Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Максим

Менеджер з продажу, проєктів

Рассматривает должности: Менеджер з продажу, проєктів, Помічник керівника, менеджер по роботі з клієнтами, Оператор кол-центру
Вид занятости: полная, неполная
Возраст: 23 года
Город проживания: Запорожье
Готов работать: Запорожье, Удаленно
Рассматривает должности:
Менеджер з продажу, проєктів, Помічник керівника, менеджер по роботі з клієнтами, Оператор кол-центру
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
23 года
Город проживания:
Запорожье
Готов работать:
Запорожье, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з продажу

с 11.2025 по 12.2025 (2 месяца)
Бінотел, ТОВ, Дистанційно (Послуги для населення та бізнесу)

Менеджер з продажу першої лінії, спеціалізація — вихідні холодні дзвінки та залучення клієнтів для B2B SaaS-продуктів (IP-телефонія, CRM-система та інші бізнес-інструменти).

Обов’язки та результати:
• Здійснював виключно вихідні холодні дзвінки по ФОП, ТОВ та самозайнятих спеціалістах.
• Працював за скриптом для презентації продукту, пропонував акційний тестовий період інструментів для бізнесу.
• Просто і швидко пояснював ключові функції інструментів.
• Імпровізував у нестандартних розмовах, обробляв заперечення різних типів: «не актуально», «немає часу», «я подумаю», «ми маленький бізнес», та інші.
• Проводив первинну кваліфікацію клієнтів і домовлявся про демонстрацію продукту.
• Вів базові нотатки та повторні дзвінки у Google Sheets, підтримував контакт із клієнтами до моменту передачі.
• Дотримувався KPI за мінімальною тривалістю розмов (3 години “в розмові” на день) та планами передачі клієнтів на наступний етап продажу.
• Регулярно проходив фідбек-сесії щодо комунікації, працював над тоном, технікою подачі та структурою розмови.
• Працював самостійно, щоденно брав участь у коротких планірках та узгодженні задач.

Прокачані навички:
• холодні дзвінки
• техніка продажу й переконання
• робота з запереченнями
• утримання уваги клієнта в перші секунди
• чітка структурована комунікація
• адаптація до різних типів співрозмовників
• впевнений голосовий тон і темп подачі

Спеціаліст із сертифікації легкових автомобілів

с 07.2024 по 11.2024 (5 месяцев)
ОТК-Сервіс, Запоріжжя (Автобізнес та автосервіс)

Компанія займається проведенням технічного огляду і сертифікацією іноземних транспортних засобів.

Обов'язки:
• Забезпечував безпечне доставлення автомобілів в ангар для технічного огляду
• Заповнював технічну документацію (переносив номери, здійснював фото- і відеофіксацію згідно зі стандартом, вносив інфо про загальне компонування авто)
• Координував роботу з водіями та інспекторами: направляв автомобілі на перевірку та оформлював результати огляду
• Контролював за дотриманням техніки безпеки
• Брав участь у процедурі сертифікації ГБО (надавав необхідну документацію, виконував вимоги інструкцій)

Із плюсів:
৹ Оформлював усі необхідні документи оперативно для проходження сертифікації;
৹ Опанував процедуру сертифікації ГБО та підготував мануал для новачків у цій сфері.

Адміністратор офісу

с 05.2023 по 06.2024 (1 год 2 месяца)
ОТК-Сервіс, Запоріжжя (Автобізнес та автосервіс)

Компанія займається проведенням технічного огляду і сертифікацією іноземних транспортних засобів.

Обов'язки:
• Приймав та консультував клієнтів double line (офлайн+онлайн, відповідав на дзвінки й повідомлення у Viber/Telegram)
• Планував запис клієнтів з подальшим нагадуванням
• Працював з CRM (заповнював відвідуваність працівників, оформлював заявки та звіти)
• Отримував та видавав клієнтам сертифікати
• Слідкував за поштовою розсилкою та впроваджував нововведення
• Комунікував з персоналом та допоміжними органами сертифікації при вирішенні питань
• Контролював наявність необхідних матеріалів та забезпечував безперебійну роботу офісу

Досягнення:
৹ Швидко освоїв розширені види послуг (реєстрація ФОП, сертифікація ГБО)
৹ Створив 2 мануали для нових співробітників, що покращило швидкість обслуговування клієнтів
৹ Підтримував високий рівень якості обслуговування клієнтів та точне ведення документації.

Образование

Національний університет "Запорізька Політехніка"

Транспортний факультет, спеціальність "Галузеве машинобудування", Запоріжжя
Высшее, с 2023 по 2025 (2 года)

Національний університет "Запорізька Політехніка"

Транспортний факультет, спеціальність "Галузеве машинобудування", Запоріжжя
Неоконченное высшее, с 2019 по 2023 (4 года)

Запорізький академічний ліцей "Вибір"

Запоріжжя
Среднее, с 2008 по 2019 (11 лет)

Знания и навыки

  • Адаптовність
  • Гарна дикція
  • Організованість
  • Працьовитість
  • Canva
  • Креативність
  • Комунікабельність
  • Відповідальність

Знание языков

  • Английский — начинающий
  • Украинский — свободно

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: