Олександр
Unity developer (GameDev), 25 000 грн
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13064851/
Образование
Херсонський Державний Університет
Факультет комп’ютерних наук, фізики та математики, 121 - інженерія програмного забезпечення, Херсон
Высшее, с 2021 по 2025 (4 года)
Дополнительное образование и сертификаты
C# Intermediate: Classes, Interfaces and OOP
2024, 6 годин
Сертификат
Знания и навыки
- C#
- Git
- Unity
- Unity 2D
- Knowledge of OOP principles
- SOLID Principles
- Zenject
- DOTween
- GitHub
- Game Development
- UniTask
- R3
- Знання принципів MVC
- SQL
- Знання принципів ООП
- Adobe Photoshop
- Blender
- MySQL
Знание языков
- Английский — средний
- Украинский — свободно
Дополнительная информация
Telegram :
https://t.me/SpecWarrHuGo
Portfolio :
https://hugoxdp.github.io/Portfolio
Досвід роботи:
Протягом останнього року займаюсь розробкою ігор в Unity. Працював над кількома pet-проєктами — серед них казуальні ігри на кшталт Flappy Bird, гра «Хрестики-нулики», квіз-гра на тематику мемів і AR-додаток для симуляції фізичних лабораторних робіт.
У роботі використовую:
- Мову програмування: C#
- Асинхронне програмування: UniTask
- Архітектура та патерни: MVC, Factory, Object Pool, Singleton, Service Locator, Command Pattern
- DI-фреймворк: Zenject (Extenject)
- Плагіни та бібліотеки: DoTween, R3 (Reactive Programming), UniTask
- Принципи: SOLID, DRY, KISS, YAGNI
- Є досвід роботи з Git, базовий рівень знання SQL, початкові навички роботи з Photoshop і Blender.
Роль у проектах: Solo developer — повністю займався програмуванням, інтеграцією контенту та архітектурою проєктів.
Ціль — розвиватися у геймдеві як Unity-розробник, працювати в команді над комерційними проєктами середньої та великої складності, прокачувати софт-скіли, архітектуру, оптимізацію та багатокористувацькі механік
---
Досягнення:
Квіз-гра на тему мемів (Unity/C#)
- 2 режими гри: виживання та обмежена кількість питань
- 3 типи питань: текстові, зображення, звукові
- Таймер, система життів, нарахування балів
- Підтримка кількох мов інтерфейсу
- Кастомний лоадер квіз-паків (JSON-пакети, що можна підключати/вимикати)
AR Physics Simulation App (Unity/C# + Vuforia)
AR-додаток для симуляції лабораторних робіт із фізики, який працює з тригерами зі сторінок книги
- 2 типи сценаріїв: анімаційні та інтерактивні практичні
В сценаріях реалізовано:
- зміну параметрів симуляції (через UI)
- опис кожного досліду
- можливість перегляду результату
Зроблено 5 повноцінних симуляцій на тему «Сила тертя»
Похожие кандидаты
-
Backend-програміст
Удаленно -
Python-програміст
Удаленно, Киев -
Інженер-програміст
100000 грн, Удаленно, Другие страны -
Unity-програміст
Удаленно, Одесса -
Javascript-програміст
Удаленно -
Full-stack програміст
Удаленно, Запорожье