Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/13299988/
Оператор call-центра
- Рассматривает должности:
- Оператор call-центра, Консультант в інтернет-магазин, Агент по клієнтам
- Город:
- Житомир
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Загруженный файл
Версия для быстрого
просмотра
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
[открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
ЧУБ ТЕТЯНА [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Рекрутер, оператор call-центру, HR
м.Житомир
РЕЗЮМЕ
Маю досвід роботи в контакт-центрах, що сформував навички ефективної
комунікації, швидкого реагування на запити, обробки великого обсягу
інформації, а також вміння залишатися спокійною в стресових ситуаціях.
Вмію чітко та грамотно висловлюватися українською мовою, працювати за
стандартами компанії та орієнтуюсь на якісний результат і задоволення
клієнтів.
ОСВІТА ДОСВІД РОБОТИ
Національний педагогічний Оператор Call-центру / Рекрутер
університет імені М. П. LAMODA — червень 2021 – лютий 2022
Драгоманова
Пошук та підбір персоналу на різні вакансії для
2009 – 2013
Бакалавр за спеціальністю: компанії.
Соціальна робота та практична Проведення телефонних інтерв'ю та здійснення
психологія. великої кількості дзвінків.
Розміщення інформації про відкриті вакансії на
робітних сайтах.
НАВИЧКИ Взаємодія з менеджерами, що наймають, для
забезпечення ефективного найму.
Робота з великим обсягом Робота в системі E-Staff та ведення звітності за
інформації.
підсумками закриття вакансій.
Досвід підбору персоналу.
Виконання планів з підбору персоналу на
Відповідальність та лідерські
здібності.
конкретні вакансії.
Управління часом та організація
роботи. Оператор контакт-центру
Комунікативні навички (ведення
інтерв'ю, зворотний зв'язок). Нафтогаз Україна, Житомирська філія — червень
Уміння розв'язувати проблеми.
2020 - травень 2021
Праця в команді.
Емпатія.
Висока стресостійкість. Відповідала на питання клієнтів через дзвінки.
Вміння будувати довгострокові Дотримувалася типових діалогів та стандартів
стосунки з кандидатами та ведення розмов.
клієнтами. Забезпечувала коректне, ввічливе та
Увага до деталей, гнучкість у доброзичливе спілкування з клієнтами під час
роботі. здійснення вихідних дзвінків.
Вільне володіння українською Правильно і коректно фіксувала необхідні дані в
мовою.
процесі діалогу та результати розмов.
Ефективно працювала в команді,
використовуючи навички комунікації та уміння
рохв’язувати проблеми.
ЧУБ ТЕТЯНА [
[
Рекрутер, оператор call-центру, HR
м.Житомир
РЕЗЮМЕ
Маю досвід роботи в контакт-центрах, що сформував навички ефективної
комунікації, швидкого реагування на запити, обробки великого обсягу
інформації, а також вміння залишатися спокійною в стресових ситуаціях.
Вмію чітко та грамотно висловлюватися українською мовою, працювати за
стандартами компанії та орієнтуюсь на якісний результат і задоволення
клієнтів.
ОСВІТА ДОСВІД РОБОТИ
Національний педагогічний Оператор Call-центру / Рекрутер
університет імені М. П. LAMODA — червень 2021 – лютий 2022
Драгоманова
Пошук та підбір персоналу на різні вакансії для
2009 – 2013
Бакалавр за спеціальністю: компанії.
Соціальна робота та практична Проведення телефонних інтерв'ю та здійснення
психологія. великої кількості дзвінків.
Розміщення інформації про відкриті вакансії на
робітних сайтах.
НАВИЧКИ Взаємодія з менеджерами, що наймають, для
забезпечення ефективного найму.
Робота з великим обсягом Робота в системі E-Staff та ведення звітності за
інформації.
підсумками закриття вакансій.
Досвід підбору персоналу.
Виконання планів з підбору персоналу на
Відповідальність та лідерські
здібності.
конкретні вакансії.
Управління часом та організація
роботи. Оператор контакт-центру
Комунікативні навички (ведення
інтерв'ю, зворотний зв'язок). Нафтогаз Україна, Житомирська філія — червень
Уміння розв'язувати проблеми.
2020 - травень 2021
Праця в команді.
Емпатія.
Висока стресостійкість. Відповідала на питання клієнтів через дзвінки.
Вміння будувати довгострокові Дотримувалася типових діалогів та стандартів
стосунки з кандидатами та ведення розмов.
клієнтами. Забезпечувала коректне, ввічливе та
Увага до деталей, гнучкість у доброзичливе спілкування з клієнтами під час
роботі. здійснення вихідних дзвінків.
Вільне володіння українською Правильно і коректно фіксувала необхідні дані в
мовою.
процесі діалогу та результати розмов.
Ефективно працювала в команді,
використовуючи навички комунікації та уміння
рохв’язувати проблеми.
Похожие кандидаты
-
Продавец-консультант на телефон
Житомир -
Продавець-консультант на телефон
Житомир -
Оператор call-центру
Житомир, Удаленно -
Оператор на вхідні дзвінки
15000 грн, Житомир, Удаленно -
Оператор call centre
Житомир -
Оператор call-центру
17000 грн, Житомир, Удаленно