- Файл
Олена
Соціальний працівник
- Возраст:
- 48 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13396438/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
м. Київ, Оболонський р-н;
Телефон: [
E-mail: [
Дата народження: 10.08.1977 р.;
Сімейний стан: розлучена, маю доньок 26 та 16 років.
Мета:
Шукаю можливість реалізувати свій багаторічний досвід у сфері адміністративного та кадрового супроводу на посаді адміністратора медичного закладу. Маю навички організації ефективної роботи персоналу, ведення документації, комунікації з співробітниками та контролю щоденних операційних процесів. Орієнтована на якісне обслуговування, порядок та злагоджену роботу колективу.
Освіта:
📘 Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця
2018 — Магістр, облік і оподаткування
2017 — Бакалавр, облік і аудит
📘 Маріупольський будівельний технікум
2007 — Спеціальність: бухгалтерський облік
Досвід роботи:
04.2020 – 06.2024 - Бухгалтер / Адміністративний супровід.
ККП «МБТІ – Маріупольська нерухомість», м. Маріуполь.
• Ведення кадрової документації: табелювання, прийом/звільнення співробітників
• Розрахунок щомісячної оплати послуг, виставлення квитанцій
• Комунікація з клієнтами, надання консультацій
• Забезпечення безперебійного функціонування офісу
11.2013 – 04.2020 – Бухгалтер.
ПАТ «Маріупольський металургійний комбінат ім. Ілліча», м. Маріуполь.
• Облік первинної документації
• Щомісячна звітність матеріально відповідальних осіб
• Проведення інвентаризацій
06.2004 – 11.2013 - Розподільник робіт / табельник
Цех РСЕУ, ПАТ «ММК ім. Ілліча», м. Маріуполь
• Облік матеріальних ресурсів
• Планування та облік виконаних робіт
• Табелювання персоналу
04.1995 – 09.2001 – Бухгалтер
Фірма «Азоввагон», концерн «Азовмаш», м. Маріуполь.
• Ведення розрахунків з підзвітними особами (відрядження)
Ключові навички
• Організація роботи персоналу, табелювання, ведення кадрового обліку
• Робота з документацією, включаючи облік послуг і розрахунки
• Комунікабельність, клієнтоорієнтованість
• Висока відповідальність і вміння працювати в команді
• Володіння ПК: MS Office (Word, Excel, Outlook), Інтернет
• Робота з оргтехнікою
• Мови: українська – вільне володіння; російська – вільне володіння
Особисті якості:
• Комунікабельна, відповідальна, неконфліктна.
• Працьовита, ефективна на робочому місці, відповідальна ставлюсь до поставлених обов’язків.
• Маю активну життєву позицію, швидко пристосовуюсь до нових умов.
• Вмію працювати в команді, оперативна реагувати на нестандартні ситуації, здатна швидко навчатися.
Другие резюме этого кандидата
Киев
Логозинська Олена Вікторівна м. Київ, Оболонський р-н; Телефон: ; E-mail: Дата народження: 10.08.1977 р.; Сімейний стан: розлучена, маю доньок 26 та 16 років. Мета: Шукаю можливість реалізувати свій...
Киев
Логозинська Олена Вікторівна м. Київ, Оболонський р-н; Телефон: ; E-mail: Дата народження: 10.08.1977 р.; Сімейний стан: розлучена, маю доньок 26 та 16 років. Мета: Шукаю можливість реалізувати свій...
Похожие кандидаты
-
Соціальний працівник
Киев, Ирпень, Коцюбинское -
Соціальний працівник
13000 грн, Киев, Обухов -
Кейс-менеджер, координатор соціального направлення, супервізор
Киев, Николаев , еще 3 города -
Соціальний працівник
Киев -
Кейс-менеджер, соціальний працівник
25000 грн, Киев -
Психолог
Киев