Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Анна

Психолог

Возраст:
41 год
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Ільченко Анна Олексіївна

Адреса проживання: м.Одеса, вул.. Єлісаветинська, буд.7, кв. 18
Адреса реєстраці: м. Херсон, вул. Покришева, буд 49, корпус 3, кв. 64
Телефон: мобільний: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Персональні відомості
Дата народження:
19.09.1983р. (41 років)
Сімейний стан:
незаміжня
Діти:
Син (20 років)

Освіта:
Вересень 2001 - червень 2006: Херсонський державний університет, диплом спеціаліста. Спеціальність «Психологія», здобула кваліфікацію психолога, вчителя художньої культури, етики, естетики, керівника театральних колективів.
Вересень 2008 – червень 2009: Херсонський державний університет, диплом магістра. Спеціальність «Психологія», здобула кваліфікацію психолога, викладача вищого навчального закладу.
Травень 2008: Кримський міжнародний навчально-практичний психотерапевтичний семінар. Сертифікат учасника, що засвідчує участь у щорічному психотерапевтичному семінарі загальною кількістю 50 навчальних часів.
Грудень 2008 – липень 2011: Приватне акціонерне товариство «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом», диплом спеціаліста. Спеціальність «Управління персоналом і економіка праці», здобула кваліфікацію економіста, менеджера персоналу.
29 березня 2012 – Атестація педагогічного працівника. Присвоєно кваліфікаційну категорії: спеціаліст другої категорії.
13 – 15 листопада 2012: «Міжнародний шкільний проект» Всеукраїнської громадської організації. Свідоцтво учасника семінару з проблем морального виховання учнів і методів роботи з батьками.
Травень 2013: Міжнародний навчально-практичний психотерапевтичний семінар. Сертифікат учасника, що засвідчує участь у щорічному психотерапевтичному семінарі загальною кількістю 50 навчальних часів.
Квiтень 2014: Херсонський обласний практичний семiнар «Надання психологiчної допомоги дорослим та дiтям в ситуації соціально-полiтичної кризи».

Досвід роботи:
2023 по теперешній час Товариство з обмеженою відповідальністю «Дунай Агро Плюс», Директор (діяльність товариства на даний час призупинена, знаходиться в стані продажу)

2021 - 2023 Приватне підприємство «ВКФ «Прем’єр». Директор
Перелік обов’язків, як директора фірми:
•формування цілей підприємства, їх розвиток та просування;
•планування маркетингової стратегії залежно від попиту, ринкової ситуації та тенденцій ринка комерційної нерухомості;
•забезпечення сполучення економічних і адміністративних методів керівництва, матеріальних і моральних стимулів підвищення ефективності виробництва, а також підсилення відповідальності кожного працівника за доручену йому справу;
•контролювати роботу підлеглих по затверджених звітних документах;
•організовувати оптимальну взаємодію підлеглого йому колективу з іншими державними і приватними установами;
•контролювати роботу з підтримки і розвитку клієнтської та партнерської мережі;
•доводити до відома працівників представництва поставлені перед ними завдання, перевіряти готовність до вирішення поставлених завдань, розподіляти ділянки роботи між ними;
•здійснювати необхідні ділові, іміджеві контакти з бізнесовими колами та органами державної виконавчої влади;
•забезпечувати виконання чинного законодавства та керівних документів підприємства в діяльності підрозділу, активне використання правових засобів для удосконалення, укріплення договірної та трудової дисципліни, фінансового становища представництва;
•контролювати правильність і своєчасність складання та здачі звітів по загальній роботі підприємства;
•забезпечувати законність, своєчасність і правильність оформлення документів, платежів у банківські установи;
•дотримуватись трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії і гігієни, вимог протипожежної безпеки, цивільної оборони. Підтримувати на робочому місці атмосферу ввічливості і доброзичливості;
•виконання всіх інших вказівок дирекції Підприємства (Власника), що стосуються його роботи.

2020 – ХРО ПП «Опозиційна платформа – за життя». Фахівець по роботі з територіями.
Перелік обов’язків, як фахівця по роботі з територіями:
• формувати маршрути роботи обласних та міських мобільних агітаційних бригад (МАБ);
• ведення необхідної документації по роботі МАБів та своєчасна подача звітності просування маршрутів.

2015 – 2017 – Південне міжрегіональне управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції. Психолог Суворовського РВ м.Херсона з питань пробації.
Перелік обов’язків, як психолога з питань пробації:
• узагальнювати інформацію щодо осіб, які перебувають на обліку КВІ, для визначення їх потреб в надані спектру соціально-психологічних послуг, виявлення факторів протиправної поведінки, робота у напрямку оцінки ризику вчинення повторного кримінального правопорушення.
• складання психологічної інформації щодо осіб які перебувають на обліку КВІ та надання рекомендацій персоналу відділу, щодо роботи з ними.
• проведення заходів психодіагностики, психокорекції та психопрофілактики відповідно специфіки роботи із особами які перебувають на обліку КВІ.
• робота із неповнолітніми правопорушниками та їх батьками у напрямку профілактики вчинення повторного кримінального правопорушення, покращення батьками життєвих обставин родини, орієнтація сім’ї правопорушника на можливість повноцінної реасоціалізації неповнолітнього та членів його родини.
• організація та активна участь у спільних рейдах із спеціалістами Служби у справах дітей Суворовського району, на основі впровадження в населення закону України «Про пробацію» щодо спрямування життя родин, які опинились у складних життєвих обставинах та перебувають на обліку КВІ на забезпечення нормального фізичного і психічного розвитку підростаючого покоління, профілактику агресивної поведінки, мотивацію позитивних змін особистості та поліпшення соціальних стосунків.

2013 – 2014 – «Херсонський мiський центр соцiальних служб для сiм’ї, дiтей та молодi. Фахiвець iз соціальної роботи вiддiлу соціальної роботи.
Перелік обов’язків як фахiвця iз соціальної роботи:
• організацiя виявлення та реєстрацію на підприємстві, в організації, установі, мікрорайоні або зоні соціального обслуговування сімей, окремих громадян, підлітків та дітей, які потребують соціальної, медичною юридичної, психологічної, педагогічної, матеріальної та іншої допомоги, охорони й захисту їх морального, фізичного та психологічного здоров'я і виконання завдання та обов'язкiв щодо організації піклування, опікування та догляду.
• встановлення причини конфліктних ситуацій та відхилень, які спричинили асоціальні явища, у тому числі на місцях роботи, навчання, мешкання, сприяння їх усуненню.
• координацiя роботи державних, приватних підприємств, громадських організацій та благодійних фондів з метою надання соціальної допомоги та захисту сім'ям та особам, які того потребують.
• пропаганда здорового способу життя, поведінки й використання вільного часу, ефективних методiв родинного планування і господарювання, виховання дітей, дбайливого ставлення до ветеранів та інвалідів, високих зразкiв етики та культури соціальних відносин.
• планування і реалізацiя заходiв щодо запобігання травматизму та правопорушенням у соціальній сфері.
• надання допомоги громадянам, особливо молоді, у працевлаштуванні.
• реєстрація асоціальні явища й розробка комплексiв заходів щодо їх усунення, зменшення негативного впливу на людське середовище.
• співпрацювання з органами охорони громадського порядку в питаннях ліквідації причин негативних соціальних явищ.
• проведення психологічної та педагогічної консультації, дає юридичні поради.
• організація за місцем проживання соціальну, медичну, побутову допомогу громадянам похилого віку й непрацездатним громадянам.
• влаштування в разі потреби осіб, що потребують допомоги, у лікувальні установи, інтернати для дітей та дорослих, професійно-технічні училища.
• подання до відповідних організацій матеріалiв та документiв з приводу встановлення і позбавлення батьківських прав, піклування, опікування, виховання, догляду, допомоги, лікування, протезування тощо.
• приймання участь у роботі центрів та інших організацій, які забезпечують соціальну діяльність: реабілітації, адаптації, соціальної допомоги та захисту, піклування та опікування, притулків, інтернатів, осередків для молоді, підлітків та дітей, клубів, асоціацій та об'єднань за інтересами.
• забезпечення професійного рівня роботи персоналу підрозділу, у тому числі соціальних працівників та соціальних робітників.
• знання, розуміння і застосовування діючих нормативних документiв, що стосуються його діяльності.
• знання і виконання вимог нормативних актів про охорону праці та навколишнього середовища, дотримання норм, методів і прийомів безпечного виконання робіт.
• ведення ділової документацiї вiдповiдно до державного зразка.

2010 – 2013 – Херсонський приватний ліцей при Херсонському національному технічному університеті. Вихователь з можливістю викладання художньої культури та основ психології. Заступник директора з навчально-виховної роботи.
Перелік обов’язків як вихователя, вчителя та практичного психолога:
• організація навчально-виховного процесу ліцеїстів;
• постановник та організатор святкових вечорів, концертів, свят;
• організація та проведення внутрішніх виставок творчості ліцеїстів, а також участь ліцеїстів у загальноміських виставках дитячої творчості;
• організація змістовних екскурсій рідним містом та містами України;
• профорієнтаційна робота з учнями та батьками;
• проведення зустрічей ліцеїстів із різними організаціями та представниками управлінських структур міста (товариство захисту тварин, помічником прокурора дніпровського району, зустрічі з питань профілактика асоціальної (девіантної) поведінки в учнів, лікарем фтизіатром тощо)
• налагодження соціально-психологічного клімату в класах та педагогічному колективі ліцею;
• організація змістовного відпочину учнів, вчителів та батьків;
• психодіагностика;
• написання планів індивідуальної психокорекції та психотерапевтичної роботи, реалізація цих планів;
• психо-реабілітаційні заходи;
• психокорекція;
• відновлення психоемоційного стану дітей та батьків;
• психолого-педагогічні консультації для батьків з питань виховання дітей;
• корекційні та розвиваючі заняття;
• корекція поведінки;
• ведення необхідної документації тощо.
2010 – 2011 - Херсонський приватний ліцей при Херсонському національному технічному університеті. Займала за сумісництвом посаду секретаря ліцею.
Обов’язки:
• діловодство;
• ведення ділової переписки;
• робота з клієнтами ліцею.

2007 – 2010 – Херсонський інститут Міжрегіональної Академії управління персоналом.
03 березня 2007 року викладач кафедри правознавства та соціальної роботи, за сумісництвом фахівець кафедри менеджменту. Викладач дисциплін психологічного-педагогічного напряму.
З 11 березня 2008 року призначена на посаду завідувача бібліотекою.
Обов’язки як практичного психолога:
• індивідуальні та групові психологічні послуги (психологічне консультування) студентам та співробітникам інституту;
• налагодження соціально-психологічного клімату в групах студентів та працівників інституту;
• організація психолого-реабілітаційних заходів;
• створення та проведення авторських тренінгів із студентами;
• психокорекція та психотерапія особистості;
• психолого-педагогічні консультації для студентів та викладацького колективу;
• ведення необхідної документації.

Знання та навики:
• індивідуальне та групове психологічне консультування;
• психодіагностика;
• розробка та реалізація програми бажаних особистісних або організаційних змін в організаціях;
• вміння працювати з людьми, оптимізація роботи персоналу організації;
• володіння психодіагностичними методиками;
• проведення тестування, опитування, анкетування, тренінгів;
• обробка отриманих результатів;
• складання психологічних портретів;
• впевнений користувач MS Office, Internet та E-mail;
• кваліфікований користувач: орг. техніка (ксерокс, факс, принтер, сканер та ін.. переносні пристрої);
• досконало володію українською мовою, англійська мова на рівні користувача (можлива допомога словника);
• маю власний автомобіль марки KIA Sportage (водійське посвідчення категорії Б), стаж водіння 22 рік.

Додаткова інформація:
Комунікабельна, дисциплінована, ініціативна, наполеглива, адекватно реагую на критику, психологічно стійка, відповідальна, висока працездатність, націленість на результат, легка у навчанні, вміння працювати в колективі та знаходити спiльну мову з людьми, маю активну життєву позицію.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: