Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/12771877/

Бухгалтер, 25 000 грн

Рассматривает должности: Бухгалтер, Економіст з праці, Бухгалтер з первинної документації, Бухгалтер з заробітної плати, Оператор чата, Логіст, Копірайтер, Консультант чата, Аналітик, Спеціаліст з фінансів
Вид занятости: полная, неполная
Город проживания: Черкассы
Готов работать: Удаленно, Черкассы
Рассматривает должности:
Бухгалтер, Економіст з праці, Бухгалтер з первинної документації, Бухгалтер з заробітної плати, Оператор чата, Логіст, Копірайтер, Консультант чата, Аналітик, Спеціаліст з фінансів
Вид занятости:
полная, неполная
Город проживания:
Черкассы
Готов работать:
Удаленно, Черкассы

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Економіст

с 12.2019 по 04.2025 (5 лет 5 месяцев)
Азот, ПрАТ, Черкаси (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Основні обовязки на даній роботі:
- Планування фонду заробітної плати та чисельності працюючих;
- Аналіз фонду оплати праці, моніторинг відхилень за плановими і фактичними показниками з праці;
- Ведення штатного розкладу;
- Складання та контроль за дотриманням графіків роботи, контроль обліку робочого часу;
- Контроль за витрачанням фонду заробітної плати, застосування посадових окладів, надбавок, премій;
- Виконання комплексу робіт щодо вдосконалення організації та нормування праці;
- Ведення розрахунку заробітної плати (150 штат.од) та табелювання;
- Підготовка аналітичної та статистичної інформації щодо оплати праці та чисельності персоналу в розрізі посад, професій, тощо;
- Проведення атестації робочих місць, згідно чинного законодавства України.
- Кадровий облік: прийом, переміщення та звільнення працівників. Оформлення основних та додаткових відпусток, оформлення та розрахунок лікарняних виплат, виплат при звільненні.
- Розрахунок та складання виробничих калькуляцій на роботи та послуги.
- Контроль за виконанням виробничих планів та складання відповідної виробничої звітності.

Бухгалтер

с 09.2003 по 05.2019 (15 лет 9 месяцев)
Ареон, ТОВ, Черкаси (Видавництво, поліграфія)

•Ведення бухгалтерського та податкового обліку ТОВ на спрощеній системі оподаткування та ФОП .
•Складання та подання податкової та статистичної звітності в контролюючі органи.
•Облік банківських та касових операцій в 1С. Формування, оплата платіжних доручень у клієнт-банку;
•Первинний облік. Облік операцій із придбання/реалізації товарів та послуг. Оприбуткування товарів та послуг, формування рахунків та видаткових накладних, актів тощо;
•Ведення взаєморозрахунків, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
•Кадровий облік: нарахування заробітної плати та ведення обліку розрахунків із працівниками. Ведення робочих табелів та графіків робіт. Ведення штатного розпису. Оформлення прийому, переведень та звільнень працівників згідно з трудовим законодавством України.
•Розрахунок собівартості продукції, складання виробничих калькуляцій та прайс-листів.

Бухгалтер

с 12.2001 по 09.2003 (1 год 10 месяцев)
Черкаська районна державна лікарня ветеринарної медицини, Черкаси (Державні організації)

Здійснення касових операцій;прийом, зберігання та видача готівки; оформлення
первинної документації; складання касової звітності; отримання готівки в банку.
Облік медичних препаратів, ОЗ, МШП.

Образование

Харківський національний університет імені М.Є.Жуковського

Фінанси, Харків
Высшее, с 2000 по 2006 (6 лет)

Знания и навыки

  • Подання податкової звітності
  • Комунікабельність
  • M.E.Doc
  • Клієнт-Банк
  • Користувач 1С
  • Ведення первинної бухгалтерської документації
  • Ведення кадрового обліку
  • 1С:Підприємство
  • 1С:Бухгалтерія
  • MS Excel
  • Організованість
  • Стресостійкість
  • Працьовитість
  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Нарахування зарплати
  • Аналітичне мислення
  • Знання електронного кабінету платника податків
  • Уміння організувати свій робочий день
  • Формування платіжних доручень
  • Проведення платежів
  • Знання офісних програм
  • Адаптивність
  • Ведення табелю робочого часу
  • Здатність до навчання
  • Доброзичливість
  • Ведення документації
  • Відповідальність

Знание языков

  • Английский — начинающий
  • Украинский — свободно

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: