- Файл
Вікторія
Помічник керівника
- Возраст:
- 33 года
- Город проживания:
- Чигирин
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12757942/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
(Hermanenko Viktoriia)
Зайнятість: віддалено
Графік роботи: за домовленістю
Готовність до відряджень: при необхідності
Бажана заробітна плата: 30 000грн. +
Моб. телефон: [
E-mail: [
Ціль: Заміщення вакантної посади
Особиста інформація:
Громадянство: українка
Місце проживання: с. Вітове, Черкаський р-н., Черкаська обл.
Освіта: повна вища
Дата народження: 09 листопада 1991р. (33 роки)
Сімейний стан: одружена (є троє дітей)
Освіта:
2006 - 2009 рр.: навчалася та закінчила Державний вищий навчальний заклад «Київський механіко-технологічний коледж» і здобула кваліфікацію референт, секретар адміністративний. Диплом молодшого спеціаліста. (стаціонарна форма навчання)
2010 - 2014 рр.: навчалася та закінчила Державний економіко-технологічний університет транспорту, отримала вищу освіту за спеціальністю «Облік і аудит» та здобула кваліфікацію фінансист. Диплом бакалавра. (заочна форма навчання)
2014 – 2015 рр.: навчалася та закінчила Державний економіко-технологічний університет транспорту, отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Фінанси і кредит» та здобула кваліфікацію економіст. Диплом спеціаліста. (заочна форма навчання)
Додаткова освіта:
Липень 2019р. – ТОВ «ІСО Консалтинг» підвищення кваліфікації за темою: «Розроблення та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2018. Принципи НАССР. Система простежуваності. Принципи проведення внутрішніх аудитів згідно ISO19011:2018». Сертифікат №UA.P-190718-129
Листопад 2019р. - ТОВ «ІСО Консалтинг» підвищення кваліфікації за темою: «Підготовка внутрішніх аудиторів системи управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2018. Принципи проведення внутрішніх аудитів згідно ISO19011:2018», отримала кваліфікацію «Внутрішній аудитор системи управління ISO 22000». Сертифікат №UA.P-191106-1138
Вересень 2020р. – ТОВ «Онлайн-Медіа» Сертифікат Всеукраїнсько з’їзду фахівців із безпечності та якості харчових продуктів «Життя після впровадження НАССР: постійне вдосконалення діючої системи харчової безпечності».
Досвід роботи:
• Секретар
2010 – 2011 рр.: Державне підприємство «Український державний центр транспортного сервісу «Ліски»» (ДП «УДЦТС «Ліски»).
• Інспектор з контролю виконання доручень
2011 – 2012 рр.: Державне підприємство «Український державний центр транспортного сервісу «Ліски»».
• Інженер з діловодства
2012 – 2019 рр.: Державне підприємство «Український державний центр транспортного сервісу «Ліски»».
• Інспектор з експлуатаційних, виробничо-технічних та організаційних питань
2019 – 2022 рр.: ТОВ «Аграріко», яке підпорядковується ТОВ «Тесслагруп»
• Помічник керівника підприємства
З 2022 року і по теперішній час – ТОВ «Чигиринський консервний завод»
Професійні навички:
- Знання законодавства;
- Положення й інструкції щодо ведення діловодства на підприємстві;
- Основні положення державної системи діловодства;
- Стандарти системи організаційно-розпорядчої документації;
- Структура підприємства і його підрозділів;
- Порядок контролю за проходженням службових документів;
- Навички ведення договірної роботи;
- Уміння проводити переговори;
- Управління та організація роботи персоналу;
- Участь у розробці проектів, підготовка заявок і необхідних розрахунків до них на придбання устаткування, матеріалів, запасних частин. Контроль проведення робіт;
- Участь у розробці проектів модернізації виробничих ліній підприємств, контроль виконання робіт та здача в експлуатацію;
- Управління усіма проектами і документацією;
У той же час, діяльність на посадах не обмежується виконанням посадових обов’язків згідно посадових інструкцій, а саме додатково ведення понад 2,5 роки:
• обліку операцій купівлі;
• виробництва, відвантаження та залишків продукції й списання сировини;
• складів продукції, запчастин, добрив (постачання та списання, залишки);
• заробітної плати (нарахування заробітної плати, відпускних та допомоги з тимчасової непрацездатності відповідно до вимог законодавства);
• казначейства (рух коштів);
• фінансовий результат й контроль;
Положення, інструкції, програми, нормативні та інші матеріали, якими слід керуватися при організації бухгалтерського і податкового обліку, складанні звітності.
Відповідальна за охорону праці понад 5 років – Інженер з охорони праці:
- Законодавство України та нормативні акти про охорону праці, методичні матеріали з охорони праці, ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Система управління гігієною та безпекою праці», основи законодавства про працю;
- Основні технологічні процеси виробництва продукції підприємства;
- Порядок i строки складання звітності про виконання заходів з охорони праці.
- Методи та інструменти вивчення умов праці на робочих місцях, організацію роботи з охорони праці;
- Особливості експлуатації устаткування, яке застосовується на підприємстві;
- Правила i засоби контролю відповідності технічного стану устаткування вимогам безпечного ведення робіт;
- Психофiзiологiчнi вимоги до працівників виходячи з категорії важкості робіт, обмеження застосування праці жінок, підлітків, працівників, переведених на легшу роботу;
Відповідальна за пожежну безпеку понад 5 років – Інженер з пожежної: безпеки
- основні вимоги Закону України "Про пожежну безпеку", законодавчу та нормативну базу у сфері пожежної безпеки;
- статути, розпорядження та накази, методичні, нормативні та інші керівні матеріали, які регламентують функціонування пожежних підрозділів;
- техніку та пожежно-технічне оснащення, які використовуються;
- види небезпеки, основні джерела небезпеки, які притаманні потенційно небезпечним об'єктам, характеристики небезпечних речовин, що використовуються на об'єкті господарської діяльності;
- вимоги правил та інструкцій з попередження виникнення пожеж;
- характеристики пожежонебезпечних матеріалів, пожежного спорядження та пожежного устатковання, якими оснащено підрозділи;
- технологію ліквідації пожеж згідно з їх характеристиками та класифікаціями;
Керівник групи НАССР – Розроблення та впровадження Системи управління безпечністю харчових продуктів (СУБХП) понад 5 років:
Керівник групи безпечності виконує наступні функції:
- забезпечує, щоб склад групи безпечності відповідав сфері досліджень, які вона проводить;
- вносить пропозиції щодо змін в складі групи безпечності (за необхідності);
- координує роботу групи безпечності, забезпечує розробку, впровадження і підтримку СУБХП;
- забезпечує виконання плану безпечності;
- розподіляє роботи і відповідальність за їх виконання серед членів групи безпечності;
- доводить до відома виконавців рішення групи безпечності;
- веде засідання групи безпечності і дає можливість висловити свої думки всім членам групи безпечності;
- представляє групу безпечності в керівництві підприємства і забезпечує зв’язок із зовнішніми організаціями;
- вирішує питання залучення до роботи групи безпечності зовнішніх експертів;
- звітує перед керівництвом підприємства щодо використання ресурсів;
- забезпечує організацію підготовки та навчання членів групи безпечності;
звітує перед вищим керівництвом про результативність і придатність СУБХП.
- здійснює контроль над роботою співробітників і вживає заходів впливу у разі невиконання ними обов'язків.
ПК та програми:
BAS ERP BAF, MS Office, 1С, M.E.Doc.
Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до деталей, швидко навчаюсь.
Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.
Стійка до стресів та навантажень.
Додаткова інформація:
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: так.
Можливість відряджень: при необхідності.
Знання мов: українська - рідна; російська – негативне відношення; німецька - початковий рівень;
Похожие кандидаты
-
Direct-менеджер, помічник керівника, адміністратор
Удаленно -
Особистий помічник
9000 грн, Удаленно, Житомир -
Асистент керівника
Удаленно -
Особистий помічник
Удаленно -
Помічник керівника
18000 грн, Удаленно -
Помічник керівника
Удаленно