Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Наталья

Офіс-менеджер

Возраст:
43 года
Город проживания:
Кривой Рог
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Кравченко Наталія Сергіївна

Вік: 42 роки
Місто проживання: Кривий Ріг, Центрально-Міський район, вул. Петра Калнишевського, 19
Сімейне положення: не заміжня, маю сина 14 років
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта: вища, спеціальність «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», 1999 - 2004рр.

Трудова діяльність: 05.2005 - 10.2005 інженер з ОП та ЗП, ВАТ «ЦГЗК»;
Обов‘язки: ведення табелю робочого часу, нарахування заробітної плати, складання та ведення посадових інструкцій, оформлення лікарняних листів, складання розпоряджень, наказів, оформлення презентацій робочих зборів.
10.2005 - 09.2007 інженер з кадрів, ВАТ «ЦГЗК»;
Обов’язки: пошук та підбор персоналу, прийом та звільнення, оформлення відпусток, складання розпоряджень, наказів про переміщення персоналу.
10.2007 - 10.2017 інженер з ОП та НП, ВАТ «ЦГЗК»;
Обов‘язки: ведення табелю робочого часу, нарахування заробітної плати, складання та ведення посадових інструкцій, проведення навчання та семінарів з оцінки персоналу, проведення оцінки персоналу, складання розпоряджень, наказів, оформлення презентацій робочих зборів.
10.2017 - 05.2019 фахівець з управління персоналом, ПАТ «ЦГЗК»;
Обов‘язки: пошук та підбор персоналу, прийом та звільнення, оформлення відпусток, ведення табелю робочого часу, нарахування заробітної плати, складання та ведення посадових інструкцій, складання карт КІП і А, ведення кадрового резерву, оформлення лікарняних листів, проведення навчання та семінарів з оцінки персоналу, проведення оцінки персоналу, складання розпоряджень, наказів, оформлення презентацій робочих зборів.
01.2022 - 04.2022 фахівець з підбору та адаптації персоналу ПАТ «Кривбасвибухпром»;
Обов’язки: пошук та підбор персоналу, ведення та оформлення документації з прийому персоналу, оформлення презентацій для ознайомлення персоналу з головними спеціалістами, адаптація персоналу на робочому місці, ведення звітності по вакансіям, розміщення об‘яв та ведення сторінок в месенджерах та на сайтах.
18.10.2022 - 06.03.2024 інспектор з кадрів НВО «Бізнеспромгруп»;
Обов’язки: пошук та підбор персоналу, ведення та оформлення документації з прийому та звільнення персоналу, оформлення відпусток, лікарняних, адаптація персоналу на робочому місці, табельний облік робочого часу, розміщення об‘яв та ведення сторінок в месенджерах та на сайтах, діловодство (оформлення розпоряджень, наказів)
03.12.2024 по цей час працюю бухгалтером з заробітної плати;
Обовʼязки: ведення табелю обліку робочого часу, нарахування лікарняних, відпусток, заробітної платні, розрахунок калькуляцій, внесення рахунків, видаткових накладних і т.д.

Комп‘ютерні навики:

● Word, Excell, SAP, Outlook, Power Point, Paint, 1С, M.E.Doc

Додаткова інформація:

● Особисті якості: відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, працьовитість, порядність.
● Водійські права: маю (без опиту водіння автомобіля)
● Закордонний паспорт: маю
● Сертифікати: instagram-маркетолог

Бажана заробітна плата 30 000грн.

21.03.2025

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: