Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/13016359/

Менеджер з продажу, постачання

Город:
Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
Фурик Яніна Вікторівна

Дата народження: 23.06.1989
Мобільний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
2006-2010 рр. – ПВНЗ «Хмельницький економічний університет» , спеціальність
«Фінанси», диплом бакалавра (денна форма навчання)
2010-2011 рр. – ПВНЗ «Хмельницький економічний університет», спеціальність
«Фінанси», диплом спеціаліста (денна форма навчання).
Додаткова освіта:
2004-2006 рр. – Чемеровецький МНВК-ліцей економіки та права – Оператор ЕОМ
Досвід роботи:
• 2011-2012рр – Оператор, ПП «Метал», м.Хмельницький Функціональні обов’язки:
• Виписка первинних документів (розхідні та податкові накладні, ТТН)
• Формування та аналіз взаєморозрахунків з контрагентами
• Формування дебіторської заборгованості
• Касові операції
• Введення нових контрагентів в програму
• Введення нової номенклатури в програму
• Відображення в програмі надходження товару

• 2012-2013рр – фахівець із супроводження продажу, ФІЛІЯ ТОВ
«МЕТІНВЕСТ-СМЦ» ЗАХІДНА УКРАЇНА
• Виписка первинних документів (розхідні накладні, ТТН)
• Касові операції
• Заміна за відсутності бухгалтера бази (відображення в системі надходження товару, ведення операції по руху ін.ТМЦ)
• Систематизація сертифікатів якості продукції

• 2013-2018 рр. - Бухгалтер бази, ФІЛІЯ ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» ЗАХІДНА
УКРАЇНА (з них 2015-2018рр. знаходилась в декретній відпустці)
• Контроль складських залишків
• Ведення операцій по руху ін.ТМЦ (прихід-списання-введення в експлуатацію, внесення вхідних податкових накладних)
• Відображення в системі надходження металопрокату
• Прийом, контроль і обробка первинної документації (видаткові накладні, ТТН, подорожні листи)
• Участь у проведенні інвентаризації та відображення її в системі
• Виписка та реєстрація доручень на отримання товару
• Подання заявок на введення контрагентів та номенклатури
• Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами)
• Ведення карток обліку матеріально-відповідальних осіб

• 2018-2019, Бухгалтер, ТОВ «МЕТІНВЕСТ БІЗНЕС СЕРВІС»
• Участь у проведенні інвентаризації
• Контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу
• Прийом, контроль і обробка первинної документації (видаткові накладні, ТТН, подорожні листи)
• Контроль за ведення операцій по руху ін.ТМЦ
• Подання заявок на введення контрагентів та номенклатури
• Переговори з контрагентами щодо поставки товару
• Формування актів та наказів для введення ОЗ, модернізації ОЗ
• Контроль і перевірка обробки вхідної документації щодо розрахунків контрагентів
• Надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів

• 2019-2021, Фахівець з продажу (по суміщенню кадровик) ТОВ
«МЕТІНВЕСТ-СМЦ»
• Прийом вхідних заявок та повне супроводження клієнтів до завершення угоди
• Здійнення холодних дзвінків та організація зустрічей з потенційними покупцями
• Договірна робота з клієнтами та документальне супроводження покупців
• Контроль за наявністю товару, який цікавить покупця (поповнення складу необхідними продуктами)
• Врегулювання ситуцій з конфліктними покупцями
• Участь в тендерах
• Ведення кадрової справи по базі (табель, прийом на роботу, звільнення працівників, контроль своєчасного використання відпустки)
• 2022 р, Оператор Call-центру інтренет-магазину (віддалено)
• опрацювання вхідних заявок в CRM-системі (“теплі” дзвінки)
• повне ведення клієнта від подачі заявки до отримання його на пошті
• аналіз опрацьованих замовлень

Професійні навички:
• володіння комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, SAP, CRM)
• володіння офісною оргтехнікою
• знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; польська і англійська – початковий рівень
• уміння працювати в команді;
• стресостійкість
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Додаткова інформація:
• заміжня;
• є дочка;
• хобі: музика, книги, танці.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: