Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Анастасія

Помічник керівника, менеджер з продажу

Возраст:
26 лет
Город проживания:
Одесса
Готов работать:
Одесса, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Менеджер з продажу, Team Leader

Особисті дані

ПІБ Анастасія Барановська

Номер телефону [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Адреса Одеса

Вебсайт t.me/anassstetik

Освіта

2019 - 2023 Педагогіка та психологія
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського,
Миколаїв

Досвід роботи

жовт 2023 - Нинішній Заступник керівника відділу роздрібної торгівлі
ТОВ "ІНТЕХ", Одеса
Обов’язки:
• Контроль якості роботи менеджерів з клієнтами.
• Опрацювання замовлень на маркетплейсах.
• Вирішення спірних питань між відділами.
• Пошук нових клієнтів та презентація прайсу компанії.
• Перевірка правильності категоризації товарів у маркетплейсах та системі
ProSale.
• Заповнення карток товарів.
• Виконання доручень керівника відділу.
• Створення рекламних матеріалів (брошури, банери, зображення для
розсилок).

Навички та досягнення:
• Взаємодія з усіма популярними маркетплейсами України.
• Навички управління, комунікації та організації.
• Досвід стажування нових співробітників.
• Обробка негативного зворотного зв’язку від клієнтів та колег.
• Підвищення з менеджера з продажу до заступника керівника відділу за пів
року.
• Безпомилкова робота з оформленням замовлень.

вер 2022 - бер 2023 Менеджер з продажу
ІНТЕРНЕТ- МАГАЗИН “SEVENMART”
Прийом, обробка та оформлення замовлень у телефонному режимі та
через соціальні мережі.

Це резюме створено з Jobseeker.com.
Ведення клієнтської бази та управління замовленнями в CRM-системі
«Мій склад».
Обробка вхідних і вихідних дзвінків, зокрема робота з гарячими
зверненнями.
Вирішення конфліктних ситуацій та надання консультацій клієнтам.
Підготовка, оформлення та відправлення замовнику документації з
усіма необхідними реквізитами.
Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів та досягнення
цілей з продажу.
Аналіз потреб клієнтів та надання індивідуальних пропозицій.

квіт 2023 - жовт 2023 Менеджер по роботі з клієнтами
СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР "ОДЕСА РЕМОНТ", Одеса
Прийом і обробка запитів клієнтів через різні канали зв'язку.
Аналіз та визначення потреб клієнтів з метою підвищення ефективності
продажів.
Прийом та оформлення замовлень через соціальні мережі.
Надання клієнтам детальної консультації у телефонному режимі
(вартість послуг, перелік робіт, етапи ремонту).
Підготовка, оформлення та відправлення клієнту документації з усіма
необхідними реквізитами.
Проведення співбесід із майстрами, оцінка їхньої кваліфікації та
відповідності вимогам компанії.

Навички

CRM-системи

Робота з конфліктами

Робота з маркетплейсами

Комунікація та переговори

Керівництво та навчання

Організація процесів

Мова

Українська Вільно

Англійська Середньо

Це резюме створено з Jobseeker.com.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: