- Файл
Наталья
Офіс-менеджер
- Возраст:
- 43 года
- Город проживания:
- Кривой Рог
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13025275/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Кравченко Наталія Сергіївна
Вік: 42 роки
Місто проживання: Кривий Ріг, Центрально-Міський район, вул. Петра Калнишевського, 19
Сімейне положення: не заміжня, маю сина 14 років
Контактний телефон: [
e-mail: [
Освіта: вища, спеціальність «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», 1999 - 2004рр.
Трудова діяльність: 05.2005 - 10.2005 інженер з ОП та ЗП, ВАТ «ЦГЗК»;
Обов‘язки: ведення табелю робочого часу, нарахування заробітної плати, складання та ведення посадових інструкцій, оформлення лікарняних листів, складання розпоряджень, наказів, оформлення презентацій робочих зборів.
10.2005 - 09.2007 інженер з кадрів, ВАТ «ЦГЗК»;
Обов’язки: пошук та підбор персоналу, прийом та звільнення, оформлення відпусток, складання розпоряджень, наказів про переміщення персоналу.
10.2007 - 10.2017 інженер з ОП та НП, ВАТ «ЦГЗК»;
Обов‘язки: ведення табелю робочого часу, нарахування заробітної плати, складання та ведення посадових інструкцій, проведення навчання та семінарів з оцінки персоналу, проведення оцінки персоналу, складання розпоряджень, наказів, оформлення презентацій робочих зборів.
10.2017 - 05.2019 фахівець з управління персоналом, ПАТ «ЦГЗК»;
Обов‘язки: пошук та підбор персоналу, прийом та звільнення, оформлення відпусток, ведення табелю робочого часу, нарахування заробітної плати, складання та ведення посадових інструкцій, складання карт КІП і А, ведення кадрового резерву, оформлення лікарняних листів, проведення навчання та семінарів з оцінки персоналу, проведення оцінки персоналу, складання розпоряджень, наказів, оформлення презентацій робочих зборів.
01.2022 - 04.2022 фахівець з підбору та адаптації персоналу ПАТ «Кривбасвибухпром»;
Обов’язки: пошук та підбор персоналу, ведення та оформлення документації з прийому персоналу, оформлення презентацій для ознайомлення персоналу з головними спеціалістами, адаптація персоналу на робочому місці, ведення звітності по вакансіям, розміщення об‘яв та ведення сторінок в месенджерах та на сайтах.
18.10.2022 - 06.03.2024 інспектор з кадрів НВО «Бізнеспромгруп»;
Обов’язки: пошук та підбор персоналу, ведення та оформлення документації з прийому та звільнення персоналу, оформлення відпусток, лікарняних, адаптація персоналу на робочому місці, табельний облік робочого часу, розміщення об‘яв та ведення сторінок в месенджерах та на сайтах, діловодство (оформлення розпоряджень, наказів)
03.12.2024 по цей час працюю бухгалтером з заробітної плати;
Обовʼязки: ведення табелю обліку робочого часу, нарахування лікарняних, відпусток, заробітної платні, розрахунок калькуляцій, внесення рахунків, видаткових накладних і т.д.
Комп‘ютерні навики:
● Word, Excell, SAP, Outlook, Power Point, Paint, 1С, M.E.Doc
Додаткова інформація:
● Особисті якості: відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, працьовитість, порядність.
● Водійські права: маю (без опиту водіння автомобіля)
● Закордонний паспорт: маю
● Сертифікати: instagram-маркетолог
Бажана заробітна плата 30 000грн.
21.03.2025
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Рассматривает должности: Спеціаліст по роботі з персоналом, Менеджер з продажу, Консультант BAS, еще 1 должность
25 000 грн
Кривой Рог
Высшее образование · Полная занятость
- Специалист по работе с персоналом, ПАО "ЦГОК", 14 лет
- PRO
15 000 грн
Кривой Рог, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость
- Специалист по работе с персоналом, ЦГОК, 14 лет
- PRO
Кривой Рог
Высшее образование
- Специалист по подбору и адаптации персонала, Кривбассвзрывпром, 4 месяца
- Специалист по персоналу, ПАО «ЦГОК», 14 лет 1 месяц
Похожие кандидаты
-
Адміністратор на ресепшн
Удаленно, Одесса -
Помічник керівника
14000 грн, Удаленно -
Помічник керівника
Удаленно, Львов -
Перекладач англійської, помічник керівника, адміністратор
15000 грн, Удаленно -
Адміністратор, оператор ПК, помічник керівника, діловод, головний спеціаліст
Удаленно, Павлоград -
Помічник керівника
Удаленно