Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Олександр

Оператор call-центра

Рассматривает должности:
Оператор call-центра, Менеджер підтримки користувачів
Возраст:
30 лет
Город проживания:
Сумы
Готов работать:
Житомир, Киев, Сумы

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ВОЙТЕНКО ОЛЕКСАНДР
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») · [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») · Україна

ОПЕРАТОР КОНТАКТ ЦЕНТРУ
Досвідчений оператор контакт центру з 3-річним стажем у сфері телекомунікацій, включаючи інтернет,
телебачення. Маю підтверджені навички консультування клієнтів, обробки вхідних та вихідних
дзвінків, вирішення проблемних ситуацій та продажів інтернет послуг та кабельного ТБ. Додатково
володію базовими знаннями в галузі мережевих технологій , підтвердженими сертифікатами Cisco.
Готовий застосувати свої знання та досвід для забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів
вашої компанії.

НАВИЧКИ
Комунікативні навички Вирішення проблем Володіння ПК
Навички продажів Мережеві технології
Орієнтація на клієнта Стресостійкість

ДОСВІД
Triolan 2020 - 2023
Оператор контакт центру

Надання консультацій клієнтам з питань тарифних планів, технічних характеристик послуг
(інтернет, телебачення) та процедур оплати.
Обробка вхідних та здійснення вихідних дзвінків з метою підтримки клієнтів та просування
послуг.
Моніторинг території покриття мережі для оперативного реагування на можливі проблеми.
Здійснення моніторингу соціальних мереж для відстеження відгуків клієнтів та
оперативного реагування на їхні запити.
Продаж телекомунікаційних послуг існуючим та потенційним клієнтам
Реєстрація та обробка звернень клієнтів у внутрішній системі.
Вирішення проблемних ситуацій та надання технічної підтримки першого рівня.
Дотримання стандартів якості обслуговування та корпоративної етики.

SpivDiia Charity Foundation квітень 2020 - червень 2023
Кейс менеджер (волонтерська діяльність)

Обробка звернень від громадян, евакуйованих з північних та південних областей, на
отримання гуманітарних пакетів допомоги внаслідок збройної агресії рф.
Реєстрація та документування запитів у внутрішній системі обліку.
Надання інформації про доступні види допомоги та процедури її отримання.
ОСВІТА ТА СЕРТИФІКАТИ
Cisco (платформа skillforall) 2023
Introduction to Cybersecurity
Networking Basics
Networking Devices and Initial Configuration

Школа GoIT 2022 - 2023
Quality Assurance Engineer

Національний Юридичний Університет ім. Ярослава Мудрого 2012 - 2018
Ступінь Магістра

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: