Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Вадим

Менеджер з логістики

Рассматривает должности:
Менеджер з логістики, Спеціаліст з закупівель, Менеджер з продажу
Возраст:
42 года
Город проживания:
Винница
Готов работать:
Винница, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 4 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Ім'я: Вадим Вересюк
Дата народження: 23.11.1982
Адреса: м. Вінниця, вул. Коріатовичів, 155/170
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Електронна пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Фахівець з ланцюгів постачання та логістики з більш ніж 20-річним досвідом у закупівлях, логістиці та
управлінні операціями. Оптимізація ланцюжків поставок, зниження витрат і підвищення
ефективності. Прагнення до професійного зростання та підвищення кваліфікації. Сильні лідерські,
аналітичні та комунікативні навички. Вільно володію українською та англійською мовами.

Освіта:
серпень 1999 р. - січень 2005 р.
Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
Спеціалізація "Облік і аудит"

Трудова діяльність:
Серпень 2023 – теперішній час
Фахівець з ланцюгів постачання (закупівля та логістика) - "Міжнародна організація з
міграції, Україна", м. Вінниця
Основні обов'язки:
1. Діяльність у сфері ланцюга постачання, включаючи закупівлі та логістику, впровадження стандартів
МОМ. Забезпечення успіху загальної закупівельної діяльності та ефективне використання ресурсів
відповідно до вимог та процедур МОМ.
2. Впровадження комплексного плану закупівель з урахуванням чіткого дотримання термінів,
пріоритетів та наявності фінансових ресурсів, операційної доцільності, умов закупівлі та
альтернативних сценаріїв.
3. Діяльність із закупівель, включаючи процеси запиту пропозицій, оцінки, відбору постачальників,
підписання та моніторингу контрактів. Спрощення та групування процесів закупівель, пошук та
постачання якісних товарів та послуг, управління базою даних постачальників.
4. Адміністрування активів, здійснення нагляду за проведенням інвентаризації та управління
активами в МОМ Вінниця.
5. Усі інші логістичні послуги, включаючи технічне обслуговування будівель, технічне обслуговування
автопарку транспортних засобів Місії та інші загальні допоміжні послуги.
6. Допомога та навчання персоналу Представництва МОМ з питань закупівель та логістики
відповідно до політики та процедур Організації.
7. Представлення відділу закупівель Місії МОМ під час взаємодії з іншими відділами та партнерами
МОМ.
Досягнення:
Виконання всіх поставлених завдань у встановлені терміни. Проведення та успішне виконання 33
тендерів та 84 прямих закупівель для підтримки проектів організації. Середня економія коштів за
рахунок зниження прогнозної ціни склала 24%.
жовтень 2022 – травень 2023
Менеджер з логістики- "Лікарі без кордонів OCG", Вінниця
Основні обов'язки:
1. Забезпечення планування та організації закупівельної діяльності для задоволення потреб
організації у товарах, роботах і послугах.
2. Супровід діяльності мобільних клінік (логістика та планування маршрутів, моніторинг безпеки)
3. Донації NFI (непродовольних товарів) - (планування, пошук, закупівлі, транспортування, доставка,
управління складськими активами та автопарком)
4. Забезпечення реалізації стратегії ремонту колективних центрів для ВПО (пошук та виявлення
Колективних центрів з найбільш нагальними потребами, оцінка, підготовка документів пов'язаних з
проектами, пошук партнерських громадських організацій для спільної підтримки проектів, пошук та
закупівля матеріалів, відстеження прогресу проектів та перевірка кінцевого результату, забезпечення
точних та всебічних записів про діяльність та надання звітів, участь у зовнішніх зустрічах та кластерах
Shelter, переговори та налагодження відносин з місцевими органами влади та адміністраціями,
внесення пропозицій щодо визначення, зміни та розвитку стратегії)
Досягнення:
Була реорганізована система донацій, створена прозора система критеріїв. Це спростило планування
замовлень, відвантажень та транспортування. Були організовані регулярні донації на 51 локацію.
Були змінені системи закупівлі матеріалів та ведення документації для проектів у секторі WASH. Це
дозволило здешевити проекти та прискорити їх реалізацію. Повністю завершено 22 ремонтні
проекти колективних центрів для ВПО. Для затвердження та запуску підготовлено 18 нових проєктів.
Було проведено комплексне дослідження безпеки та оновлення маршрутів мобільних клінік.

травень 2022 – жовтень 2022
Завідувач складу - "Лікарі без кордонів OCG", Вінниця
Основні обов'язки:
1. Управління запасами
2. Управління вхідними/вихідними вантажними перевезеннями
3. Підтримка всіх дій, що стосуються ланцюга поставок, за запитом
4. Підтримка процесів закупівлі та доставки
5. Забезпечення точних та всебічних записів про діяльність та надання звітів
Досягнення:
Була реорганізована система складського зберігання та обліку. Були впроваджені нові алгоритми та
принципи розміщення та відвантаження товарів, що дозволило простіше та швидше збирати та
відправляти донації, а також оптимізувати рух вхідних/вихідних вантажів.

вересень 2021 - квітень 2022
Менеджер - ТОВ "Юг-ЖК", Вінниця (заготівля металобрухту та торгівля
металопродукцією)
Основні обов'язки:
1. Робота з постійними та альтернативними постачальниками (пошук, аналіз, визначення умов
співпраці, перемовини, взаєморозрахунки)
3. Управління процесами постачання та закупівель
4. Управління автопарком, планування руху транспорту
5. Моніторинг ринку
Досягнення:
Реорганізація системи закупівель та мережі постачальників. Це допомогло стабілізувати процес
закупівель та зменшити залежність від випадкових факторів. Обсяги поставок зросли на 30%. Витрати
на доставку скоротились приблизно на 20%.
Вересень 2006 - Лютий 2022
Директор - "БудІмперія", м. Бершадь (роздрібна торгівля матеріалами та товарами
для ремонту)
Основні обов'язки:
1. Логістика (діяльність із закупівель та постачання, робота з постачальниками)
2. Оптимізація товарних запасів, фінансовий контроль
3. Навчання та контроль персоналу
4. Формування асортименту, визначення цінової політики
5. Контроль за виконанням зобов'язань
6. Контроль якості
7. Аналіз товарних категорій за швидкістю товарообігу, рентабельністю та попитом
8. Робота зі скаргами та вирішення конфліктних ситуацій
Досягнення:
Створення нового підприємства. Налаштування систем постачання, доставки, складування та
ціноутворення. Впровадження принципів торгівлі та обслуговування клієнтів. Забезпечення
стабільного розвитку, збільшення асортименту продукції та прибутку.

Травень 2017 - Листопад 2019
Директор - "Філігран Плюс", Бершадь (виробництво мінерального порошку)
Основні обов'язки:
1. Реорганізація виробництва
2. Фінансовий контроль та аналіз діяльності
3. Планування та визначення стратегії
4. Контроль персоналу
5. Логістика (діяльність із закупівель для задоволення потреб підприємства у товарах, роботах і
послугах, робота з постачальниками)
6. Робота з клієнтами
Досягнення:
Створення нового підприємства на основі збанкрутілого. Реорганізація та налагодження всіх
виробничих та бізнес-процесів. Забезпечення рентабельності, що в підсумку дозволило нам
придбати територію і приміщення.

Лютий 2001 - Лютий 2005
Аудитор - ТОВ "РегВін-Інвест", м. Вінниця
Перевірка структурних підрозділів компанії
Проведення інвентаризації, підготовка звітності

Навички
 Мови: українська (рідна), англійська
 Програмне забезпечення: Windows, MS Office, SAP, Oracle
Ключові компетенції
 Управління ланцюгами поставок і закупівлями
 Логістика та координація транспорту
 Управління постачальниками та товарними запасами
 Фінансовий і товарний аналіз, оптимізація витрат
 Лідерські та організаторські здібності
 Попередження і вирішення конфліктів
 Багатозадачність і тайм-менеджмент
Особисті якості:
 Активний
 Цілеспрямований
 Організований і пунктуальний
 Уважний до деталей
 Високі комунікативні навички
 Швидко адаптуюсь
 Аналітичне мислення
Name: Vadym Veresiuk
Date of birth: 23.11.1982
Adress: 155/170, Koriatovychiv str, Vinnytsia
Phone number: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Professional Summary:
Supply Chain and Logistics Specialist with over 20 years of experience in procurement, logistics, and
operations management. Proven track record in optimizing supply chains, reducing costs, and improving
efficiency. Strong leadership, analytical, and communication skills. Fluent in Ukrainian, Russian, and English.
Committed to professional growth and skill development.

Education:
August 1999 - January 2005
Vinnytsia Trade and Economic Institute KNTEU
Specialization "Accounting and Audit"

Work experience:
August 2023 – present
Supply Chain Specialist - "International Organization for Migration, Ukraine", Vinnytsia
Main responsibilities:
1. Supply Chain activities including procurement and logistics implemented by IOM and ensure the success
of the overall procurement activities, including efficient utilization of resources in accordance with the
IOM’s requirements and procedures.
2. Implement a comprehensive procurement plan considering strict adherence to deadlines, priorities, and
availability of financial resources, operational feasibility, procurement modalities, and alternative
scenarios.
3. Procurement activities, including solicitation processes, evaluation, selection and contract issuance.
Prequalification of suppliers, standardization of equipment, simplification and grouping of procurement
processes. Source and deliver quality goods and services, vendors’ database.
4. Administer assets, to supervise the performance of inventory control and assets management in the
IOM Vinnytsia.
5. All other logistic services, including maintenance of buildings, maintenance of the fleet of the Mission
vehicles and other common support services.
6. Assist and train the IOM Mission personnel on procurement and logistics issues in accordance with the
Organization's policies and procedures.
7. Represent the IOM Mission procurement cell when interacting with other IOM Departments and
partners.
Achievements:
Completion of all tasks within the set deadlines. Conducting and successfully completing 33 tenders and 84
direct procurements to support the organization's projects. The average cost savings due to a decrease in
the forecast price amounted to 24%.

October 2022 – May 2023
Logistics Supervisor (Outreach) - "Médecins sans frontières OCG", Vinnytsia
Main responsibilities:
1. Support the activities of mobile clinics (logistics and route planning, security monitoring)
2. Provide NFI donations in cooperation with the supply department (planning, sourcing, procurement,
transport, shipping, warehousing assets & fleet management)
3. Ensuring the implementation of the strategy for repairing collective centers for IDPs (search and identify
Collective Centers with the most urgent needs, assessment, preparation of project-related documents,
search of partner NGOs for joint support of projects, search and procurement of materials, track the
progress of the projects and check the final result, ensure accurate and comprehensive records on
activities and provide reports, participation in external meetings and Shelter clusters, negotiations and
establishment of relations with local authorities and administrations, make proposals for defining,
changing and developing the strategy)
Achievements:
The donation system was reorganized, and a transparent system of criteria and scheduling was created.
This made it easier to plan orders, shipments, and transportation. Regular donations to 51 locations were
organized.
The systems for procuring materials and maintaining documentation for WASH projects were changed.
This made it possible to reduce the cost of projects and speed up their implementation. 22 repair collective
centers for IDPs projects were fully completed. 18 new projects have been prepared for approval and start.
A comprehensive study was conducted on the safety of mobile clinic routes, and 74 local bomb shelters
were checked in the Vinnytsia region.

May 2022 – October 2022
Storekeeper - "Médecins sans frontières OCG", Vinnytsia
Main responsibilities:
1. Stock management
2. Project in/out freight management
3. Support all activities pertaining to the supply chain on request
4. Support the procurement and delivery processes
5. Ensure accurate and comprehensive records on activities and provide reports
Achievements:
The warehouse storage and accounting system was reorganized. New algorithms and principles for placing
and shipping goods were implemented, which made it easier and faster to collect and send donations and
project in/out freight movements.

September 2021 - April 2022
Manager - "Yug-Zhk", Vinnytsia (scrap metal procurement and trade in metal products)
Main responsibilities:
1. Find new suppliers, work with existing ones
3. Planning, sourcing & procurement
4. Fleet management, routes planning
Achievements:
Reorganization of the procurement system and supplier network. This helped stabilize the procurement
process and reduce dependence on random factors. Supply volumes increased by 30%. Delivery costs were
reduced by about 20%.
September 2006 - February 2022
Director - "BudImperiya", Bershad (retail trade of materials and goods for renovation)
Main responsibilities:
1. Logistics (Procurement activities, source and delivery quality goods and services, vendors’ database)
2. Optimization of commodity stocks, accounting control
3. Training and supervision of staff
4. Form the assortment
5. Determination of price policy
6. Control over obligations
7. Quality control
8. Analysis of product categories in terms of turnover speed, profitability and demand
9. Work with complaints and resolve conflict situations
Achievements:
Creating a new enterprise. Setting up supply, delivery, warehousing, and pricing systems. Implementation
of trade and customer service principles. Ensuring stable development, increasing the range of products
and profits.

May 2017 - November 2019
Director - "Filigran Plus", Bershad (production of mineral powder)
Main responsibilities:
1. Reorganization of production
2. Financial control and analysis of activities
3. Planning, sourcing & procurement
4. Supervision of staff
5. Logistics (Procurement activities, source and delivery quality goods and services, vendors’ database)
6. Work with suppliers and customers
Achievements:
Creation of an enterprise, renting of premises of a bankrupt plant. Reorganization and establishment of all
production and business processes. Ensuring profitability, which eventually allowed us to purchase the
territory and premises.

February 2001 - February 2005
Auditor - "RegVin-Invest", Vinnytsia
Inspection of the company's structural units
Conducting inventories, preparation of reports

Skills
 Languages: Ukrainian (native), English (advanced)
 Software: Windows, MS Office, SAP, Oracle

Core Competencies
 Supply Chain & Procurement Management
 Logistics & Fleet Coordination
 Vendor & Inventory Management
 Financial Analysis & Cost Optimization
 Team Leadership & Training
 Conflict Resolution & Negotiation
 Multitasking & Time Management
Personal qualities:
 Proactive
 Self-motivated
 Organized and punctual
 Detail-Oriented
 Communicative
 Adaptable
 Analytical
 Collaborative

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: