Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/13333606/

Флорист

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

МАРІЯ МОРКОС
04.06.1991
Київ, Березняки
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

ОСВІТА
2007-2008
Київський національний лінгвістичний
університет
Курс «Англійська мова»

2008-2013
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
Спеціальність «Менеджмент організації та адміністрування»

ДОСВІД РОБОТИ
27.08.2018 – 29.12.2024
ТОВ «КОМПАНІЯ ДБМ-СЕРВІС»
Контент-редактор

 Робота з сайтом на платформі: Wordpress (наповнення, редагування контенту);
 Робота з дошками обяв;
 Робота з платформами Google Ads, Google Analytics;
 Налаштування та оптимізацію реклами в Google;
 Написання оголошень і створення розширень;
 Налаштування таргетингу;
 Створення медійних оголошень;
 Коригування й оптимізація ставок;
 Робота з типами відповідності ключових слів;
 Створення звітів по кампаніях.

Додаткові обовязки:

 Обробка великих замовлень;
 Робота з програмою 1С Бухгалтерія, формування рахунків;
 Підготовка документації для проведення тендерів;
 Робота із таблицями даних Excel, Google Sheets.
30.09.2017 – 08.08.2018
ЦЕНТР РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ «НОВА ЕПОХА»
Помічник деректора

 Організація і проведення заходів під ключ (від тренінгу до масштабного
фестивалю на 12 локацій одночасно, 2500 людей);
 Генерація концепцій (ідей) заходів;
 Втілення погоджених концепцій та пошук нових форматів заходів і їх реалізація;
 Організація участі у виставках, фестивалях, конференціях партнерів;
 Створення розкладу власних і партнерських заходів та підготовка планів
проведення;
 Поетапне планування та особиста залученість в організацію заходів;
 Створення каналів комунікацій щодо заходів компанії (до, під час, після);
 Координація роботи підрядників, бюджетування, ведення звітності;
 Забезпечення максимального комфортних умов перебування на заходах —
незалежно від масштабу;
 Співпраця та залучення партнерів до проведення заходів;
 Аналіз ефективності заходів;
 Організація роботи співробітників центру, формування графіків роботи,
контроль якості роботи;
 Контроль роботи команд дезайнерів, програмістів, смм-менеджерів;
 Проводиння першого етапу співбесід на посади дизайнера та адміністратора.

05.09.2016 – 30.09.2017
ЦЕНТР РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ «НОВА ЕПОХА»
СММ-менеджер

 Складання та узгодження контент-плану;
 Бюджетування рекламної компанії в соціальних мережах, месенджерах;
 Створення публікацій;
 Копірайтинг текстів для Інстаграм, Facebook;
 Робота з платформами Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads;
 Зйомка та монтаж фото та відео-контенту для Інстаграм, соціальних сторінок
(акції, новинки, поради, та ін.);
 Проведення конкурсів/розіграшів серед підписників;
 Створення рекламних креативів;
 Налаштування таргетованої реклами;
 Відповіді на коментарі в Інстаграм, Фейсбук та на сайті центру;
 Збільшення впізнаваності і лояльності до бренду.

Додаткові обовязки:

 Допомога в організації і проведенні заходів;
 Формування графіків роботи.
01.09.2014 – 05.09.2016
ЦЕНТР РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ «НОВА ЕПОХА»
Адміністратор

 Правильна та ефективна організація робочого процесу усіма співробітниками
для обслуговування клієнтів;
 Зустріч та координація клієнтів та партнерів;
 Ведення запису клієнтів через усі сучасні месенджери та здійснення дзвінків;
 Консультація по послугам центра, їх вартості і запис;
 Розрахунок клієнтів, контроль грошових коштів;
 Фінансова звітність, ведення касової дисципліни;
 Робота з програмою 1С Бухгалтерія, оформлення рахунків;
 Продаж товарів представленних в магазині центру;
 Рішення в оперативному режимі виникаючих питань;
 Виконання доручень старшого адміністратора та керівника;
 Зустріч і супровід гостей;
 Вирішення проблемних ситуацій, що виникають при роботі з клієнтами;
 Дотримання єдиних стандартів центру;
 Контроль якості роботи викладачів та партнерів центру;
 Ведення встановленої звітності;
 Підтримка чистої і затишної обстановки центру;
 Допомога в проведенні заходів та органіація невеликих заходів.

11.12.2012 – 15.01.2014
БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД ОЛЕСЯ ДОВГОГО ТА КАТЕРИНИ ГОРІНОЇ
Адміністратор

 Надання необхідної інформації про послуги;
 Ведення баз даних клієнтів;
 Складання графіків роботи персоналу;
 Проведення розрахунків із клієнтами;
 Організація реклами клубу.

ВМІННЯ ТА НАВИЧКИ
Photoshop, Excel, Ulead Vidio Studio, 1С, Google Ads, Google Analytics, Google Sheets,
Facebook Ads.

ІНТЕРЕСИ
Архітектура, дизайн інтерʼєрів, фото, когнітивно-поведінкова терапія, нутріціологія та
дієтологія, наукова література, рослини, активні види спорту, подорожі, піші
прогулянки.
МОВИ
Українська – рідна;
Англійська – B2 рівень;
Арабська – A1 рівень.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: