Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Iryna

Операційний менеджер

Рассматривает должности:
Операційний менеджер, Помічник керівника з маркетингу, Менеджер з продажу, Координатор
Возраст:
20 лет
Город проживания:
Одесса
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Майорова Ірина Олександрівна

•СOO-спеціаліст

Контактна інформація:

Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Telegram: @maiorova_ira

Професійний профіль:

Багатопрофільна COO-спеціалістка з досвідом роботи в різних сферах бізнесу. Маю доведені результати в адаптації до нових викликів та ефективному вирішенні складних завдань. Спеціалізуюсь на підборі персоналу, управлінні проектами та розробці бізнес-стратегій. Володію глибокими знаннями в галузі психології, соціології та управління персоналом.

Маю глибокі знання в галузі психології та управління персоналом. Маю успішний досвід у створенні ефективних команд та формуванні позитивної робочої атмосфери. Прагну працювати в динамічній міжнародній компанії, де зможу застосувати свої знання та досвід для розвитку COO і HR-функції.

Досвід роботи:

20.08.2023 - 11.12.2024

Компанія Dental Love (зріст з hr-менеджер, smm, особистий помічник до COO)

Особиста помічниця та HR-менеджер в

-Структурування завдань та цілей для CEO та планів розвитку компанії
-Реалізація стратегії, розробленої СЕО.
-Управління повсякденними операціями компанії.
-Оптимізація бізнес-процесів.
-Впровадження нових технологій.
- Пошук та підбір персоналу (більше 50 закритих вакансій за рік).
- Розробка та впровадження системи адаптації нових співробітників.
-Налаштування системи звітності.

01.08.2022 - 30.05.2023

Менеджер сайту, Shkoliaryk

-Управління сайтом компанії.

-Пошук потенційних клієнтів та співробітників.

01.06.2021-24.02.2022

Адміністратор, Coffe Planet

-Організація роботи ресторану.

-Управління персоналом.

05.04.2020-20.06.2021

Власник інтернет-магазину

* Організація та ведення бізнесу за системою дропшипінгу.

Навички:

* Продемонструвала здатність швидко адаптуватися до нових завдань та ефективно працювати в динамічному середовищі.

* HR: Підбір персоналу, адаптація, оцінка ефективності, розвиток співробітників, побудова систем мотивації.

* Управління проектами: Планування, організація, контроль виконання завдань.

* Аналітика даних: Збір, аналіз та інтерпретація даних для прийняття обґрунтованих рішень.

* Комунікації: Ефективна взаємодія з людьми на різних рівнях, проведення презентацій та переговорів.

* Технічні навички: Canva, Figma, Microsoft Office, HTML/CSS, таргетована реклама, аналітикаInstagram/Facebook

* Мови: Українська (рідна), Російська, Англійська (B1), Польська (початковий), Німецька (початковий), Словацька(початковий).

Досягнення:

* Успішно закрила більше 50 вакансій за рік, забезпечивши компанію висококваліфікованими спеціалістами .

*Отримала сертифікацію зі знання німецької мови(Beginner) від Goethe-Institut

*Отримала водійське посвідчення

*Вивчила англійську до B1

* Розробила та впровадила систему адаптації новихспівробітників, що підвищило їхню залученість та ефективність роботи.

* Успішно запустила інтернет-магазин та управляла ним протягом року.

* Отримала досвід роботи в різних сферах бізнесу(ресторанний бізнес, IT, продажі).

Кар'єрні цілі:

Прагну працювати у великій міжнародній компанії, де зможу застосувати свої знання та багатогранний досвід для розвитку і оптимізації

Цікавлять проекти, пов'язані з побудовою ефективних команд, створенням корпоративної культури, заснованої на цінностях гуманізму та сталого розвитку.

Особисті якості:

* Швидке навчання
* Оптимізація процесів
* Орієнтація на результат
* Відповідальність
* Проактивність
* Командний гравець
* Креативність
* Комунікабельність
* Лідерські якості
* Стресостійкість

Курси, які я проходила:

1. Курс по управлінню персонала - Intersrlv, Перформія
2. Курс по дропшиппінгу від Plerdy
3. Курс по веб дизайну і курс по написанню кодів - (Андрій Гаврилов)
4. Курси англійської і польської
5. Курси психології від Вахрушевої Ірини
6. Курс по скороченню для швидкого сприйняття інформації

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: