Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Альона

Помічник керівника, бухгалтер, диспетчер автотранспорту, оператор ПК

Рассматривает должности:
Помічник керівника, бухгалтер, диспетчер автотранспорту, оператор ПК, Спеціаліст з персоналу, Спеціаліст з розвитку, Оператор 1C, Медичний реєстратор, Адміністратор стоматології, Адміністратор, Адміністратор салону краси, Оператор поштового відділення
Возраст:
40 лет
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Кравченко Альона Миколаївна

Дата народження : 27.08.1984р.
Місто Черкаси
Моб. Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: alyonkakrasunia HYPERLINK "mailto:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)"@ HYPERLINK "mailto:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)"ukr HYPERLINK "mailto:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)". HYPERLINK "mailto:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)"net

Ціль: Заміщення вакантної посади секретаря, особистого помічника керівника
Освіта:
Вересень 2001-травень 2006, Черкаський банківський інститут, факультет “Економіка”, спеціальність “Банківська справа”, диплом спеціаліста (денна форма навчання)
Додаткова освіта:
Вересень-листопад 2008р. –Курси “Менеджмент організацій” м. Черкаси
Маю водійське посвідчення категорії В
Досвід роботи:
Спеціаліст по кредитуванню фізичних осіб

Вересень 2007 –липень 2008 ТОВ “ВіЕйБі Експрес” м. Черкаси
Функціональні обов’язки:
-надання консультацій по кредитуванню товарів для населення: меблі і побутова техніка;
-оформлення заявок на кредит;
-ведення документації

Диспетчер автомобільного транспорту
Жовтень 2009-липень 2021 УМГ “Черкаситрансгаз”

Функціональні обов’язки:
-видача подорожніх листів водіям (з вказаними в листі залишком палива і показником спідометра);
-ведення документації щодо переміщення водіїв по автомобілях;
-облік витрат палива на кілометраж автомобіля (згідно норми);
-ведення складу ПММ (паливо-мастильні матеріали);
-ведення документації щодо видачі палива зі складу ПММ;
-ведення звітності по витратах палива і ПММ на кожен автомобіль;
-ведення особистих карток водіїв по витратах палива на автомобілі;
-передача звітності до бухгалтерії

Консультант Контакт Центру «ДатаГруп»

Листопад 2021-Лютий 2022

Функціональні обов’язки:
-надання консультацій по банківським продуктам клієнтам ОщадБанку

Диспетчер автотранспорту ГУНП в Черкаській області

Вересень 2022р-Лютий 2024

Функціональні обов'язки:
-видача подорожніх листів водіям (з вказаними в листі залишком палива і показником спідометра);
-облік витрат палива на кілометраж автомобіля (згідно норми);
-ведення звітності по витратах палива і ПММ на кожен автомобіль;
-передача звітності до бухгалтерії

Оператор відділення поштового зв'зку АТ "Укрпошта"

Лютий 2024-Листопад 2024

Функціональні обов'язки:

-видача поштових відправлень клієнтам;
-оформлення поштових відправлень від клієнтів;
-приймання платежів від клієнтів;
-прийом і видача листів і кореспонденції;
-приймання передплати на газети, журнали;
-продаж поштових марок, конвертів, газет журналів

Бухгалтер на ПрАТ "ЧШК"

Листопад 2024-Квітень2025

Функціональні обов'язки:

-видення табелю обліку робочого часу працівників фарбувального цеху;
-ведення обліку виробітку працівниками продукції за зміну;
-нарахування заробітної плати працівникам фарбувального цеху і нарахування премії згідно виробітку

Професійні навички:
— уміння працювати з базовими програмами MS Office (Access, Excel, Power Point, Word, WordPad, AVTO, SАР, 1С);
— знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
— грамотна усна і письмова мова;
— знання основ діловодства та документообігу;
— навички забезпечення життєдіяльності офісу;
— знання іноземних мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська — середній рівень

Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, гарне почуття гумору.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена.
Діти: син 6 років.
Шкідливих звичок немає.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: