- Файл
Наталія
Помічник керівника
- Рассматривает должности:
- Помічник керівника, Менеджер ЗЕД, Менеджер бек-офісу, Офіс-менеджер
- Возраст:
- 42 года
- Город:
- Ровно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13059124/?puid=32429
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження:
01 липня 1983 р.
Адреса:
Рівне, вул.П.Могили, 53А/24
Телефон:
[
E-mail:
[
Офіс-менеджер, менеджер із закордонних закупівель
Досвід роботи
Менеджер із закордонних закупівель
Травень 2024 – по даний час
ТОВ «Реноме-Смарт»
Контроль за закордонними закупівлями, імпорт/експорт, пошук нових постачальників, моніторинг ринку постачальників та рівня закупівельних цін, укладання договорів із закордонними постачальниками, комунікації з логістичними компаніями, комунікації з закордонними постачальниками, перевірка документів для оплати, оформлення документів для імпорту/експорту, комунікації з брокером, оформлення сертифікатів в ТПП, вирішення питань по експорту та імпорту в процесі шляху вантажу.
Офіс-менеджер
Січень 2018 – Травень 2024
ТОВ «Реноме-Смарт» (ПрАТ «Реноме»)
Ведення документації (вхідна, вихідна), реєстрація документів, редагування документів, комп'ютерний набір текстових документів, організація внутрішнього документообігу в групі компаній, виконання доручень керівників, реєстрація та зберігання наказів, розпоряджень, оформлення документів для відправлення поштою або кур’єром, оформлення та реєстрація наказів на відрядження, замовлення та контроль над взяттям та забиранням довідок з контролюючих органів та банків для тендерів, допомога з організацією подачі документів для тендерів, адміністрування Вчасно та інших електронних документообігів, робота в документообізі 1С, робота в 1С (створення замовлень, створення нових контрагентів, накази на відрядження).
Продавець, адміністратор
Березень 2015 – Січень 2016 (11 міс)
Магазин "Coccodrillo"
Ведення бази даних клієнтів, керування персоналом, складання графіку роботи, розміщення реклами на сайтах, в Інтернеті та інформаційних довідниках, прийом товару, ведення бази товару, інвентаризація товару, керування сайтом магазину, наповнюваність сайту, ведення аналітики продаж.
Вчитель математики, секретар, оператор ЕОМ
Січень 2001 – Січень 2018 (17 років)
ЗОШ № 6, м.Рівне
Ведення документації (вхідна, вихідна), реєстрація документів, редагування документів, оформлення наказів, трудових книжок, контроль за прийомом та відправкою пошти через e-mail, складання плану на тиждень, прийом телефонних дзвінків, комп'ютерний набір текстових документів, викладання математики.
Продавець-консультант
Березень 2010 - Жовтень 2012 (2 роки 8 міс)
Магазин-склад тканин
Облік прийому товару, ведення бази клієнтів, інформування клієнтів про надходження товару, консультування клієнтів стосовно вибору тканин.
Освіта
РДГУ (Рівне)
Математика та основи економіки, спеціаліст
Додаткова інформація
Професійні навички та знання:
• досвід роботи з комп'ютером: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), Internet, 1С, Вчасно, Thunderbird, Canva;
• володіння навичками роботи з оргтехнікою: факс, проектор, сканер, копіювальне обладнання;
• Володіння мовами - українська мова, російська мова, англійська мова – В1, продовжую покращувати розмовний рівень.
Інше:
• Вік - 01.07.1983 р.н.
• Сімейний стан - заміжня
• Шкідливих звичок не маю
• Займаюсь спортом, організовую змагання та поїздки для спортсменів клубу
• Риси характеру - активна, комунікабельна, енергійна, виконавська, привітна, толерантна, ініціативна, уважна, оптимістичне бачення життя, легко сприймаю нове, здатна до швидкого навчання, вміння опрацьовувати великі обсяги інформації, вміння вирішувати проблеми, вмію визнавати помилки та робити висновки, стресостійкість, спрямованість на результат.
Похожие кандидаты
-
Офіс-менеджер
27000 грн, Ровно -
Юрист, інспектор з кадрів, помічник керівника, секретар, адміністратор
Ровно -
Помічник керівника
Ровно, Удаленно -
Адміністратор рецепції
Ровно -
Помічник керівника
16000 грн, Ровно -
Администратор, менеджер, помощник руководителя, логист
10000 грн, Ровно, Костополь