансової звітності на вимогу
керівника;
• ведення касового обліку;
• контроль за первинною документацією, звірка дебіторської та кредиторської
заборгованості, підготовка відповідних документів;
• тісна співпраця з головним бухгалтером, відділом продажів.
• робота з клієнт-банками;
• складання бюджету компанії та проведення план-факторного аналізу;
• розрахунок собівартості послуг;
• робота з первинними документами для іноземних замовників;
• планування бюджету заробітної плати, індивідуальний розрахунок зп, видача
авансів і заробітної плати;
• ведення обліку матеріально-технічної бази підприємства.

Бухгалтер, ТОВ «Денбетон», Львів, 08.2022-05.2023
• контроль та ведення первинної документації ;
• робота з клієнт-банками;
• підготовка і завантаження документів на розблокування ПН;
• робота з дебіторською та кредиторською заборгованістю;
• комунікації з клієнтами, формування рахунків;
• виконання поставлених задач від директора;

Головний бухгалтер (єдиний), ТОВ «I3 Дистриб’юшин», Львів,06.2023-
02.2025
• ведення бухгалтерського обліку двох ТОВ , платників ПДВ в програмі 1с
(BAS); робота з Medoc та Вчасно;
• робота з клієнтами-банками;
• подача річної, квартальної, щомісячної звітності;
• ведення виробництва товарів в 1с, роздрібної торгівлі;
• розрахунок вартості та виставлення рахунків для клієнтів, контроль за
оплатами;
• робота з ПДВ, реєстрація ПН, повний процес розблокування ПН ;
• робота з ПРРО;
• робота з первинними документами: створення, обмін з контрагентами;
• створення інвойсів для імпорту та експорту товарів; проведення та контроль
імпортно-експортних операцій;
• систематичний контроль за розміром податкового навантаження;
• нарахування та виплата заробітної плати;
• ведення обліку матеріально-технічної бази підприємства, контроль
залишків;
• ведення та супровід 22 ФОПів на 3 групі, подача звітності, створення
первинної документації, повне ведення клієнт-банків;
• ведення кадрового діловодства підприємства;
• робота в CMR системі;
• виконання поточних задач за запитом.
Освіта:
1. Середня освіта \ Гімназія ім. В. Симоненка \ 03.2003-05.2014
2. Бакалавр \ Університет ім. І. Франка \ 09.2014-06.2018 \ Міжнародна
економіка
3. Магістр \ Університет ім. І. Франка \ 09.2018-01.2020 \ Фінанси та кредит

Навички:
Oddo
MS Office
BAS
1С Enterprise
Medoc
Вчасно
Bitrix24

Знання мов:
Англійська - Intermediate
Німецька - Elementary

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: