- Файл
Soalateim
Customer support representative
- Рассматривает должности:
- Customer support representative, Dispatcher, Customer service representative, Торговий представник, Менеджер з підтримки клієнтів, Фахівець з документообігу, Аналітик
- Возраст:
- 27 лет
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13179655/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
SOALATEIM
представник служби
підтримки клієнтів
Про мене:
Професіонал служби підтримки клієнтів із шістьма роками досвіду в дистанційному
обслуговуванні. Вміло вирішую проблеми клієнтів, підтримую високий рівень
задоволеності та ефективно використовую CRM-системи. Маю сильні навички у
вирішенні проблем, спілкуванні та роботі з міжнародними клієнтами у різних
часових зонах.
Навички: Професійний досвід:
Підтримка клієнтів і усунення несправностей 90% Спеціаліст з підтримки клієнтів
Командна робота та дистанційна співпраця 87% (дистанційно)
Пріоритизація завдань та управління часом 95% ABC Tech Solutions | Січень 2021 – 2024
CRM та системи обробки запитів 84%
Допомагав міжнародним клієнтам через чат,
Розв'язання конфліктів та ефективне 92%
електронну пошту та телефон, досягнувши 95%
спілкування
успішного вирішення проблем.
Керував новими співробітниками та молодшими
Освіта: членами команди, покращуючи загальну ефективність
команди.
Моніторив та оновлював записи в CRM для
Бакалавр з комунікацій – Відносини з клієнтами оптимізації робочих процесів.
Київський національний університет | 2015 – 2019 Співпрацював з технічними командами для
Сертифікації: вирішення ескалованих проблем клієнтів.
Підтримував рейтинг задоволеності клієнтів понад
Сертифікат з відмінного обслуговування клієнтів –
90%.
2021
Курс з передового усунення неполадок та Представник підтримки клієнтів
дистанційної підтримки – 2020 (дистанційно)
TTEC | Червень 2018 – Грудень 2020
Мова: Керував глобальними взаємодіями з
клієнтами та зусиллями з усунення
Англійська (дуже вільно) неполадок.
Обробляв запити підтримки та проводив
94% подальші дії для ефективного вирішення
проблем.
Передавав відгуки клієнтів для покращення
+098 490-03-19
розробки продуктів.
[
67, проспект Перемоги, Київ шляхом вдосконалення процесів
дистанційної підтримки.
Похожие кандидаты
-
Support manager
Удаленно -
Customer support representative
Удаленно -
Customer Support Specialist
20000 грн, Удаленно -
Business Development Manager (Sales), Customer Support Representative
Удаленно -
Інженер (технічна підтримка)
25000 грн, Удаленно, Днепр -
Менеджер, агент, представитель по продажам пиломатериалов оптом
Удаленно, Винница , еще 8 городов