Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Василь

Фахівець роботи з клієнтами

Рассматривает должности:
Фахівець роботи з клієнтами, Фахівець з компенсацій та пільг, Фахівець контакт-центра, Керівник з маркетингу, Приймальник, Фахівець з економічної безпеки, Фахівець з моніторингу, Автомийник, Менеджер з продажу
Возраст:
25 лет
Город:
Ивано-Франковск

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Чолинець Василь

Івано-Франківськ
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Маю хороші навики усного та письмового спілкування. Контроль і оцінка якості роботи фахівців. Налаштований отримувати найкращі результати у своїй роботі. Мої професійні цілі - навчатися та розвиватися.
Професійний досвід роботи

АТ "Ідея Банк"
Головний фахівець по роботі з проблемною заборгованістю. Березень 2019- червень 2023:

• знання ПК на рівні впевненого користувача MS Office, e-mail, Internet;
• чітка дикція, вільне володіння українською мовою;
• володіння ПК на рівні користувача MS Office, e-mail, Internet;
• вміння визначати напрямок та стратегію розмови;
• хороші навички переконання і управління запереченнями;
• націленість на процес і результат.

ТОВ "НоваПей"
Провідний фахівець Відділ телемаркетингу 17 січня 2024 –30 квітня 2025
• Контроль і оцінка якості роботи фахівців Відділу телемаркетингу Управління
"Контакт-Центр" Департаменту клієнтського досвіду (далі - Відділу) методом
прослуховування дзвінків, згідно анкети якості обслуговування.
• Контроль показника «Рівень обслуговування» і вчасне реагування у випадку
його зниження.
• Формування клієнтських баз та їх завантаження в систему Товариства для
подальшого опрацювання.
Участь у плануванні роботи працівників Відділу (складання графіків роботи).
• Участь у адаптації і навчанні фахівців Відділу.
• Інформування клієнтів про зміни в умовах користування
продуктами/сервісами Товариства, про оновлення та покращення в продуктах та послугах.
• Розгляд запитів у системі управління запитами користувачів за потенційними
клієнтами на відкриття рахунку (в разі виявлення співпадіння даних клієнта з публічними
особами).
• Вирішення конфліктних ситуацій, що виникають при обслуговуванні клієнтів
в межах своєї компетенції.
• Взаємодія з іншими підрозділами Товариства для оперативного вирішення
стандартних і нестандартних ситуацій, пов’язаних з обслуговуванням клієнтів.
Негайне інформування Начальника Відділу про нестандартні ситуації,
пов’язані з обслуговуванням клієнтів.
• Надання пропозицій щодо покращення якості обслуговування клієнтів
фахівцями Відділу.

Освіта
Правознавство, Івано-Франківськ
Закінчена вища, з 2015 по 2023
2015-2019 « Юридичний коледж Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника »
2019-2023 «Навчально-науковий юридичний інститут Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника» Спеціальність Правознавство.
За своєю освітою, після закінчення інституту проходив практику у Івано-Франківській міській асоціації адвокатів
Знання мов
Німецька - Elementary
Особисті інтереси
Подорожі, криптовалюта ,техніка , спорт та активний відпочинок.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: