- Файл
Олена
Фахівець обліку робочого часу
- Рассматривает должности:
- Фахівець обліку робочого часу, Адміністратор, Адміністратор салону краси, Адміністратор стоматологічної клініки, Касир, Адміністратор магазину, Адміністратор готелю, Продавець-консультант
- Возраст:
- 44 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12990250/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Фахівець з обліку Київ
робочого часу
ОСВІТА ДОСВІД РОБОТИ
ОСОБИСТА
ІНФОРМАЦІЯ 2002
січ. 2003 – трав. 2005
Донецький інститут внутрішніх ТОВ «Феміда»
справ при Донецькому Юрисконсульт
ДАТА НАРОДЖЕННЯ
національному університеті
28 лютого 1981 року квіт. 2017 – серп. 2021
НАЦІОНАЛЬНІСТЬ 2018 Державний вищий ПРАТ «ШУ «Покровське»
навчальний заклад Провідний фахівець бюро обліку робочого часу
українка
"Донецький національний верес. 2021 – квіт. 2025
технічний університет"
ДОСВІД У РОКАХ
ПРАТ «МЕТІНВЕСТ ПВ
10 років Начальник бюро обліку робочого часу
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНЦІЯ
КОНТАКТНА
ІНФОРМАЦІЯ Організація підготовки та оформлення графіків робочого часу на основі
ІНФОРМАЦІЯ даних від керівників департаментів. Внесення змін у графіки.
ТЕЛЕФОН Аналіз та формування звіту щодо фактичного використання робочого часу
та відхилень від планових норм.
[
Облік працівників, залучених до роботи понаднормово, роботи у вихідний
2010
день 2015 2017
ЕЛЕКТРОННА ПОШТА
Формування звіту про порушення трудової дисципліни (запізнення, ранній
вихід).
[
Підготовка матеріалів за запитами з державних установ.
Розрахунок виходів для нарахування авансу та заробітної плати.
Взаємодія з фінансовим, виробничим та кадровим відділами для
забезпечення коректної роботи між відділами.
КОМП’ЮТЕРНІ НАВИЧКИ
НАВИЧКИ
Впевнений користувач
MS Office (Excel, Word, %до деталей.
Аналітичні здібності, уважність
Outlook, Power Point); 1С % організовувати робочий процес та розставляти
Вміння ефективно
пріоритети.
МОВИ
Українська
Вміння працювати у команді.
% до стресу та комунікабельність.
Стійкість
%
Ініціативність, відповідальність.
ХОБІ
Бажання навчатись та розвиватись.
Другие резюме этого кандидата
Похожие кандидаты
-
Економіст
Киев -
Фахівець з обліку
27000 грн, Киев -
Аналітик
15000 грн, Киев -
Фахівець з переобліку
40000 грн, Киев -
Документатор воєнних злочинів у благодійний фонд
Киев