- Файл
Антоніна
Офіс-менеджер
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13307824/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження:
13 грудня 1985 року. (39 років).
Місце проживання:
м. Київ, Дніпровський район, вул. Каунаська, б. 6/1, кв. 57
Контактна інформація:
тел. моб. WhatsApp, Telegram [
додатковий тел. моб. [
e-mail: [
Ціль резюме:
Розвиток та набуття нових знань та навичок в різних сферах діяльності.
Освіта:
09.2005 – 06.2010
Вища:
Академія адвокатури України
Напрямок підготовки "Право"
Спеціальність: Бакалавр з права
Досвід роботи:
10.2023 – 04.2024
Переведення
ТзОВ «Торговий Дім «Міст Експрес», м. Львів, Регіональний директор Західного регіону.
https://ua.meest.com
• Організація роботи регіону в кризових ситуаціях;
• Побудова нової маршрутизації для скорочення витрат в межах населеного пункту та регіону з подальшим впровадженням;
• Зонування та перепланування приміщень підрозділів для збільшення ефективності та скорочення часу обробки вантажів;
• Розробка мотиваційних пропозицій щодо персоналу для зменшення плинності кадрів;
• Щоденний аналіз вхідного та вихідного вантажу, залишків та повернень;
• Покращення якості обслуговування клієнтів.
02.2023 – 10.2023
ТзОВ «Торговий Дім «Міст Експрес», м. Київ, Помічник Операційного директора.
https://ua.meest.com
• Формування, обробка та аналітика звітів для подальшого використання;
• Презентації на основі звітності;
• Організація відряджень, спільних заходів співробітників операційного департаменту;
• Організація та участь в нарадах керівництва;
• Розробка наказів та розпоряджень на рівні компанії, доведення до персоналу та контроль за виконанням;
Досягнення:
• Пропозиція очолити Західний регіон в якості директора регіону з безпосередньою релокацією.
12.2020 – 04.2022
ТзОВ «Торговий Дім «Міст Експрес», м. Київ, Провідний фахівець з розвитку мережі відділень Операційного департаменту.
https://ua.meest.com
• Побудова та організація роботи мережі відділень при впровадженні нового проекту розвитку компанії;
• Аналіз показників відділень та планування розширення покриття мережі;
• Ведення мережевих партнерів в індивідуальному порядку (відкриття/закриття локацій, контроль своєчасної оплати партнерської винагороди, звірка розрахунків тощо);
• Ведення тренінгів та навчання персоналу для покращення показників;
• Зведення та закриття підзвітного періоду;
• Збір, обробка та аналіз даних по компанії та мережевим партнерам;
• Погодження на відкриття та закриття нових локацій з урахуванням потреби, навантаження напрямку, віддаленості розташування та доцільності локації;
• Робота та аналіз по впровадженню різних можливостей для розрахунку;
• Вирішення нагальних питань та поточних завдань керівництва;
• Виконання повноважень керівника відділу.
Досягнення:
• Розширення мережі відділень, приблизно, на 4 тисячі нових локацій;
• Розробка навчальних матеріалів та впровадження заохочувальних заходів для стимулювання співробітників, спільно з керівником відділу.
11.2019 – 03.2020
ТОВ «ПОСТ ФІНАНС», м. Київ, Помічник директора Філії № 1 Київ – Схід.
https://novapay.ua
• Організація роботи філії ( 73 ПНФП );
• Організація зустрічей з клієнтами;
• Ведення тренінгів та навчання персоналу для покращення показників філії;
• Зведення та закриття підзвітного періоду;
• Збір та обробка даних;
• Відкриття та закриття ПНФП;
• Робота з банками;
• Вирішення нагальних питань та поточних завдань ЦО;
• Виконання повноважень директора за його відсутності.
Досягнення:
• Виведення Філії № 1 Київ – Схід на перше місце в рейтингу регіону;
• Впровадження та тестування змін, щодо зберігання підзвітної документації.
02.2019 – 11.2019
ТОВ « Інтерлайн Аеро», м. Київ, Бухгалтер.
https://interlineaero.com.ua
• Робота з клієнтами компанії в питаннях взаєморозрахунків;
• Зведення балансу клієнтів за надані послуги;
• Робота з клієнт-банком;
• Зведення звітів та обробка даних;
• Обробка вхідної та вихідної кореспонденції.
Досягнення:
• Отримання основних навичок ведення первинної бухгалтерії та звітності.
11.2016 – 02.2019
Переведення
ТОВ «ПОСТ ФІНАНС», м. Київ, Помічник директора Філії № 1 Київ – Південь.
https://novapay.ua
• Запуск пілотних проектів та супроводження на всіх стадіях впровадження;
• Організація роботи філії ( 107 ПНФП );
• Організація зустрічей з клієнтами;
• Ведення тренінгів та навчання персоналу для покращення показників філії;
• Зведення та закриття підзвітного періоду;
• Збір та обробка даних;
• Відкриття та закриття ПНФП;
• Робота з банками;
• Вирішення нагальних питань та поточних завдань ЦО;
• Виконання повноважень директора за його відсутності.
Досягнення:
• Запуск, тестування, доопрацювання, внесення змін у проект NOVAPAY протягом 6 місяців;
• Впровадження та навчання головних касирів філій регіонів продукту NOVAPAY;
• Виведення Філії № 1 Київ – Південь до кращих в регіоні.
02.2014 – 11.2016
ТОВ «Нова Пошта», м. Київ, Старший касир відділення.
https://novaposhta.ua
• Виконання обов’язків старшого касира відділення;
• Ведення касової документації, підготовка та супровід до архіву;
• Робота з потоком клієнтів та вирішення спірних питань;
• Створення графіку роботи та розподілення навантаження персоналу.
Досягнення:
• Отримання підвищення;
• Документальне доведення некоректної роботи платіжної системи, що призводило до задвоєнь оплат та невірного відображення залишків у всіх філіях компанії;
• Списання нестачі за рахунок компанії.
12.2011 – 05.2012
ПАТ «Платинум Банк», м. Київ, Експерт з кредитування фізичних осіб.
• Пошук клієнтів та проведення промоутерських акцій, презентацій;
• Введення заявок до системи та оформлення кредитних справ;
• Підготовка документації для передачі в архіву;
• Робота з запереченнями.
Досягнення:
• Участь у маркетингових компаніях банку.
07.2008 – 08.2009
Переведення
ВАТ «Страхова компанія «ПЗУ Україна», м. Київ, Фахівець відділу обліку та видачі бланків суворої звітності.
https://www.pzu.com.ua
• Робота з базою співробітників;
• Видача та повернення бланків суворої звітності;
• Проведення інвентаризації у співробітників та регіональних відділеннях;
• Підготовка документів для передачі в регресний відділ;
• Відрядження в регіональні відділення з моніторингом і аудитом.
Досягнення:
• Підготовка та знищення бланків суворої звітності з контролюючими органами держави Україна.
01.2008 – 07.2008
ВАТ «Страхова компанія «ПЗУ Україна страхування життя», м. Київ, Офіс менеджер філія №1 в м. Києві.
https://www.pzu.com.ua
• Робота з клієнтами в телефонному режимі;
• Робота з документами співробітників та клієнтів;
• Підготовка різнопланових договорів;
• Організація роботи офісу.
Досягнення:
• Отримання підвищення протягом 6 місяців.
Професійні навички:
• Керування великою кількістю співробітників одночасно ( приблизно 600 осіб в одній філії);
• Досвід роботи з великими об’ємами та корпоративними клієнтами для подальшої співпраці;
• Підготовка документації та різні моменти, що стосуються конкретного завдання;
• Впровадження пілотних проектів.
Додаткові навички:
Робота з 1С, PawerBi, PawerPoint, англійська (на стадії вивчення).
Особисті якості:
• Вміння приймати рішення та нести за них відповідальність;
• Цілеспрямованість, аналітичне мислення, впевненість;
• Вміння визначати пріоритети та розподіляти напрямки, для отримання кращого результату та швидкого виконання поставленого завдання.
Другие резюме этого кандидата
Похожие кандидаты
-
Помічник керівника
Киев -
Адміністратор, секретар, офіс-менеджер
Киев, Удаленно -
Рецепціоніст
15000 грн, Киев, Новоселки (Киево-Святошинский р-н) -
Помічник керівника
Киев, Кропивницкий , еще 4 города -
Адміністратор офісу
28000 грн, Киев -
Помічник керівника
30000 грн, Киев