- Файл
Світлана
Менеджер з продажу нерухомості
- Возраст:
- 42 года
- Город проживания:
- Крюковщина
- Готов работать:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13185844/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
__________
Дяченко Світлани Миколаївни
Дата народження: 28.03.1983
Сімейний стан: заміжня
Телефон: [
E-mail: [
Здобута освіта:
2021 - 2023 р.р – отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Економіст» та здобула кваліфікацію магістра з економіки підприємства в Міжрегіональній Академії Управління персоналом.
2004 - 2008 р.р. – отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Економіка» та здобула кваліфікацію бакалавра з економіки підприємства в Східноєвропейському університеті економіки та менеджменту м. Черкаси.
2009 – 2012 р.р. – отримала не повну вищу освіту за спеціальністю «Правознавство» та здобула кваліфікацію молодший спеціаліст в Богуславському гуманітарному коледжі імені. І.С. Нечуя-Левицького.
Досвід роботи:
ДП "УкрНДНЦ" відділ документального забезпечення
04.2024-06.2024р.р - Начальник відділу документального забезпечення.
Основні обов’язки згідно займаної посади:
• здійснення контролю за станом діловодства у структурних підрозділах Підприємства;
• надання методичної допомоги у підготовці документів
• реєстрація наказів керівництва Підприємства, передача їх у відповідні структурні підрозділи виконавцям;
• реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
• здійснення керівництва відділом, забезпечення виконання покладених на відділ завдань.
2023-2024 р.р Менеджер з продажу в компанії АлюмХолдинг
Основні обов’язки згідно займаної посади:
• пошук клієнтів, ведення з ними переговорів, спілкування по телефону, прийом дзвінків та обробка замовлень;
• оформлення необхідних для замовлень документів;
• оформлення договорів і ведення необхідної документації;
• сприяння збільшенню продажів;
• консультація клієнтів згідно з переліком послуг і надання інформації ;
◦ ведення контролю над своєчасними
2020 – 2023 р.р. - Головний спеціаліст відділу пепереднього аналізу скарг та документообігу Департаменту з питань оскаржень рішень у сфері публічних закупівель в Антимонопольному комітеті України.
Основні обов’язки згідно займаної посади:
• підготовка матеріалів для розгляду скарг
• оприлюднення рішень в електронній системі закупівель
• ведення контролю документації;
• ведення внутрішньої звітності
• реєстрація документообігу
• виконання особистих доручень керівника
• Реєстрація вхідної та вихідної документації в системі «АСКОД»
03.2019 – 12.2019 р.р. – менеджер з розвитку бізнесу в Київському управлінні споживчого кредитування АТ «УКРСИББАНК».
Основні обов’язки згідно займаної посади:
• ведення контролю документації;
• ведення внутрішньої звітності;
• пошук нових клієнтів;
• моніторинг ринку та конкурентів;
• прийом клієнтів, ведення переговорів;
• проведення рекламних акцій;
• виконання особистих доручень керівника;
• надання керівництву звіту про роботу виконаного плану
10. 2013 – 02. 2015 рр - Менеджер з продажу в ПП «Зігзаг Плюс»
Основні обов’язки згідно займаної посади:
• пошук клієнтів, ведення з ними переговорів, спілкування по телефону, прийом дзвінків та обробка заявок та замовлень;
• оформлення необхідних для замовлень документів;
• оформлення договорів з фізичними чи юридичними особами і ведення необхідної документації;
• сприяння збільшенню продажів у обраному сегменті;
• консультація клієнтів згідно з переліком послуг і надання інформації ;
• ведення контролю над своєчасними виплатами заборгованості клієнтів та повідомлення про строки прострочення керівника компанії;
• надання керівництву фірми звіту про роботу кожен місяць і відсоток виконаного плану;
• ведення контролю документації
09. 2008 –11. 2009 рр – Менеджер у ТОВ «Ісайки Агро»
Основні обов’язки згідно займаної посади:
• оптовий продаж продукції власного виробництва (продукти);
• пошук нових кліентів;
• моніторинг ринку та конкурентів;
• контроль відвантажень та документів;
• забезпечення взаємодії між усіма відділами компанії (бухгалтерія, фінансовий відділ, виробництво);
• ведення внутрішньої звітності;
• оформлення договорів з фізичними чи юридичними особами і ведення необхідної документації;
• контроль виконання обов’язків клієнтів;
• прийом клієнтів в офісі, ведення переговорів;
• виконання особистих доручень керівника
Професійні навички: досвідчений користувач ПК: MS Office (Word, Excel, Power Point), навики роботи з Internet та E-mail, ASCOD, 1C, Бітрікс навики ведення контролю документації та звітності, навики по пошуку та залучення клієнтів, знання технологій продажів, високий рівень організаторських здібностей
Особисті якості: комунікабельність, активна життєва позиція, спрямованість на результат, стійкість до стресових ситуацій, прагнення до розвитку та професійного росту, лідерські якості, організованість, відповідальність.
Другие резюме этого кандидата
Крюковщина
Резюме кандидата на посаду __________ Дяченко Світлани Миколаївни Дата народження: 28.03.1983 Сімейний стан: заміжня Телефон: E-mail: Здобута освіта: 2021 - 2023 р.р – отримала повну вищу освіту...
Похожие кандидаты
-
Менеджер з продажу, збуту металоконструкцiй, виробiв з металу
Киев, Винница , еще 8 городов -
Менеджер з продажу нерухомості
Киев -
Real estate manager
Киев -
Менеджер з продажу нерухомості
Киев -
Менеджер з продажу нерухомості
Киев -
Sales manager
Киев