Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Олена

Менеджер з продажу

Возраст:
32 года
Город проживания:
Нововолынск
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Васьків Олена Андріївна
Місто: Нововолинськ
Номер телефону: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 22 лютого 1993 р.
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Сімейний стан: одружена
Освіта: повна вища
Львівська державна фінансова академія
Рік закінчення: 2014 (бакалавр) фінанси і кредит, денна форма;
2015 (спеціаліст) фінанси і кредит, денна форма;
Курси:
- 2018р., - пройшла атестацію в Східноєвропейському національному університеті ім.Лесі Українки щодо володіння державною мовою;
- 2022р., - реалізація стратегічних завдань органів ДПС України з використанням сучасних методів податкового менеджменту;
- 2023р., - комунікація та взаємодія в органах публічної влади.
Практика: успішно пройшла виробничу і переддипломну практику у Фінансовому управлінні Старосамбірської районної державної адміністрації (2014-2015);
Досвід роботи:
• Ощадбанк (2016) - касир відділення. В мої обов’язки входило: прийом платежів від фізичних та юридичних осіб; здійснення операцій з готівковими коштами в національній та іноземній валюті; проведення грошових переказів; формування, сортування, обробка грошової готівки; продаж банківських продуктів.
• Головне управління Державної податкової служби (2016-2024) - головний державний інспектор. В мої обов’язки входило: організація надання адміністративних послуг платникам податків, організація роботи ЦОП; здійснення обліку в автоматизаваній системі "Управління документами" (СЕД) вхідної та вихідної кориспонденції, звернень громадян, запитів на отримання публічної інформації, а також інших документів в електронному вигляді; здійснення реєстрації та обліку платників податків та єдиного внеску обєктів, пов’язаних з оподаткуванням, реєстраторів розрахункових операцій; здійснення формування та ведення державного реєстру фізичних осіб - платників податків , Єдиного банку даних про платників податків - юридичних осіб; організація і приймання комп’ютерної обробки податкової та іншої звітності; організіція та приймання податкової, фінансової та іншої звітності платників засобами телекомунікацій; надання довідкових, інформаційних, електронних та інших послуг, пов’язаних з реалізацією прав та обовязків платника відповідно до вимог законодавства; надання усних консультацій відповідно до Подактового кодексу України; виконання посадових обов’язків начальника ДПІ у зв’язку з його тимчасовою відсутністю.

Професійні навики: маю хороший досвіт роботи з людьми, в тому числі, зі складними клієнтами; вмію розподіляти свій час та організовувати робочий процес; маю хороші навики роботи з документацією, впевнений користувач ПК.
Володіння мовами:
Англійська – початковий
Українська – рідна
Російська – середній
Додаткова інформація: активна, комунікабельна, врівноважена, відповідально підходжу до виконання поставлених завдань, добре справляюся зі стресовими ситуаціями, орієнтуюсь на результат, прагну до розвитку, швидко навчаюсь, вмію працювати в команді.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: