- Файл
Вікторія
Казначей, економіст, менеджер
- Возраст:
- 46 лет
- Город проживания:
- Кривой Рог
- Готов работать:
- Кривой Рог, Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12969835/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Костогриз Вікторія Валеріївна
Вік:46
Місто проживання: м. Кривий Ріг,вул.М Шимановського,11/7
Сімейне положення: незаміжня
Контактний телефон: [
e-mail: [
Мета
Отримати посаду Казначей, Економіст, Менеджер,
Досвід роботи:
• Назва компанії: Метінвест Бізнес Сервіс
Посада: Фахівець групи платежів в національній валюті
Період роботи: 11.06.2018 – по теперішній час
Обов’язки:
• Виконувати перевірку на коректність та повноту даних платіжних позицій Замовника на підставі первинної документації в системах SAP ERP та MS SharePoint Portal,
• Комунікація та необхідні дії при виявленні помилок, моніторинг дотримання стадійності платіжного календаря.
• Здійснювати завантаження банківських виписок до облікових систем підприємств;
• Формування платіжних інструкцій в облікових системах та їх імпорт у системи «Клієнт-Банк» (а у разі потреби створення платіжних інструкцій у системах "Клієнт-Банк") з подальшою передачею до банку.
• Імпорт банківських виписок із систем «Клієнт-Банк» та завантаження їх в системи SAP ERP та MS SharePoint Portal, здійснювати розсилку файлів виписок ,завантаження
• систему «Клієнт-Банк» відомостей по заробітній платі, файлів на поповнення мобільних рахунків, файлів автоматичного обліку та видачі молока для співробітників підприємств-замовників за допомогою платіжних карт, контроль за їх зарахуванням.
• Аналіз даних і відображення у системі SAP ERP документів для закриття комісій банків по розрахунково-касовому обслуговуванню за поточний звітний період
• Взаємодію з представниками підприємств-замовників та обслуговуючих банків для вирішення поточних питань
• Внесення інформації та підтримка в актуальному стані каталогу підприємств (CRM)
• Назва компанії: ПАТ «Всеукраїнський банк розвитку»
Посада: провідний фахівець сектору роздрібного обслуговування фізичних осіб
Період роботи: 01.11.2013 – 09.12.2015
Обов’язки:
• Залучення та супровід VIP-клієнтів;
• Оформлення договорів на банківське обслуговування( кредити, депозитні договори тощо);
• Проведення презентацій банківських продуктів;
• Проведення переговорів з керівниками підприємств, організацій, установ з метою розширення клієнтської бази;
• Складання звітів;
• Моніторинг клієнтської бази, вирішення проблем клієнтів.
• Назва компанії: ПАТ «Приватбанк»
Посада: провідний менеджер Центра персонального обслуговування індивідуальних клієнтів.
Період роботи: 21.01.2008 – 28.10.2013
Обов’язки:
• Залучення та супровід VIP-клієнтів;
• Оформлення договорів на банківське обслуговування(кредити, депозитні договори тощо);
• Проведення презентацій банківських продуктів;
• Проведення переговорів з керівниками підприємств, організацій, установ з метою розширення клієнтської бази;
• Складання звітів;
• Моніторинг клієнтської бази, розв'язання проблем клієнтів.
• Назва компанії: ТОВ «Спільне українське-російське підприємство «Пальміра Рута»
Посада: продавець–касир
Період роботи: 26.04.2004 – 21.01.2008
Обов'язки:
• Продаж непродовольчих товарів (брендового взуття)
• Ведення касової документації;
• Складання звітів.
Освіта
• Навчальний заклад: Криворізький економічний інститут ДВНЗ «Київського національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Ступінь: магістр
Назва спеціальності: Маркетинг
Період навчання: 01.09.2005 – 27.02.2010
Вміння та навики
• Знання банківських програм,
• Участь у проєктах професійні знання і досвід
• Проходження тренінгів:
- Навчання модульної програми "Клієнтоорієнтованість"
• Професійні сертифікати –вкажіть якщо є
• Вільно володію українською мовою
• Впевнений користувач ПК, вміння користуватися офісною технікою(принтер,ксерокс,сканер,факс)
Додаткова інформація
• Комунікабельність, активність, рішучість, здатність швидко приймати рішення в нестандартних ситуаціях, гнучкість, пунктуальність.
• Співпрацювала з громадськими організаціями в сфері зв’язків з громадськістю, та інших документів.
Похожие кандидаты
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Львов, Винница , еще 8 городов -
Рекрутер (HR), менеджер з продажу
Львов -
Офіс-менеджер
25000 грн, Кривой Рог -
Менеджер з продажу, нерухомості, закупівлі
35000 грн, Львов, Винница , еще 8 городов -
Менеджер з продажу
30000 грн, Львов -
Візовий менеджер, адміністратор, спеціаліст з продажу
Львов, Удаленно