Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Наталія

Бухгалтер з первинної документації

Рассматривает должности:
Бухгалтер з первинної документації, Фінансист, Фахівець з обліку, Постачальник
Возраст:
49 лет
Город проживания:
Полтава
Готов работать:
Киев, Полтава, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Шилова Наталія Олексіївна
Дата народження: 19 грудня 1975 рік
Регіон: Полтава
Телефон(ы): [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»),

Посада:
Бухгалтер по первинним документам та взаєморозрахункам із
постачальниками

Основна інформація:

• Досвід у створенні та управлінні роботи відділу (3-5 співробітників);
• Навички адміністрування на найвищому рівні;
• Підготовка та супровід підписання договорів та дод. угод (в т.ч. нотаріальних) із
клієнтами, постачальниками, контроль за виконанням умов договорів;
• Організація документообігу відділу;
• Досвід роботи з важливими документами та робота з архівом;
• Досвід роботи з первинними документами;
• Побудова ефективної комунікації з іншими відділами;
• Базові знання юриспруденції;
• Координація робочого процесу;
• Звірити взаєморозрахунки з постачальниками послуг
• Робота з договорами оренди, підряду, послуг;
• Реєстрація ПН, РК, формування податкового кредиту;
• Контроль оплати відповідно до умов договору, формування заявок на оплату;
• Робота В 1С, AX Dynamiks, Medoc
Опрацювання запитів від керівництва (робота з таблицями)

Досвід роботи:

Бухгалтер групи оперативного обліку оренди відділу обліку оренди та
комунальних послуг

Сер 2015 – березень 2025
Нова Пошта, ТОВ / Нова Пошта
Транспорт та Логістика

• Робота з постачальниками (група кредиторів)
• Робота з первинними документами (акти виконаних робіт від постачальників послуг
(оренда, комунальні, послуги))
• Звірка взаєморозрахунків із постачальниками (щоквартальна, річна).
• Взаєморозрахунки з постачальниками послуг згідно діючих умов договору
• Участь погодженні договорів оренди.
• Формування резерву з оренди, кому. послуг та інших послуг, закриття місяця
• Робота з ПН, РК, рах. 644,20
• Робота з кредиторською та дебіторською заборгованістю.

ПроКредит Банк / ProCredit Bank (стаж 9.9 років)

Керівник кредитного бек-офісу

лют 2005 - сер 2012 (7 років 7 міс)
ПроКредит Банк / ProCredit Bank (http://www.procreditbank.com.ua)

• опрацювання та оформлення документів для видачі кредиту, в т.ч. підготовка
кредитних договорів, застави\іпотеки та поруки;
• управління документообігом відділу;
• підготовка документів щодо кредитного комітету;
• супровід видачі кредиту та кредитних операцій;
• робота з операційними системами банку;
• перевірка наявності, повноти та правильності оформлення документів кредитної
справи клієнта;
• підготовка та видача довідок клієнтам банку з питань, пов'язаних із кредитними
операціями клієнта;
• ведення архіву кредитних справ клієнтів;
• складання та подання звітів про виконану роботу;
• робота з реєстрами;
• організація роботи відділу та контроль виконання поставлених завдань;
• робота з адміністративними документами (накладні, рахунки, акти тощо);
• виконання поставлених завдань у чітко визначений часовий проміжок;
• збір інформації на вимогу керівництва.

Економіст кредитного відділу

січ 2003 — лютий 2005 (2 роки 2 міс)
ПроКредит Банк / ProCredit Bank (http://www.procreditbank.com.ua)
понад 500 співробітників Банки (Банк зі 100% іноземним капіталом, представлений у
21 країні світу, працює в Україні з 2001 року)

• опрацювання та оформлення документів для видачі кредиту, в т.ч. підготовка
кредитних договорів, застави\іпотеки та поруки;
• повний документальний супровід продажів кредитних продуктів;
• робота з операційними системами банку;
• перевірка наявності, повноти та правильності оформлення документів кредитної
справи клієнта;
• підготовка та видача довідок клієнтам банку з питань, пов'язаних із кредитними
операціями клієнта;
• ведення архіву кредитних справ клієнтів;
• робота з реєстрами;
• збір інформації на запит керівництва.

Освіта: Полтавський кооперативний інститут
Рік закінчення 2001
Економіка підприємства фахівець

Володіння мовами

Англійська - нижче за середню
Російська - рідна
Можу проходити співбесіду цією мовою
Українська - рідна
Можу проходити співбесіду цією мовою

Особисті якості

уважність, самодисципліна, аналітичне мислення, організаторські здібності, вміння
швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення,
швидка навченість, відповідальність, вміння працювати в команді, цілеспрямованість,
орієнтація на результат, наполегливість, вміння відстоювати свою точку зору

Комп'ютерні навички
п.к. на рівні досвідченого користувача (Microsoft Word, Microsoft Excel, Lotus Notes
(електронний документообіг), Internet, 1С, AX Dynamiks)

Стажування
Участь у різних семінарах та зборах для підвищення рівня необхідних знань та
кваліфікації, які проводились у банку (семінари на тему "Управління підрозділом",
"Наставництво" тощо)

Ціль
Отримання посади бухгалтера або аналогічної посади відповідно до досвіду роботи.
Гарантую сумлінне виконання своїх обов'язків. Рада застосувати свої навички і
навчитися чогось нового.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: