- Файл
Віталіна
Офіс-менеджер, помічник керівника, рекрутер
- Рассматривает должности:
- Офіс-менеджер, помічник керівника, рекрутер, Direct менеджер, Продюсер, Виконавчий директор, Помічник менеджера проєктів, Операційний менеджер
- Возраст:
- 20 лет
- Город проживания:
- Черкассы
- Готов работать:
- Удаленно, Черкассы
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12784780/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Телефон: [
Email: [
Місто: Черкаси
Ціль
Отримати позицію офіс-менеджера або помічника керівника, де зможу застосувати
організаційні та адміністративні навички для забезпечення ефективної роботи офісу,
підтримки керівника й розвитку внутрішніх процесів.
Досвід
● Адміністративна підтримка та координація:
Організовувала закупівлі (добрив, насіння, пального, запчастин), контролювала
терміни поставок; вела документообіг; координувала робочий графік персоналу.
● Фінанси та звітність:
Контролювала рахунки, платежі та готувала базові фінансові звіти; аналізувала
витрати офісу, оптимізувала закупівлі.
● Комунікація та забезпечення офісу:
Співпрацювала з постачальниками, організовувала відрядження (бронювання
квитків і готелів); підтримувала зв’язок із логістами, водіями та іншими фахівцями.
● Підтримка керівника:
Планувала зустрічі, узгоджувала робочий графік, готувала презентації й аналізувала
дані для ухвалення управлінських рішень.
● Аналіз ринку, підготовка комерційних пропозицій.
Освіта
● Східноєвропейський фаховий коледж імені Рауфа Аблязова (2023–2025),
спеціальність «Маркетинг»
● Курси «SMM для бізнесу»
● Курси з інтернет-маркетингу
● Початкові знання чат-ботів
Навички
● Організованість: умію вести документацію, контролювати дедлайни й порядок в
офісі.
● Комунікабельність: легко встановлюю контакт із колегами та партнерами,
ефективно веду перемовини.
● Фінансовий контроль: маю досвід роботи з рахунками, платежами, веденням звітів
про витрати.
● Командна робота: швидко вливаюся в колектив, беру на себе ініціативу або
підтримую інших.
● Гнучкість у вирішенні проблем: здатна оперативно знаходити рішення для
нестандартних ситуацій.
Другие резюме этого кандидата
Рассматривает должности: Маркетолог, помічник маркетолога, Менеджер з інтернет-маркетингу, SMM-маркетолог, еще 4 должности
Черкассы, Удаленно
ВІТАЛІНА РІЖКО Телефон: Email: Місто: Черкаси Ціль Зайняти першу професійну позицію у сфері маркетингу та застосувати свій потенціал у формуванні результативних стратегій, щоб одночасно...
Рассматривает должности: Бренд-асистент з поглибленою аналітикою, Продакт-менеджер, Менеджер роботи з клієнтами, еще 5 должностей
Черкассы, Удаленно
Сайт пошуку роботи №1 в Україні Резюме від 21 червня 2025 Ріжко Віталіна Бренд-асистент з поглибленою аналітикою та досвідом Amazon-процесів Вид зайнятості: повна, неповна Зарплата: 30 000 грн...
Черкассы, Удаленно
ВІТАЛІНА РІЖКО Телефон: Email: Місто: Черкаси Ціль Зайняти позицію адміністратора, застосовувати організаторські та управлінські навички для ефективної роботи офісу й забезпечення чіткого...
Похожие кандидаты
-
Адміністратор, помічник керівника
Другие страны, Удаленно -
Помічник керівника
Удаленно -
Менеджер-управитель з персоналу
25000 грн, Черкассы -
Адміністратор, офіс-менеджер, асистент, помічник керівника
16000 грн, Удаленно -
SMM-менеджер
Удаленно -
Персональний асистент
Удаленно