Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Vladyslav

Фахівець роботи з клієнтами

Рассматривает должности:
Фахівець роботи з клієнтами, Менеджер з продажу
Возраст:
26 лет
Город проживания:
Одесса
Готов работать:
Одесса, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Владислав Новицький
📍 Місто: Одеса, Україна
📧 Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
📞 Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Бажана посада
Керівник відділення / Менеджер з продажу / Менеджер з логістики / Project Manager
Професійне резюме
Досвідчений керівник з 6-річним стажем роботи у сфері логістики, управління персоналом та клієнтського сервісу. Маю сильні навички операційного управління, аналітики та оптимізації бізнес-процесів. Досвідчений наставник у навчанні та мотивації персоналу, маю практичний досвід підвищення ефективності команди та покращення ключових показників (KPI). Впевнений користувач 1С та CRM-систем. Відзначаюся високою стресостійкістю, стратегічним мисленням і навичками ефективних переговорів.
Досвід роботи
ТОВ «Нова Пошта»
📍 Посада: Керівник відділення
📅 Серпень 2018 — Серпень 2024
Обов’язки:
• Організація та контроль роботи відділення, забезпечення безперебійної логістики та обслуговування клієнтів.
• Управління персоналом (підбір, навчання, мотивація, контроль KPI співробітників).
• Моніторинг і аналіз ключових показників ефективності, впровадження стратегій для їх оптимізації.
• Взаємодія з клієнтами та вирішення спірних ситуацій для підвищення рівня задоволеності.
• Робота в системі 1С, управління документообігом та звітністю.
• Оптимізація логістичних процесів, контроль термінів доставки та взаємодія з партнерами.
• Виконання і перевиконання планів продажів і фінансових показників.
Досягнення:
• Оптимізував операційні процеси, що призвело до збільшення ефективності роботи відділення.
• Зменшив кількість помилок у документообігу та прискорив внутрішні операції.
• Покращив рівень клієнтського обслуговування, що підвищило задоволеність клієнтів.
Освіта
Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова
📚 Спеціальність: Електроенергетика
📅 Дата закінчення: 30 червня 2020
Навички
✅ Управління персоналом – підбір, навчання, мотивація співробітників
✅ Аналітика та статистика – робота з KPI, фінансовими показниками
✅ Продажі та переговори – клієнтський сервіс, розвиток продажів
✅ Операційне управління – контроль бізнес-процесів, документації
✅ Робота в системі 1С – документообіг, звітність
✅ Логістика – контроль доставки, взаємодія з партнерами
✅ Клієнтський сервіс – робота із запереченнями, покращення рівня задоволеності
Додатково
• Мова: Англійська (B2 – Upper-Intermediate)
• Досвід роботи в динамічному середовищі, стресостійкість
• Навички стратегічного планування та прийняття рішень

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: