Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Олександр

Unity developer (GameDev), 25 000 грн

Вид занятости: полная, неполная
Возраст: 22 года
Город проживания: Одесса
Готов работать: Удаленно
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
22 года
Город проживания:
Одесса
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Образование

Херсонський Державний Університет

Факультет комп’ютерних наук, фізики та математики, 121 - інженерія програмного забезпечення, Херсон
Высшее, с 2021 по 2025 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

C# Intermediate: Classes, Interfaces and OOP

2024, 6 годин
Сертификат

Знания и навыки

  • C#
  • Git
  • Unity
  • Unity 2D
  • Knowledge of OOP principles
  • SOLID Principles
  • Zenject
  • DOTween
  • GitHub
  • Game Development
  • UniTask
  • R3
  • Знання принципів MVC
  • SQL
  • Знання принципів ООП
  • Adobe Photoshop
  • Blender
  • MySQL

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Telegram :
https://t.me/SpecWarrHuGo
Portfolio :
https://hugoxdp.github.io/Portfolio

Досвід роботи:

Протягом останнього року займаюсь розробкою ігор в Unity. Працював над кількома pet-проєктами — серед них казуальні ігри на кшталт Flappy Bird, гра «Хрестики-нулики», квіз-гра на тематику мемів і AR-додаток для симуляції фізичних лабораторних робіт.

У роботі використовую:
- Мову програмування: C#
- Асинхронне програмування: UniTask
- Архітектура та патерни: MVC, Factory, Object Pool, Singleton, Service Locator, Command Pattern
- DI-фреймворк: Zenject (Extenject)
- Плагіни та бібліотеки: DoTween, R3 (Reactive Programming), UniTask
- Принципи: SOLID, DRY, KISS, YAGNI
- Є досвід роботи з Git, базовий рівень знання SQL, початкові навички роботи з Photoshop і Blender.

Роль у проектах: Solo developer — повністю займався програмуванням, інтеграцією контенту та архітектурою проєктів.

Ціль — розвиватися у геймдеві як Unity-розробник, працювати в команді над комерційними проєктами середньої та великої складності, прокачувати софт-скіли, архітектуру, оптимізацію та багатокористувацькі механік

---

Досягнення:

Квіз-гра на тему мемів (Unity/C#)
- 2 режими гри: виживання та обмежена кількість питань
- 3 типи питань: текстові, зображення, звукові
- Таймер, система життів, нарахування балів
- Підтримка кількох мов інтерфейсу
- Кастомний лоадер квіз-паків (JSON-пакети, що можна підключати/вимикати)

AR Physics Simulation App (Unity/C# + Vuforia)
AR-додаток для симуляції лабораторних робіт із фізики, який працює з тригерами зі сторінок книги
- 2 типи сценаріїв: анімаційні та інтерактивні практичні
В сценаріях реалізовано:
- зміну параметрів симуляції (через UI)
- опис кожного досліду
- можливість перегляду результату
Зроблено 5 повноцінних симуляцій на тему «Сила тертя»

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: