Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Марія

Project-менеджер

Возраст:
27 лет
Город проживания:
Каменец-Подольский
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Буяновська Марія Сергіївна​
Дата народження: 13.08.1997 (27 років)​
Контакти:​
Тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта

Вища освіта:​
УМО Національної Академії педагогічних наук України (м. Київ)​
Напрямок: Психологія

Середня спеціальна освіта:​
КПІК (м. Кам’янець-Подільський)​
Напрямок: Розробка програмного забезпечення

Досвід роботи

1. Фінансова компанія «Восток-Фінанс» (м. Київ)​
Вхідна лінія (3 місяці), далі - HR-менеджер, тімлід відділу навчання спеціалістів
по стягненню заборгованості​
09.2015 – 12.2016

Функціональні обов’язки:

●​ Найм та адаптація нових співробітників, навчання шаблонам роботи з
клієнтською заборгованістю;
●​ Проведення презентацій про компанію;
●​ Проведення екзаменаційної співбесіди після випробувального терміну для
нових співробітників;
●​ Контроль якості розмов співробітників та дотримання шаблонів розмови з
клієнтами;
●​ Організація та проведення навчання нових впроваджень для працюючих
співробітників.

2. Компанія «GlassOk» (м. Київ)​
Project-менеджер​
12.2016 – 02.2018

Функціональні обов’язки:
●​ Ведення проєктів по монтажу та встановленню скляних конструкцій великого
масштабу;
●​ Відповідь на функціональні питання щодо характеристик, замірів та установки
скляних конструкцій;
●​ Координація роботи замірника;
●​ Передача замірів від замірника на виробництво;
●​ Контроль виготовлення та замовлення фурнітури;
●​ Координація графіку керівника та організація ділових зустрічей;
●​ Розробка дизайну та замовлення корпоративної канцелярії (візитки, банери
тощо);
●​ Повноцінна заміна керівника на ділових зустрічах з партнерами за його
відсутності.

3. ТОВ «САВ-Дістрибьюшн» (магазин «Фокстрот», м. Кам’янець-Подільський)​
Адміністратор відділу логістики​
03.2018 – 09.2020

Функціональні обов’язки:

●​ Прийом клієнтів та спілкування з ними;
●​ Прийом та огляд поламаної техніки на гарантійний ремонт;
●​ Опис дефектів та подача даних на сайт;
●​ Внесення техніки в базу даних Retail;
●​ Формування накладних та упаковка товару на відправку;
●​ Прийом, перевірка та внесення в базу техніки після ремонту;
●​ Видача замовлень клієнтам та врегулювання конфліктних ситуацій.

4. ФОП Буяновська Марія Сергіївна​
Власниця інтернет-магазину «Dami_Gummi»​
12.2022 – теперішній час (зараз в магазині працюють менеджери)

5. ТОВ «VAV Synergy»​
Відділ маркетингу, Лідогенератор B2C (рекрутинг)​
10.2023 – теперішній час

Функціональні обов’язки:

●​ Прийом на перевірку та погодження вакансій від менеджера B2B;
●​ Ведення обліку існуючих вакансій;
●​ Ведення телеграм-каналу з вакансіями;
●​ Розміщення вакансій на каналах-агрегаторах;
●​ Пошук лідів та внесення їх в CRM;
●​ Розподіл обов’язків між відповідальними працівниками;
●​ Менторство;
●​ Комунікація з лідами;
●​ Контроль та ведення лідів до фінального етапу.

Hard Skills

●​ Базове володіння інструментами аналітики (Google Analytics, Ahrefs,
рекламними кабінетами Google Ads & Meta Ads);
●​ Знання методологій управління проєктами (Agile, Kanban, Waterfall, Lean).
●​ Просунуте володіння Google Docs, Google Excel, Google Презентаціями тощо;
●​ Вміння створювати та підтримувати план проєкту, включаючи розклад, бюджет,
ресурси (Microsoft Project, Trello, Jira, Asana);
●​ Вміння розподіляти задачі серед команди та моніторити їх виконання.
●​ Знання інструментів для спільної роботи та комунікацій (Slack, Zoom, Google
Meet).
●​ Знання інструментів для моніторингу проєкту (наприклад, контрольні таблиці,
KPI);
●​ Вміння ефективно використовувати інструменти для управління комунікацією в
команді та з клієнтами (наприклад, документообіг, обмін електронними листами,
зустрічі);
●​ Навички створення проєктних презентацій та звітів для керівництва чи клієнтів.
●​ Англійська мова рівня A2.

Soft Skills

●​ Здатність ефективно спілкуватися з усіма учасниками проєкту: командою,
замовниками, партнерами та іншими зацікавленими сторонами;
●​ Вміння слухати та розуміти потреби різних учасників проєкту;
●​ Навички передачі інформації: вміння чітко формулювати думки, пояснювати
складні ідеї та забезпечувати ясність;
●​ Мотивація команди: здатність надихати, мотивувати та підтримувати команду
на всіх етапах проєкту;
●​ Ведення команди до результату: вміння забезпечити продуктивність та
ефективність роботи групи;
●​ Навички управління конфліктами в команді, знаходження компромісних
рішень та забезпечення позитивної атмосфери;
●​ Здатність швидко вирішувати проблеми та реагувати на зміни чи
непередбачені ситуації;
●​ Вміння знаходити оптимальні рішення навіть у складних чи стресових
обставинах;
●​ Вміння ефективно керувати часом;
●​ Вміння правильно пріоритизувати завдання, встановлювати чіткі терміни та
виконувати їх у межах дедлайнів;
●​ Здатність швидко адаптуватися до змін у проєкті, нових вимог або
обставин.Здатність аналізувати ситуацію, виявляти проблеми та знаходити
оптимальні рішення;
●​ Вміння вести переговори з замовниками, постачальниками, підрядниками та
іншими зацікавленими сторонами;
●​ Здатність зберігати спокій та приймати рішення в стресових ситуаціях;
●​ Вміння структурувати роботу та впорядковувати процеси для досягнення
максимальної ефективності;
●​ Вміння надавати підтримку молодшим колегам або новим членам команди;
●​ Навички навчання та розвитку команди для досягнення спільних цілей.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: