- PRO
Владислав
Team Lead
- Рассматривает должности:
- Team Lead, Team Lead Support, Руководитель отдела, Руководитель отдела продаж, Руководитель отдела качества, Project-менеджер
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 28 лет
- Город проживания:
- Одесса
- Готов работать:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13348807/
Опыт работы
Team Lead
с 06.2022 по 04.2025
(2 года 10 месяцев)
NDA, Удаленно (IT)
Team Lead з 5+ роками досвіду в support-напрямку. Спеціалізуюся на підвищенні якості обслуговування, побудові ефективних команд і оптимізації процесів. Маю досвід в аналітиці, навчанні персоналу та управлінні повним циклом життя співробітників.
-Підвищив середню оцінку якості обслуговування з 75% до 86% протягом 3 місяців завдяки впровадженню нової системи фідбеків.
- Скоротив середній час відповіді оператора на 20% завдяки аналізу типових запитів і оновленню скриптів.
- Впровадив регулярні навчальні сесії, що зменшили кількість помилок операторів на 30%.
- Eфективно мотивував команду, формував довірливу атмосферу, сприяв зростанню індивідуальних навичок співробітників.
- Вирішення конфліктних ситуацій у команді та з клієнтами з акцентом на збереження довгострокових відносин.
- Вміння делегувати завдання та управляти командою в умовах багатозадачності.
- Розробив новий шаблон адаптації нових співробітників, що скоротив період навчання з 2 тижнів до 5 днів.
- Моніторинг чатів support відділу
- Аналіз та звітність, виставлення оцінок за якістю роботи відділу
- Проведення фідбеків з операторами, підвищення кваліфікації відділу
- Надавав операторам чатів зворотний зв'язок та рекомендації для покращення якості обслуговування, а також брав активну участь в оптимізації процесів спілкування з клієнтами
- Аналізував тренди та патерни в чат-діалогах, що дозволило виявити ключові потреби клієнтів та запропонувати покращення у продуктах та послугах компанії
- Гарантував дотримання конфіденційності в чат-інтеракціях, стежачи за тим, щоб оператори дотримувалися етичних стандартів та забезпечували високий рівень довіри з боку клієнтів
- Додаткове навчання команди
- Тестування операторів та зворотний зв'язок за результатами
- Оновлення бази знань, внесення змін
- Проведення співбесід для нових кандидатів
- Управління плавними процесами прийому на роботу та звільнення агентiв служби підтримки.
- Проведення стажування та "onboardiang" навчання новачків
CRM-системи: Zendesk / Intercom / Intercom
Інструменти для моніторингу та аналітики: Google Sheets, Excel
Системи управління знаннями: Confluence
Трекери завдань: Jira
Support manager
с 03.2021 по 05.2022
(1 год 2 месяца)
BotHelp, Удаленно (IT)
- Ефективне вирішення запитів клієнтів за допомогою живих чатів, електронної пошти та тікетів (Intercom, carrot quest, мессенджери та iнше)
- Передача зворотного зв'язку команді розробки та іншим відділам
- Створення багів і завдань у Jira/Atlassian
- Розробка сценаріїв чат бота і участь в їх удосконаленні
- Комунікація з відділом розробки та тестування
- Участь в обробці запитів на повернення коштів, повернення платежів та скасування, разом з командою фінансів
- Створення навчальних посібників для користувачів
- Прийом фідбека від користувачів і передача в маркетинговий відділ
- Підтримка високої оцінки користувачів
- Робота в Jira, Intercom, carrot quest
Support manager
с 12.2018 по 01.2021
(2 года 1 месяц)
Gambling project, Удаленно (IT)
- Технічна підтримка іноземних клієнтів по листуванню англійською мовою
- Продажі та консультування
- Робота в унікальнiй CRM системі
- Складання звітності
- Обов'язки тім Ліда
- Одні з кращих результатів в команді
- Створення посібників для користувачів
- Аналітика поведінки користувачів і складання пропозицій щодо поліпшення ефективності роботи відділу
Образование
Киевский национальный университет имени Тараса Шевченко
Информационных технологий, Киев
Высшее, с 2014 по 2019 (5 лет)
Знания и навыки
- MS Office Picture Manager
- Express
- Створення чат-ботів
- Ведення онлайн-чатів
- Пунктуальність
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- Швидкий набір тексту
- Jira
- Slack
- Ведення CRM
- Управление командой
- Creatio
- MS Excel
- Project management
- Репутація
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — выше среднего
Дополнительная информация
Team Lead з 5+ роками досвіду в support-напрямку. Спеціалізуюся на підвищенні якості обслуговування, побудові ефективних команд і оптимізації процесів. Маю досвід в аналітиці, навчанні персоналу та управлінні повним циклом життя співробітників.
Другие резюме этого кандидата
Удаленно
Полная занятость
- Team lead, NDA, 2 года 11 месяцев
- Support manager, BotHelp, 1 год 2 месяца
- PRO
Удаленно
Высшее образование · Полная занятость
- Customer support, PAGA GAMES, 2 года 9 месяцев
- Customer support, BotHelp, 1 год 2 месяца
- PRO
Рассматривает должности: QC specialist, Тим лід, Менеджер з якості
Удаленно
Высшее образование · Полная занятость
- Quality control of support, NDA, 3 года
- Customer support, BotHelp, 1 год 2 месяца
Похожие кандидаты
-
Team lead
Киев -
Тім лід
Киев, Удаленно -
Team lead
Киев -
Тім лід
15000 грн, Киев -
Team leader PPC
110000 грн, Киев -
Team leader
30000 грн, Киев, Удаленно