Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Soalateim

Customer support representative

Рассматривает должности:
Customer support representative, Dispatcher, Customer service representative, Торговий представник, Менеджер з підтримки клієнтів, Фахівець з документообігу, Аналітик
Возраст:
27 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

AWARA,
SOALATEIM
представник служби
підтримки клієнтів

Про мене:

Професіонал служби підтримки клієнтів із шістьма роками досвіду в дистанційному
обслуговуванні. Вміло вирішую проблеми клієнтів, підтримую високий рівень
задоволеності та ефективно використовую CRM-системи. Маю сильні навички у
вирішенні проблем, спілкуванні та роботі з міжнародними клієнтами у різних
часових зонах.

Навички: Професійний досвід:

Підтримка клієнтів і усунення несправностей 90% Спеціаліст з підтримки клієнтів
Командна робота та дистанційна співпраця 87% (дистанційно)
Пріоритизація завдань та управління часом 95% ABC Tech Solutions | Січень 2021 – 2024
CRM та системи обробки запитів 84%
Допомагав міжнародним клієнтам через чат,
Розв'язання конфліктів та ефективне 92%
електронну пошту та телефон, досягнувши 95%
спілкування
успішного вирішення проблем.
Керував новими співробітниками та молодшими
Освіта: членами команди, покращуючи загальну ефективність
команди.
Моніторив та оновлював записи в CRM для
Бакалавр з комунікацій – Відносини з клієнтами оптимізації робочих процесів.
Київський національний університет | 2015 – 2019 Співпрацював з технічними командами для
Сертифікації: вирішення ескалованих проблем клієнтів.
Підтримував рейтинг задоволеності клієнтів понад
Сертифікат з відмінного обслуговування клієнтів –
90%.
2021
Курс з передового усунення неполадок та Представник підтримки клієнтів
дистанційної підтримки – 2020 (дистанційно)
TTEC | Червень 2018 – Грудень 2020
Мова: Керував глобальними взаємодіями з
клієнтами та зусиллями з усунення
Англійська (дуже вільно) неполадок.
Обробляв запити підтримки та проводив
94% подальші дії для ефективного вирішення
проблем.
Передавав відгуки клієнтів для покращення
+098 490-03-19
розробки продуктів.
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Збільшив ефективність відповідей на 30%
67, проспект Перемоги, Київ шляхом вдосконалення процесів
дистанційної підтримки.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: