Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Євгенія

Unity програміст

Рассматривает должности:
Unity програміст, Game developer
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Євгенія Бурсук
Junior Game Developer
Україна, Київ
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Короткий опис кваліфікації

В січні 2023 року почала свій шлях вивчення програмування у сфері розробки
ігор. Мій вибір пав на С++, бо моєю метою було отримання гарної бази, поки я не
знайду свою нішу. Перші проєкти були виконані з використанням інструментів SFML.
Далі я почала поглиблювати свої знання в питаннях патернів геймдизайну та
програмування ігор. Постійно намагаюсь вдосконалюватись і закріпляти знання,
працюючи над власними проєктами. Читаю літературу по програмуванню та
геймдеву.

Досвід програмування С++ та Unity (C#)

Лютий 2025 — дотепер Unity (C#)
Закінчила курс Make Online Games Using Unity's Multiplayer Framework

Січень 2025 — Unity Mobile (C#)
Закінчила курс Unity C# Mobile Game Development: Make 3 Games From Scratch
В рамках курсу створила 2 міні-гри.

Листопад 2024 - Unity 3D (C#)
Закінчила курс RPG Core Combat Creator: Learn Intermediate Unity C# Coding
В рамках курсу навчилась створювати прості бойові механіки в RPG іграх

Вересень 2024 — Unity 2D (C#)
Закінчила курс Complete C# Unity Game Developer 2D
В рамках курсу створила 4 міні-гри:
- Космічний шутер типу “Згори — вниз”
- Класичний Side-Scrolling 2D платформер
- Гра-вікторина
- Проста гра зі стрибками, прискоренням і прокручуванням

2023 – C++, SFML
Закінчила 4 проєкти міні-ігор:
- Аналог Battle City з режимом гравець проти комп'ютера
- Три в рядок
- Аналог гри Ping Pong з двома режимами — “Гравець проти Гравця” і “Гравець проти
комп'ютера”
- Гра Tic Tac Toe (Хрестики/Нулики)
Проєкти SFML (C++) та Unity (C#)

Детальніше ознайомитися з моїми проєктами і сертифікатами можна за посиланням
на Hopp. Там ви знайдете відео з геймплеєм та опис інструментів і технік, які були
використані в процесі створення ігор.

Навички

Programming languages/ Technologies Gamedev
C/C++, C# SFML
Unity
Development tools
Microsoft Visual Studio Other
GIT
English
Upper Intermediate (B2) Operating Systems
Windows
Linux

GitHub
https://github.com/melitel

Освіта

Книги
A Tour of C++ by Bjarne Stroustrup
Game Programming Patterns by Robert Nystrom
В процесі: Game Engine Architecture by Jason Gregory

Диплом спеціаліста
Сумський державний педагогічний університет ім. А.С.Макаренка
Педагогіка і методика середньої освіти. Практична психологія
Рік випуску 2010

Диплом магістра
Сумський національний аграрний університет
Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
Рік випуску 2009

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: