Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ірина

Економіст, бухгалтер, менеджер з закупівлі

Рассматривает должности:
Економіст, бухгалтер, менеджер з закупівлі, Бізнес-аналітик, Менеджер з логістики
Возраст:
36 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Возняк Ірина Ігорівна

Львів, вул. Вернадського, буд. 8
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження 21.08.1988р.
Мета подання: отримання вакантної посади з перспективою кар’єрного росту
Освіта:
▪ У 2005 році – закінчила Львівську СШ №27
▪ У 2011 році – завершила навчання на економічному факультеті Львівського національного університету імені Івана Франка, спеціальність – фінанси, грошовий обіг і кредит, освітньо-кваліфікаційний рівень – магістр
▪ У 2014 році закінчила курси 1С Бухгалтерія 8.2
Досвід роботи:
▪ вересень 2012 р. – жовтень 2014 р. Фірма «INFOBUS» міжнародні автобусні квитки – менеджер
Функціональні обов’язки: прийом вхідних дзвінків та письмових запитів; надання всієї необхідної інформації клієнту за тарифами, послугами і акціями компанії; робота з клієнтськими скаргами і побажаннями, їх передача до відповідних відділів; оформлення замовлень, бронювання, виписка квитків та анулювання; внесення рейсів (прокладання маршруту, внесення місць, цін, знижок та ін.) у внутрішню систему; ведення спеціальної внутрішньої документації
▪ жовтень 2014 р. – січень 2015 р. ТзОВ «Гал-Всесвіт» – менеджер
Функціональні обов’язки: Контролювання міжнародних рейсів на Німеччину і на Польщу. Розподіл місць між агентами, ведення внутрішньої документації
▪ березень 2015 р. – квітень 2016 р. ПАТ «IDS Aqua Service» – фахівець по роботі з фізичними особами
Функціональні обов’язки: прийом вхідних та здійснення вихідних дзвінків до постійних клієнтів; здійснення продаж основної продукції, додаткової продукції та обладнання; якісне сервісне консультаційне обслуговування клієнтів компанії; документальне та інформаційне супроводження клієнтів

▪ червень 2016р. – травень 2018 р. ТОВ «ОККО-Рітейл» – фахівець з контролю та обробки облікових даних
Функціональні обов’язки: налаштування обліку хот-кафе при АЗК — контроль за закупівельними цінами в SAP-контрактах, одночасна зміна ціни в контрактах зі зміною ціни постачальника; передача цін/їх оновлення в базу «1С: АЗС», контроль за оновленням на місцях; формування та контроль за завантаженням в облікову базу «1С: АЗС» електронних калькуляцій послуг кафе, при розширенні формату кафе, чи введенні нового асортименту; формування розпоряджень на інгредієнти та товари кафе для АЗК, контроль за їх завантаженням в «1С»; контроль за відповідністю цін реалізації продукції кафе, на АЗК; формування розпоряджень та контроль цін в «1С» на коди-дубляжі для погашення нестачі інгредієнтів кафе; періодична перевірка в «SAP-ERP» ідентичності обліку «1С» і «SAP-ERP» з метою попередження збоїв калькуляцій в обох системах; замовлення продукції на АЗК; списання нестач по процедурі; налаштування обліку кавових лічильників АЗК; робота з процесом автозамовлення
▪ червень 2018 р. – жовтень 2019 р. ПАТ «Концерн Галнафтогаз» – фахівець з обліку (звільнення через переведення)
Функціональні обов’язки: Організація обліку руху документів (необхідні візи та передає у відповідальні підрозділи); створення замовлень; прихід та проведення накладних (MIGO,MIRO) по ОЗ (меблі, обладнання, МНМА, ремонти, ТО); оплати (аванси, післяоплати, часткові платежі) по ОЗ, МШП, ТМЦ; Переміщення (формування накладних на переміщення ОЗ); координація документів на проведення (перевезення, оренда дрібного обладнання, оренда КМ); додаткові похідні процеси (створення кредиторів, формування офіційних листів на повернення коштів, перезарахування через EDOC, створення контрактів, розширення матеріалів, подача на створення, внесення банківських реквізитів); контроль дебіторської/кредиторської заборгованостей; списання ТМЦ; архівування проведених документів (передача на зберігання у відділ обліку та звітності), повернення примірників документів постачальникам
▪ червень 2019 р. продовжую працювати ТзОВ «ОККО-Драйв» – Старший фахівець з постачання
Функціональні обов’язки: Своєчасне забезпечення об’єктів АЗК необхідними будівельними і сантехнічними матеріалами на момент початку реконструкції та забезпеченням відповідним обладнанням при виході АЗК з реконструкції
Здійснення замовлень у постачальників та керування процесом закупівлі від планування до приходу на склад; співпраця з внутрішнім замовником по консолідації заявок аналіз залишків на розподільчому складі; контроль виконання договірних відносин із постачальниками (умови та строки поставки); повний супровід документообігу із постачальниками
Організація обліку руху документів (необхідні візи та передача у відповідальні підрозділи); створення замовлень на прихід і відпуск; оплати (аванси, післяоплати, часткові платежі) по ОЗ, МШП, ТМЦ; додаткові похідні процеси (створення кредиторів, формування офіційних листів на повернення коштів, перезарахування через EDOC, створення контрактів, розширення матеріалів, подача на створення, внесення банківських реквізитів); контроль дебіторської/кредиторської заборгованостей; списання ТМЦ; архівування проведених документів (передача на зберігання у відділ обліку та звітності)
Професійні навички і знання:
▪ Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point), навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera) і E-mail (Outlook Express), 1С бухгалтерія, SAP
Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, аналітичні здібності, наполегливість, цілеспрямованість, вміння швидко навчатися,вміння працювати в команді, впевненість у власних силах, спрямованість на результат, прагнення досягти успіху та збудувати кар'єру. Шкідливих звичок не маю.
Додаткові відомості:
Знання мов: Українська – рідна; російська – вільно; анг. – Pre-Intermediate

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: