Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/12751153/

Бухгалтер з первинної документації

Город:
Сарны

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Берташ Наталія Петрівна

Дата народження: 23.12.1974
Місто: Сарни Рівненська обл.
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта:
вересень 1991 р. – червень 1994 р., Рівненський кооперативний технікум, факультет «Бухгалтерський облік, контроль і аналіз господарської діяльності», спеціальність «Бухгалтер-економіст», (денна форма навчання).

Досвід роботи:
Бухгалтер
березень 2020р. – по даний час ФОП (єдиний податок 2,3 група, платник ПДВ, загальна сиситема оподаткування) Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;
— складання бухгалтерської та податкової звітності;
— ведення кадрової документації.
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
Маю досвід роботи менеджера по закупівлі матеріалів на виробничому підприємстві
Приватний підприємець
липень 1997 р. – листопад 2004 р. Господарська діяльність у сфері торгівлі і громадського харчування

Бухгалтер
серпень 1994р. – серпень 1996 р. Споживче товариство Сарненської райспоживспілки, м.Сарни. Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського обліку по окремих бух. рахунках;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок);
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових операцій.

Професійні навички:
— володію комп’ютером (Знання MS Office, FreeZvit, Електронний кабінет, Соната, Укрсклад);
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання;
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів (ФОП);
— уміння працювати в системах «Клієнт-Банк»;
— досвід формування платіжних доручень ;
— уміння працювати в команді в умовах багатозадачності;
— навички ведення податкової звітності (ФОП 1,2,3 група)
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, швидко вчусь новому, дисциплінованість, психологічна стійкість.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: