Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Тетяна

Менеджер по роботі з клієнтами

Рассматривает должности:
Менеджер по роботі з клієнтами, HR-менеджер
Возраст:
34 года
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Руцька Тетяна Анатоліївна

Особисті дані:
• Дата народження: 15.05.1991р.
• Адреса проживання: 18005 м. Черкаси, вул. Захисників України буд. 59, кв.16
• Контактна інформація: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
• Сімейний стан: незаміжня, маю доньку 11 р.

Ціль:
• Робота в стабільній організації.
• Мотивація – внутрішня реалізація, реалізація професійних можливостей, активна участь у завданнях та інтересах організації, приносити людям радість та задоволення від гарно виконаної роботи.

Освіта:
2008-2014 рр.
Черкаський інститут банківської справи Університету банківської справи Національного банку України (м. Київ), фінансово-кредитний факультет, напрям підготовки «Фінанси і кредит», у січні 2014р. здобула кваліфікацію магістра з фінансів і кредиту.

Досвід роботи:
• Назва організації: АТ «Укрсоцбанк» :провідний спеціаліст відділу дистанційного обслуговування фізичних осіб
• Період роботи: із 18.05.2015-16.08.2019 рр.
• Основні обов’язки:
- консультування клієнтів по банківським питанням:
- вирішення конфліктних ситуацій в процесі банківського обслуговування;
- надання інформації згідно тарифів банку;
- продаж банківських продуктів
• Назва організації: АТ «УКРСИББАНК» : фінансовий консультант
• Період роботи: із 02.09.2019-06.03.2020 рр.
• Основні обов’язки:
- кредитування фізичних осіб: карткові кредитні продукти, cash - кредитування, pos – кредитування. Збір та обробка первинних документів, сканування і відправка матеріалів в центр прийняття рішень, підготовка документів для підписання.
- депозитне обслуговування.
- відкриття карткових рахунків- зарплатних, пенсійних, соціальних, дебетових, прийняття пакету документів для формування клієнтської справи.
- ідентифікація клієнтів згідно встановлених вимог.
- надання консультацій з питань кредитування.

• Назва організації: АТ «Черкасигаз»: інженер відділу газоспоживання та обліку природного газу
• Період роботи: із 27.07.2020 р. – 30.11.2020 рр..
• Основні обов’язки:
- виконання робіт з оформлення рахунків в 1С Бухгалтерія;
- розгляд звернень і скарг споживачів та підготовка відповідей;
- надання консультацій споживачам з питань взаєморозрахунків;
- формування та подання звітних форм на основі результатів звітного місяця.
- перевірка звітності по добовому балансуванню обсягів природного газу в зоні ліцензійної діяльності АТ « Черкасигаз»
• Назва організації: АТ «УКРСИББАНК»: фінансовий консультант
• Період роботи: із 11.01.2021 р. – по теперішній час.
• Основні обов’язки:
-забезпечення пропозиції та продажу продуктів роздрібного бізнесу клієнтам у відповідності із стратегією розвитку Банку з метою задоволення потреб клієнтів та виконання плану продаж
-залучення нових клієнтів, проведення зустрічей із клієнтами, консультування та продаж банківських продуктів та послуг клієнтам Банку
-здійснення та підтримка регулярних контактів із клієнтами
-забезпечення задоволеності Клієнтів та надання високої якості обслуговування
-підготовка документів та супроводження процесу ведення документів
Додаткові дані:
• Особисті якості:
- добросовісне відношення до роботи;
- володію високими комунікативними навичками та організаторськими здібностями;
- легко засвоюю нові знання;
- вмію працювати в команді;
- завжди дотримуюсь корпоративної етики;
- готова професійно розвиватися та вносити свій вклад у розвиток організації;
• Додаткова інформація:
- у період 2016-2018 рр. проходження Бізнес тренінгів за такими основними напрямками: «Наставництво та професійні настанови», «Зона вільна від страху», «Техніка ефективних продажів», «Мистецтво роботи із запереченнями».
• Володіння мовами:
- державна мова -вільно, англійська – середній рівень.
• Володіння оргтехнікою: сканер, копіювальне та друкувальне обладнання.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: