Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Наталья

Финансовый менеджер

Возраст:
46 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

НАТАЛІЯ ПАНЧЕНКО
Особисті дані
Дата народження: 01.04.1979
Місто народження: Київ
Сімейне положення: заміжня
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта і кваліфікації
 Навчальний заклад: Київський національний торговельно-економічний університет
Ступінь: спеціаліст з обліку та аудиту
Назва спеціальності: «Облік і аудит»
Період навчання: 1996 — 2001
 Навчальний заклад: Учбовий центр "Успіх"
Ступінь: спеціаліст з бухгалтерського обліку
Назва спеціальності: «Бухгалтер»
Період навчання: 2001

Досвід роботи
ДУ”ЦЕНТР ІНФРАСТУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ
СПРАВ УКРАЇНИ”
Бухгалтер 1 категорії 2025 і по теп.час
 веде облік залишків коштів на реєстраційних рахунках відкритих в УДКСУ у
Святошинському районі.
 забезпечує повне та достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до
обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку.
 готує банківські документи та подає в банківські установи для перерахування коштів
згідно з визначеними податками й платежами, а також для розрахунків з іншими
кредиторами відповідно до договірних зобов'язань.
 несе персональну відповідальність за відповідність розрахункових рахунків по всіх
здійснюваних платежах.
 бере участь у розробці та здійсненні заходів, спрямованих на дотримання фінансової
дисципліни, раціональне використання ресурсів, у впровадженні прогресивних форм і
методів бухгалтерського обліку на основі застосування сучасних засобів обчислювальної
техніки, у проведенні інвентаризації коштів, розрахунків і платіжних зобов'язань.
 готує дані для включення їх до фінансової звітності, здійснює складання окремих її форм,
а також форм іншої періодичної звітності, яка ґрунтується на даних бухгалтерського
обліку по коштах загального та спеціального фондів у частині касових надходжень та
видатків, зареєстрованих зобов’язань.
 здійснює формування платіжних доручень за матеріальні, комунальні та інші послуги.
формує реєстри юридичних, фінансових зобов’язань та додатків і відправляє через
систему СДО до УДКСУ у Святошинському районі. Роздруковує виписки по рахунках
відкритих в УДКСУ у Святошинському районі та відпрацьовує їх.
 формує меморіальний ордер №2 накопичувальна відомість руху грошових загального
фонду коштів в органах Державної казначейської служби України.
 формує меморіальний ордер №3 накопичувальна відомість руху грошових коштів
спеціального фонду в органах Державної казначейської служби України.
 забезпечує підготовку оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання їх
протягом установленого терміну.
 стежить за збереженням бухгалтерських документів, оформляє їх відповідно до
встановленого порядку для передачі в архів.
 досвід роботи в програмі Парус (MIA)

Головний спеціаліст відділу фінансового забезпечення та звітності 2022 - 2025
Управління соціальної та ветеранської політики Святошинської районної в м. Києві
державної адміністрації
 забезпечує дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань,
своєчасне подання таких зобов’язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних
зобов’язань, достовірне та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку
та звітності Управління;
 робота з Головним управлінням державної казначейської служби України у м. Києві;
 подає документи для оплати до Головного управління державної казначейської служби
України у м. Києві;
 здійснює формування платіжних доручень за матеріальні, комунальні та інші послуги; формує
реєстри юридичних, фінансових зобов’язань та додатків і відправляє через систему СДО
до УДКСУ у Святошинському районі; роздруковує виписки по рахунках відкритих в
УДКСУ у Святошинському районі та відпрацьовує їх.
 веде бухгалтерський облік розрахунків з постачальниками та підрядчиками;
 здійснює складання достовірної фінансової та статистичної звітності на основі первинних
документів і бухгалтерських записів, представлення її в установлені строки відповідним
органам;
 забезпечує зберігання бухгалтерських документів та передача їх в архів в установлені
терміни, згідно номенклатури справ;
 забезпечує виконання у встановлені строки контрольних та інших документів, що надійшли
на розгляд відділу;
 інші обов’язки відповідно з виробничою базою.

Директор 2021 - 2022
ФОП
 ведення бухгалтерського та фінансового обліку на підприємстві з оптово-роздрібної торгівлі
товарами;
 нараховування заробітної плати, переказ коштів за виконані роботи, ведення інших
розрахунків з працівниками та юридичними особами;
 розрахунок та перерахування податків та зборів, передбачених законодавством;
 складання та подання на основі даних бухгалтерського обліку фінансової звітності в
установлені строки;
 проведення та складання інвентаризації на підприємстві.

Провідний бухгалтер 2018
Київський академічний театр ляльок
 ведення обліку розрахунків з покупцями та замовниками, з постачальниками та
підрядниками;
 здійснює формування платіжних доручень; формує реєстри юридичних, фінансових
зобов’язань та додатків і відправляє через систему СДО до УДКСУ у Печерському
районі; роздруковує виписки по рахунках відкритих в УДКСУ у Печерському районі та
відпрацьовує їх;
 1С: Бухгалтерія (8.2), 1С: Підприємство (7.7), M.E.Doc, MS Office, IFobs

Головний спеціаліст сектору видатків місцевих бюджетів відділу видатків
УДКСУ у Печерському районі 2002 - 2018

 перевірка документів в електронному вигляді, переданих розпорядником бюджетних
коштів (одержувачем бюджетних коштів), на відповідність вимогам законодавства;
 розрахунково-касове обслуговування розпорядників, одержувачів бюджетних коштів,
операцій з коштами бюджетів;
 зведення виписки з рахунка за результатами попереднього операційного дня.

Професійні навички

 володію комп’ютером (MS Office, Парус (MIA), Access, 1C: Бухгалтерія, Медок, Айфин,
Соната);
 вміння працювати з базами даних: правової системи Liga, Internet – Opera та інші;
 знання мов: українська – рідна; англійська – середній.

Особисті якості
Професіоналізм, відповідальність, уважність, цілеспрямованість, організаторські та керівні
здібності, здатність швидко засвоювати нові знання, уважно прислухаюсь до критики, роблю
відповідні висновки, швидко реагую на поставлені задачі.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категориях

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: