Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Юлія

Офіс-менеджер

Рассматривает должности:
Офіс-менеджер, Помічник керівника, HR-менеджер
Возраст:
40 лет
Город проживания:
Бердичев
Готов работать:
Бердичев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Юлія Пухальська
м. Бердичів | тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») | ✉ [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

🎯 Мета
Шукаю позицію офіс-менеджера, помічника керівника або HR-менеджера. Маю понад 15 років досвіду в адміністративному, кадровому та правовому супроводі діяльності установ. Володію навичками організації офісної роботи, ведення діловодства, управління персоналом, комунікації з партнерами та органами контролю. Орієнтована на ефективність, конфіденційність і результат.

🧩 Ключові компетенції
• Адміністративна підтримка керівника: організація нарад, графіків, візитів
• Організація офісної роботи, документообігу, звітності
• Ведення кадрової документації: прийом, переведення, звільнення
• Підготовка наказів, інструкцій, внутрішніх положень, табелів
• Комунікація з підрядниками, держорганами, контрагентами
• Участь у підборі, адаптації та навчанні персоналу
• Впевнене користування офісною технікою, державними реєстрами, онлайн-сервісами
• Підготовка ділових листів, звітів, відповідей на звернення та запити
• Базові знання в юридичному супроводі та антикорупційному комплаєнсі
• Досвід участі у тендерах (ProZorro), підготовка документації

🧑‍💼 Досвід роботи
Головний спеціаліст з питань організації роботи та документального супроводу
Бердичівська районна державна адміністрація | 10.2023 – дотепер
• Організація роботи офісу, ведення службової документації
• Комунікація з керівництвом, підготовка листів, звітів, розпоряджень
• Участь у внутрішніх комісіях (кадрова, етична, перевірки)
• Адаптація нових працівників, табелювання, ведення особових справ
Менеджер з персоналу / фахівець із закупівель (суміщення)
КНП «Центр ПМСД» / «Бердичівська міська лікарня» | 2023
• Оформлення трудових відносин, підготовка посадових інструкцій
• Участь у тендерах ProZorro, підготовка документації та звітів
• Ведення кадрових справ, адаптація та консультації персоналу
Головний спеціаліст – юрисконсульт / кадровик / адміністратор процесів
Бердичівське управління Державної казначейської служби України | 2007 – 2023
• Організація офісної роботи та внутрішніх адміністративних процесів
• Повне кадрове діловодство: прийняття, переведення, звільнення, графіки, оцінювання
• Проведення внутрішніх навчань, атестацій, розробка внутрішніх політик
• Комунікація з партнерами, податковою, ПФУ, судами, реєстрами
• Підготовка та оформлення листів, довідок, протоколів, розпорядчих документів
Помічник керівника / юрисконсульт
Виконавчий комітет Бердичівської міської ради | 2006 – 2007
• Підготовка ділової кореспонденції та внутрішніх документів
• Участь у засіданнях, підготовка рішень, організація документообігу

🎓 Освіта
Київський університет права НАН України
Спеціальність: Правознавство | Кваліфікація: Юрист | 2007
Бердичівський політехнічний коледж
Післядипломна освіта: Бухгалтерський облік | 2013
Оператор ЕОМ | 2002

📑 Додатково
• Сертифікат «Рекрутер», Дія.Освіта (2023)
• Державний сертифікат з української мови
• Англійська — базовий рівень (читання, листування)
• Водійське посвідчення категорії B
• Впевнений користувач ПК: MS Office, документообіг, електронна звітність, ProZorro
• Досвід дистанційної роботи, стабільний інтернет

🧭 Формат зайнятості
Стаціонарна робота — м. Бердичів
Можливий гібридний або дистанційний формат за домовленістю

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: