- Файл
Наталія
Бухгалтер з первинної документації
- Рассматривает должности:
- Бухгалтер з первинної документації, Фінансист, Фахівець з обліку, Постачальник
- Возраст:
- 49 лет
- Город проживания:
- Полтава
- Готов работать:
- Киев, Полтава, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13400218/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Шилова Наталія Олексіївна
Дата народження: 19 грудня 1975 рік
Регіон: Полтава
Телефон(ы): [
E-mail: [
Посада:
Бухгалтер по первинним документам та взаєморозрахункам із
постачальниками
Основна інформація:
• Досвід у створенні та управлінні роботи відділу (3-5 співробітників);
• Навички адміністрування на найвищому рівні;
• Підготовка та супровід підписання договорів та дод. угод (в т.ч. нотаріальних) із
клієнтами, постачальниками, контроль за виконанням умов договорів;
• Організація документообігу відділу;
• Досвід роботи з важливими документами та робота з архівом;
• Досвід роботи з первинними документами;
• Побудова ефективної комунікації з іншими відділами;
• Базові знання юриспруденції;
• Координація робочого процесу;
• Звірити взаєморозрахунки з постачальниками послуг
• Робота з договорами оренди, підряду, послуг;
• Реєстрація ПН, РК, формування податкового кредиту;
• Контроль оплати відповідно до умов договору, формування заявок на оплату;
• Робота В 1С, AX Dynamiks, Medoc
Опрацювання запитів від керівництва (робота з таблицями)
Досвід роботи:
Бухгалтер групи оперативного обліку оренди відділу обліку оренди та
комунальних послуг
Сер 2015 – березень 2025
Нова Пошта, ТОВ / Нова Пошта
Транспорт та Логістика
• Робота з постачальниками (група кредиторів)
• Робота з первинними документами (акти виконаних робіт від постачальників послуг
(оренда, комунальні, послуги))
• Звірка взаєморозрахунків із постачальниками (щоквартальна, річна).
• Взаєморозрахунки з постачальниками послуг згідно діючих умов договору
• Участь погодженні договорів оренди.
• Формування резерву з оренди, кому. послуг та інших послуг, закриття місяця
• Робота з ПН, РК, рах. 644,20
• Робота з кредиторською та дебіторською заборгованістю.
ПроКредит Банк / ProCredit Bank (стаж 9.9 років)
Керівник кредитного бек-офісу
лют 2005 - сер 2012 (7 років 7 міс)
ПроКредит Банк / ProCredit Bank (http://www.procreditbank.com.ua)
• опрацювання та оформлення документів для видачі кредиту, в т.ч. підготовка
кредитних договорів, застави\іпотеки та поруки;
• управління документообігом відділу;
• підготовка документів щодо кредитного комітету;
• супровід видачі кредиту та кредитних операцій;
• робота з операційними системами банку;
• перевірка наявності, повноти та правильності оформлення документів кредитної
справи клієнта;
• підготовка та видача довідок клієнтам банку з питань, пов'язаних із кредитними
операціями клієнта;
• ведення архіву кредитних справ клієнтів;
• складання та подання звітів про виконану роботу;
• робота з реєстрами;
• організація роботи відділу та контроль виконання поставлених завдань;
• робота з адміністративними документами (накладні, рахунки, акти тощо);
• виконання поставлених завдань у чітко визначений часовий проміжок;
• збір інформації на вимогу керівництва.
Економіст кредитного відділу
січ 2003 — лютий 2005 (2 роки 2 міс)
ПроКредит Банк / ProCredit Bank (http://www.procreditbank.com.ua)
понад 500 співробітників Банки (Банк зі 100% іноземним капіталом, представлений у
21 країні світу, працює в Україні з 2001 року)
• опрацювання та оформлення документів для видачі кредиту, в т.ч. підготовка
кредитних договорів, застави\іпотеки та поруки;
• повний документальний супровід продажів кредитних продуктів;
• робота з операційними системами банку;
• перевірка наявності, повноти та правильності оформлення документів кредитної
справи клієнта;
• підготовка та видача довідок клієнтам банку з питань, пов'язаних із кредитними
операціями клієнта;
• ведення архіву кредитних справ клієнтів;
• робота з реєстрами;
• збір інформації на запит керівництва.
Освіта: Полтавський кооперативний інститут
Рік закінчення 2001
Економіка підприємства фахівець
Володіння мовами
Англійська - нижче за середню
Російська - рідна
Можу проходити співбесіду цією мовою
Українська - рідна
Можу проходити співбесіду цією мовою
Особисті якості
уважність, самодисципліна, аналітичне мислення, організаторські здібності, вміння
швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення,
швидка навченість, відповідальність, вміння працювати в команді, цілеспрямованість,
орієнтація на результат, наполегливість, вміння відстоювати свою точку зору
Комп'ютерні навички
п.к. на рівні досвідченого користувача (Microsoft Word, Microsoft Excel, Lotus Notes
(електронний документообіг), Internet, 1С, AX Dynamiks)
Стажування
Участь у різних семінарах та зборах для підвищення рівня необхідних знань та
кваліфікації, які проводились у банку (семінари на тему "Управління підрозділом",
"Наставництво" тощо)
Ціль
Отримання посади бухгалтера або аналогічної посади відповідно до досвіду роботи.
Гарантую сумлінне виконання своїх обов'язків. Рада застосувати свої навички і
навчитися чогось нового.
Другие резюме этого кандидата
Похожие кандидаты
-
Бухгалтер з первинної документації
Одесса, Удаленно -
Бухгалтер з первинної документації
Удаленно -
Бухгалтер з первинної документації
35000 грн, Удаленно -
Бухгалтер з первинної документації
Кропивницкий, Львов , еще 2 города -
Бухгалтер первинної документації, HR-менеджер
27000 грн, Киев -
Бухгалтер з первинної документації
45000 грн, Киев