Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Наталья

Офіс-менеджер

Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

НАТАЛЯ
ФЕДОРОВА
Personal Assistant
26 років

ПРО МЕНЕ
КОНТАКТИ
Молода та енергійна дівчина із дворічним досвідом роботи на посаді
особистого асистента. Впевнено організовую бізнес-процеси, підтримую
роботу керівників та забезпечую ефективне функціонування офісу. Маю
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
високі організаційні навички, увагу до деталей і готова до нових викликів та
професійного розвитку.
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
@mtvnko - Telegram

ОСВІТА
ДОСВІД РОБОТИ
University of information technology and
Management (Poland, Rzeszow)
Executive Assistant Feb 2022 - Sep 2024
Bachelor of Management and Marketing
3DlOOK Inc.
2017 - 2021
Обов’язки особистого асистента в ІТ-компанії:
1. Організація бізнес-процесів
НАВИЧКИ • Управління календарями керівників, планування зустрічей та
Професійні навички (Hard Skills) визначення пріоритетів завдань.
• Управління календарями та • Координація міжкомандної комунікації та контроль дотримання
графіками. дедлайнів.
• Пошук персоналу та оцінка • Організація документації, підготовка презентацій та звітів для
кандидатів.
бізнес-операцій.
• Планування подорожей і
• Планування подорожей: бронювання квитків, проживання та
заходів.
складання маршрутів.
• Координація оформлення віз та
• Допомога у процесах адаптації нових співробітників та
інших документів для поїздок.
управлінні офісними задачами.
• Володіння Microsoft Office,
Google Workspace і програмами 2. Особиста підтримка

для управління завданнями • Організація особистих графіків, нагадувань та щоденних завдань.
(наприклад, Trello). • Планування приватних подорожей, заходів та управління
• Організація документації та побутовими справами.
підготовка звітів. • Виконання особистих доручень та ведення переписки.
• Глибокі знання робочих • Дотримання конфіденційності та забезпечення ефективного
процесів у сфері IT. виконання задач.
• Високі організаційні навички та 3. Підтримка офісу та команди
вміння працювати зі звітністю • Контроль офісних запасів та обладнання для забезпечення
безперебійної роботи.
Soft Skills
• Планування та організація командних заходів або зустрічей.
• Навички (Soft Skills)
• Ефективне управління часом. • Виступ як контактна особа для постачальників і зовнішніх
• Високий рівень конфіденційності та партнерів.
вміння зберігати інформацію в 4. Гнучкість і проактивність
таємниці.
• Передбачення потреб та пошук рішень до виникнення проблем.
• Здатність вирішувати проблеми та
адаптуватися до змін. • Швидке пристосування до змін у пріоритетах у динамічному ІТ-
• Проактивність та увага до деталей. середовищі.
• Командна робота та розвинені
• Відповідальність за завдання з орієнтацією на результат.
міжособистісні навички.
ВОЛОДІННЯ Recruiter
МОВАМИ Danica Crewing Services
May 2021 - Dec 2022

Роль рекрутера:
English
• Пошук та відбір кваліфікованих кандидатів для морських позицій.
Polish • Проведення інтерв’ю та координація процесів найму.
Ukrainian • Ведення та оновлення бази даних кандидатів.
• Налагодження комунікації з моряками та забезпечення їх адаптації.
Russian
• Контроль відповідності компанійним політикам та морським
регламентам.
Оператор газового флоту:
• Управління документацією персоналу газового флоту: контракти,
COURSES сертифікати, навчальні записи.
• Координація отримання віз, робочих дозволів та організація подорожей
IT Recruitment & HR , Hillel Ims
для членів екіпажу.

HR Manager, LABA • Контроль відповідності міжнародним морським регламентам (наприклад,
IMO, ISM Code).
GPT Chat: The Guide to AI & Promt, Udemy • Взаємодія з судновласниками, агентами та моряками для вирішення
оперативних питань.
Lead Generation and Development
• Моніторинг розкладів екіпажу, ротацій та строків зайнятості.
Management, Udemy Додаткові адміністративні завдання:
• Організація командних зустрічей та підготовка звітів з операцій флоту.
Progect Management, Hillel
• Ведення листування з міжнародними партнерами.
• Забезпечення ефективної комунікації між офісним персоналом та
командами на борту.

OfficeManager Mar 2020 - May 2021
Synebo IT
1. Управління роботою офісу:
• Забезпечення щоденної роботи офісу: контроль запасів, обладнання та
послуг.
• Координація технічного обслуговування, ремонтів та співпраця з
постачальниками.
• Розробка та впровадження офісних політик і процедур.
• Контроль організації та чистоти офісного простору.
Адміністративна підтримка:
• Ведення кореспонденції, організація графіків та подорожей для керівників
і персоналу.
• Підготовка звітів, порядків денних для зустрічей та презентацій.
• Управління документацією, системами зберігання та базами даних.
• Моніторинг бюджету та обробка рахунків чи платежів.
Координація роботи команди:
• Організація командних заходів, тренінгів і зустрічей.
• Виконання функцій контактної особи для внутрішніх і зовнішніх
зацікавлених сторін.
• Підтримка HR-завдань, включаючи адаптацію нових співробітників і
ініціативи щодо залучення персоналу.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: