- Файл
Андрій
Digital-менеджер
- Возраст:
- 31 год
- Город проживания:
- Львов
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13181179/
Загруженный файл
Файл содержит еще 17 страниц.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
31 рік
Junior Project Manager [
[
Hard Skills: Soft Skills:
Управління проектами Організованість – вміння структурувати завдання, контролювати
E-commerce та маркетплейси: Amazon, Allegro, Rozetka, дедлайни.
Prom.ua, Instagram, Telegram. Командна робота – успішний досвід керування та координації команд.
B2B-комунікації та CRM: 1C, різні CRM і сервіси на основі Критичне мислення – аналіз ринку, конкурентів, оптимізація рішень.
Kanban. Гнучкість та адаптивність – швидке занурення в нові сфери та індустрії.
Аналіз даних та аналітика: Google Analytics (базово), Комунікативні навички – досвід ведення переговорів, робота з
Semrush (Базово) Helium10, Junglescout, Allegro analytics, клієнтами та партнерами.
TGstat, Telemetr. Стратегічне мислення – розробка маркетингових і бізнес-стратегій.
Фінансове планування та бюджетування: Google Sheets, Вміння працювати в умовах багатозадачності – керування кількома
Excel. процесами одночасно.
Координація команди та комунікація
Сильні сторони:
Англійська: Pre-intermediate
Звик брати відповідальність за результати
Вміння будувати партнерські відносини
На слух - Advanced
Письмова - Pre-intermediate
розмовна - Pre-intermediate
Досвід
2017-2022 Власне швейне 2021-2022 Запуск і 2021-2022 Запуск і розвиток
виробництво розвиток каналів гуртових власного онлайн бренду одягу
- Поставки товарів в офлайн роздрібні продажів дрібної - Розробка продукту
магазини - Пошук постачальників і закупівля сировини
- Розробка моделей електроніки
- Формування і розвиток каналів збуту - Планування на виробництві
- Формування товарної матриці - Організація виробництва
- Планування закупівель сировини - Формування пропозиції і умов
співпраці - Організація фотосесій
- Планування поставок продукції - Співпраця з креативниками
- Ведення переговорів з партнерами - Робота з B2B клієнтами
(40% робили повторне замовлення на (СММ, Таргетолог, Дизайнер, Фотограф)
- Робота з дебіторською
заборгованістю протязі місяця)
- Проведення ринкових досліджень - Контроль за наявністю товарів За рахунок якісної роботи над продуктом,
Запуск нових товарів 600+ SKU в ассортименті підготовки контенту, формуванні якісної
пропозиції для клієнта і ретельного аналізу перед
Посилання на тг. канал: запуском, вдалось досягти ціни продажу +
хороший органічний трафік, на прикладі светра,
https://t.me/Smart_b2b ціна продажу
5$ при р\ц 90$
Проект зупинився через вторгнення росії. Склад і
виробництво були в міст Куп’янськ
посилання на інстаграм:
[
MWs0cmYzNGNxdjVzdQ==
Досвід
2023-2025 2023-2025
Відновлення: Проведено більше 20 ринкових досліджень на замовлення в
Після втрати більшості активів довелось ретельно подумати над тим “як рамках “Амазон”
відновити свою діяльність?”. Мені весь час своєї роботи хотілось почати В основному пов’язаних з запуском нових продуктів
продавати за кордон і так як через військову агресію рф я повністю З виведенням критеріїв:
звільнився від операційної діяльності (скажемо так) то цим я і зайнявся. - Оцінкою об’ємів ринків
- Рівня конкуренції
- Рекомендаціями по ассортименту
За 2023 рік було зроблено: - Розрахунком юніт економіки
- Відкрита юр. особа в Естонії - Формуванню бюджету
- Отримані VAT номери Естонії, Німеччини, Польщі - Розрахунком можливої динаміки продажів і прибутковості
- Отримано LUCID номер в НІмеччині (сертифікат переробки)
- Отримано EORI
-Проведено глобальне дослідження ринку європейських маркетплейсів
- Відібрано товар для старту (Критерії: виробляється в ЄС, продається
усюди)
- Знайдені постачальники (В Чехії, Британії і Україні, для коротких
логістичних ланок)
- Розроблена айдентика і пакування
- Розміщене замовлення у виробника
- Старт продажів на 3х маркетплейсах (Amazon, Allegro, Kaufland)
В 4 країнах (Німеччина, Польша, Франція, Велика Британія)
Приклади роботи:
Експрес-аналіз категорії на
Amazon.com
Аналіз був зроблений на безоплатній основі і надаю за
згодою замовника
Craftico - це назва моєї LLC
Request: Scope leveling kit
Market: USA
Niche details
Craftico © 2025
Scope leveling kit
Niche details
Search Volume (Past 360 days)
268 347,00
Range of average units sold (Past 360
days)
250-500
Average price
$25,00
Return Rate (Past 360 days)
2,09%
Scope leveling kit
Top-100 Top-10 New Listing Top-10
Total Revenue (Top-100 Past 30 days) Total Revenue (Past 30 days) Total Revenue (Past 30 days)
$343 919,00 $203 020,00 $35 935,00
Average Revenu (Top-100 Past 30 days) Average Revenue (Past 30 days) Average Revenue (Past 30 days)
$3 821,00 $20 320,00 $3 266,00
Average price Average price Average price
$25,00 $27,60 $21,80
Топ-10: Лідер ринку:
До Топ-10 товарів входять 9 Wheeler - профільний бренд
Scope leveling kit брендів і забирають 59% від інструментів для зброї.
загальної суми продажів Топ-100. Має частку 13.47% від всього
Середній вік продавця 6.6 роки. трафіку і 16,2% від загальної
суми продажів по запиту
(Не критично, буває 60%)
Топ-10 серед нових: Конверсія: Найкращий
(до 12 місяців на ринку)
“новачок”:
До Топ-10 товарів входять 8 Відсоток покупок до пошукових WarBull, також входить в
брендів і забирають 10,45% всіх запитів дуже високий - 6,05%. Це загальний Топ-10 товарів за
продажів Топ-100. зазвичай вказує на одну з двох сумою продажів, займає 2
причин: позицію за продажами.
1) клієнти шукають конкретний
функціонал.
2) клієнти шукають конкретний
бренд.
Products (Top 90% of clicks past 360 days) Today 90 days ago 360 days ago
Number of products 38,00 35,00 42
% of Products Using Sponsored Products 82.05% 74.29% 69.05%
% of Prime Products 100.00% 100.00% 100.00%
Top 5 Products Click Share 39.8% 41.2% 38.6%
Top 20 Products Click Share 80.9% 84.2% 77.7%
Average Best Seller Rank 616,00 409 417
Average Number of Reviews 697,00 – –
Brands and Selling Partners (Top 90% of clicks) Today 90 days ago 360 days ago
Brand count 22,00 22,00 25,00
Top 5 Brands Click Share 3.9% 60.7% 56.3%
Top 20 Brands Click Share 98.7% 98.4% 96.8%
Average Brand Age in Niche (past 360 days) 5.1 years 5.2 years 5.4 years
# of Selling Partners (past 360 days) 131,00 125,00 110,00
Average selling partner age in niche 11.3 years 11.2 years 11.7 years
No. of new products launched (past 180 days) 2,00 3 3
No. of successful launches (past 180 days) 0,00 1 0
# of new products launched (past 360 days) 7,00 8 16
# of successful launches (past 360 days) 3,00 3 5
Попит: Конкуренція:
В рамках майданчику об’єм Перші 50 зі 100 товарів
Висновок пошуку і продажів Scope leveling рейтингу отримують ~95% всіх
kit дуже малий, при цьому лідери продажів по сумі. Враховуючи
категорії продають на рівні високий рівень конверсії, варто
500-1000 од./місяць приділити більше часу
конкурентному аналізу,
визначити вплив брендів на
продажі.
Ціни: Пропозиція до Ціль:
запуску:
В форматі Amazon конкурентна За умови, що Топ-продавці мають власний Єдина прийнятна ціль - це
ціна 21-27$, що значно нижче за трафік, з пошуковими запитами по назві потрапити в Топ-10.
ціну Davika. Так, це товари не такої бренду варто звернути увагу на Tik-tok Якщо ціль - спробувати, то
ж якості, але якщо треба бути shop, роботу з інфлюенсерами і блогерами, очікуваний рівень продажів -
найдорожчим, то потрібно сформувати власний трафік на рівні від 300$ в місяць.
сформувати докази своєї 200-500 запитів/місяць, інакше очікувані
переваги. продажі будуть на рівні 300$/місяць. Якщо
брендового трафіку немає, то можна
запускатись.
Request: Scope leveling kit
Market: USA
Niche details
Рязанов Андрій [
Craftico © 2025
Приклади роботи:
Запуск власної сторінки бренду в
Далі приклади статистики по EMPT і SMART-B2B (синій прямокутник
це період моєї роботи )
Розробка продукту
Пошук постачальників і закупівля сировини
Планування на виробництві
Організація виробництва
Організація фотосесій
Співпраця з креативниками
(СММ, Таргетолог, Дизайнер, Фотограф)
суммарный бюджет на момент скріна менше 400$
Приклади роботи:
Розвиток гуртових каналів
продажів дрібної електроніки з
нуля
на прикладі статистики Телеграм-каналу з відкритих джерел
Формування і розвиток каналів збуту
Формування пропозиції і умов співпраці
Робота з B2B клієнтами
(40% робили повторне замовлення на протязі
місяця)
Контроль за наявністю товарів
600+ SKU в ассортименті
Позиція: Рязанов Андрій
31 рік
Junior Project Manager [
[
Похожие кандидаты
-
Інтернет-маркетолог
19000 грн, Удаленно, Черновцы -
Linkbuilder
20000 грн, Удаленно -
PPC-спеціаліст (Facebook, TikTok, Google ads)
Удаленно -
Специалист по контекстной рекламе, PPC-менеджер контекстолог Google Ads, AdWords
Удаленно, Винница , еще 8 городов -
Трафік-менеджер
Удаленно -
Інтернет-маркетолог
Удаленно, Павлоград