Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Марина

SMM-менеджер

Рассматривает должности:
SMM-менеджер, Івент-менеджер, Комунікаційний менеджер, Content creator, Тимлід, Маркетолог, Контент-менеджер, Сценарист, Інтернет-маркетолог, Відеомейкер
Город проживания:
Хмельницкий
Готов работать:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Марина Суліма
Комунікаційний менеджер | SMM-спеціаліст | Фандрейзер | Контент-кріейтор
Контактна інформація
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Telegram / Instagram: @mareslme

Про себе
Я — SMM-спеціаліст, контент-креатор і комунікаційний менеджер із досвідом роботи з культурними проєктами, благодійними ініціативами, брендами та артистами. Вмію будувати тон комунікації, створювати контент, що говорить з аудиторією мовою довіри й дії, та вести проєкти від ідеї до реалізації. Працюю з інтересом до змісту та з розумінням цілей.

Досвід роботи
• SMM-менеджер | Вистава «Один на Один» | 2024 – дотепер
• SMM-менеджер магазину нижньої білизни mia.mia.sore
• - Ведення соцмереж, створення контенту, стратегія комунікації
• - Організація промо-кампаній вистав, співпраця з партнерами
• - Реалізація спільних акцій (наприклад, з Контрамаркою)
• - Фандрейзер | Незалежні благодійні ініціативи | 2024 – дотепер
• - Організація збору на 1 млн в рамках збору «Вивозимо»
• - Співорганізаторка збору «Два на Нуль»
• - Організаторка «Слей збору» на 1,3 млн
• - Розробка та реалізація креативних кампаній для збору коштів
• - Співпраця з волонтерами та партнерами

Точніше про досвід
Досвід та досягнення:
• Фандрейзинг: ініційовувала благодійні збори на військові потреби.
Один із них — збір «Вивозимо» із ціллю 1 млн грн, який супроводжувався креативною комунікаційною кампанією з елементами змагання, збір «Два на Нуль» для близько 10 різних підрозділів, який ми організували з моїми друзями, де в особисто зібрала 1 млн грн, «СЛЕЙ ЗБІР» в якому ми зібрала понад 1,3 млн грн на потреби 5ОШБ
• Креативні підходи до зборів: розробляла концепцію кампанії з розповсюдженням стікерів у кафе та на вулицях, що залучало більше людей до донатів.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: