- Файл
Вероніка
Асистент керівника
- Возраст:
- 27 лет
- Город проживания:
- Бровары
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12875881/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
e-mail: [
телефон : [
Вік - 27 років
Додаткова інформація
Володію навичками ведення документації, комунікації з партнерами, контролю фінансів та роботи з CRM-системами. Вмію ефективно організовувати робочі процеси та допомагати керівнику в досягненні цілей компанії.
• Швидко навчаюсь новим програмам та системам.
• Вмію ефективно розставляти пріоритети та вирішувати адміністративні задачі.
• Комунікабельна, відповідальна, уважна до деталей.
Освіта:
Університет Державної фіскальної служби України (м. Ірпінь, 2019)
Магістр - фінанси, банківська справа та страхування (м. Ірпінь, 2021 р)
Інструменти:
• CRM-система: AmoCRM
• Офісні програми: Google Workspace, MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
• Телефонія: Binotel, Київстар
• Організаційні сервіси: Google Calendar, Trello, Jira
• Контент-інструменти: Canva, Crello, InShot
• Дошки оголошень: OLX, domria, rieltor, mesto, Лун.юа
• Facebook, Instagram, базові навички Facebook ADS
Досвід роботи:
Помічник маркетолога з просування та розміщення реклами (серпень 2024 - лютий 2025)
• оформлення та розміщення постів та коментарів про наші послуги
• пошук та моніторинг груп по нашій та суміжних тематиках в різних країнах,
• пошук, активна участь в обговореннях, розміщення коментарів та відповіді на питання дотичні до наших послуг,
• розміщення реклами на безоплатній та на платній основі, розуміння в чому різниця, пошук найкращих варіантів груп та каналів,
• розуміння як працює реклама та модерація, в коментарях в соцмережах та мессенджерах та группах, цікавитися цим, уникати блокування.
• пошук та моніторинг груп/акаунтів/оголошень по нашій тематиці на різних каналах (та різні країни)
• розміщення реклами (безоплатної та на платній основі), розуміння в чому різниця, пошук найкращих варіантів
• безперервний пошук нових каналів для розповсюдження реклами, де можна контекстно розміщувати інфо про наші послуги в різних країнах
• розміщення посилань і написання текстів статей за допомогою ШІ.
Аналітика
• розробити форму звітів та формувати їх щоденно (де що розміщено, які результати і т.п.)
• робити щоденні звіти щодо виконаної роботи
• аналітика виконаної роботи
Асистент керівника автосервіс Світахо (серпень 2023 - жовтень 2024)
Адміністративна підтримка CRM-системи:
• Контроль роботи працівників в CRM-системі.
• Підготовка та формування щомісячних звітів про роботу працівників.
• Оплата рахунків, контроль роботи підрядників, виконання їх додаткових задач.
Контроль роботи телефонії: Київстар, Бінотел:
• Адміністрування та контроль роботи корпоративної телефонії.
• Вирішення технічних та адміністративних питань з операторами.
Створення контенту для соцмереж та медіаплатформ:
• Створення фото- та відеоконтенту для Instagram, Facebook, TikTok та YouTube.
• Дублювання контенту на різних платформах з урахуванням їх специфіки.
Розробка маркетингових матеріалів:
• Розроблення макетів та замовлення друкованих матеріалів (флаєри, візитки, банери).
• Замовлення подарунків до свят.
• Координація роботи з підрядниками для створення маркетингової продукції.
Робота з підрядниками та контроль їх діяльності:
• Співпраця з підрядниками (дизайнери, розробники, технічні спеціалісти, фрілансери).
• Контроль виконання робіт та дотримання термінів.
Адміністрування та підтримка сайту:
• Додавання та оновлення інформації про товари, виправлення помилок.
• Наповнення сайту контентом, підготовка матеріалів для контекстної реклами.
SEO та інтернет-маркетинг:
• Співпраця з SEO-спеціалістом, контроль його роботи.
• Підготовка щомісячних звітів про результати SEO-просування.
• Контроль оплат за CRM-систему, телефонію, SEO та всі рахунки від підрядників.
Діловод в IT-компанії (2021-2022)
• Ведення корпоративної документації (договори, комерційні пропозиції, презентації).
• Ведення календаря зустрічей, їх модерація та контроль виконання рішень.
• Підготовка аналітики та звітів для керівництва.
• Організація відряджень (квитки, проживання).
• Взаємодія з партнерами, клієнтами та підрядниками.
• Контроль фінансових питань (облік витрат, взаємодія з бухгалтерією).
• Підготовка документів для участі в тендерах.
• Прийом вхідних та керування вихідними дзвінками.
• особисті доручення керівника
Контент-менеджер/копірайтер (2017-2021)
БГ Синергія, девелопер (м. Ірпінь)
• Копірайтинг, рерайтинг, телефонія;
• Створення та супровід інструментів продажу;
• Генерація нових лідів, комунікація з клієнтами;
• Ведення акаунтів у соціальних мережах (інстаграм та фейсбук)
• Створення рекламно-інформаційних текстів та матеріалів для ведення та просування облікового запису;
• Повне ведення облікового запису Instagram;
• Спілкування з клієнтами, підігрів та передача готової бази до кол-центру та відділів продажу;
• Написання унікальних SEO-текстів.
Другие резюме этого кандидата
Удаленно
Шестакова Вероніка e-mail: телефон : Вік - 27 років Ціль Маркетинг-асистент із досвідом у створенні та просуванні контенту, розміщенні реклами, аналітиці та роботі з соцмережами. Володію навичками...
Похожие кандидаты
-
Асистент керівника
Удаленно -
Помічник керівника
Удаленно -
Бізнес-асистент, помічник власника компанії
103000 грн, Удаленно, Киев, Другие страны -
Офіс-менеджер
Удаленно, Днепр -
Офіс-менеджер
Удаленно -
Асистент керівника
30000 грн, Удаленно, Киев