Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Наталія

Фінансист, 60 000 грн

Рассматривает должности:
Фінансист, Помічник комерційного директора, Фінансовий директор, Економіст, Керівник проєкту
Вид занятости:
полная
Возраст:
30 лет
Город проживания:
Одесса
Готов работать:
Киев, Одесса, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Фінансист

с 04.2022 по 05.2025 (3 года 1 месяц)
Імперіал, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Контроль руху та залишків грошових коштів (готівка/безготівковий розрахунок)
Формування звітності P&L, CashFlow
Ведення управлінського обліку та контроль ведення офіційного обліку
Планування доходів та витрат компанії
Прорахунок рентабельності
Організація та контроль повернення дебіторської заборгованості
Ведення розрахунків з контрагентами
Контроль фінансової звітності підпорядкованих філіалів

Керівник відділу продажу

с 09.2021 по 04.2022 (7 месяцев)
Інтернет магазин картин, Одеса (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

Обов‘язки: Виконання планових показників продажів, набір та навчання персоналу, контроль високого рівня сервісу та якості обслуговування клієнтів, ведення звітності, робота в SRM системі, ведення бази клієнтів.
Досягнення: збільшення показників продажів, формування, навчання та мотивація команди на досягнення високих результатів, впровадження нових моделей продажів, внесення змін в організацію роботи відділу для більш ефективної роботи.

Керівник відділення

с 09.2017 по 09.2021 (4 года)
Нова пошта, ТОВ, Одеса (Транспорт, логістика)

Обов'язки: організація та розвиток роботи відділення на високому рівні, контроль та виконання показників, підбір, навчання та адаптація персоналу, формування команди та командного духу, мотивація співробітників на виконання поставлених завдань, впровадження нових проектів, ведення переговорів з клієнтами та партнерами, вирішення складних та конфліктних ситуацій, облік матеріальних та нематеріальних цінностей.
Досягнення: відкриття нового відділення, розвиток точки, підняття відділення в топ за всіма стандартами, підтримання високого рівня сервісу, якості роботи, виконання показників протягом усього часу роботи, формування команди, мотивованої досягнення цілей компанії

Образование

НУХТ

Комп’ютерні науки, Київ
Высшее, с 2013 по 2017 (4 года)

Знания и навыки

  • Управлінські навички
  • Водійські права кат. B
  • Управління проєктами
  • Підбір, навчання та формування команди
  • Навички роботи в 1С
  • Навички роботи в SRM системі
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Комунікабельність
  • Відповідальність
  • Здатність до навчання
  • MS Excel
  • Ведення документації
  • Організованість
  • Неконфліктність
  • MS Office
  • Користувач 1С
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Оперативність
  • Цілеспрямованість

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

На останньому місці роботи успішно справлялася з багатозадачністю, оперативно реагувала на нові задачі та виконувала всі завдання керівництва, пропонувала шляхи вирішення різних проблем. Швидко опанувала нові навички та успішно навчала стажерів. Вважаю що моя робота зробила вагомий внесок у розвиток та функціонування компанії.

Також маю 3,5 роки успішного досвіду керування персоналом, відділенням поштової мережі, реалізація нових проектів компанії, формування команди та мотивація співробітників на досягнення поставлених цілей.

Маю бажання отримати нові навички, навчитися нових знань і застосувати їх у роботі. Вважаю себе наполегливою, відповідальною, цілеспрямованою, пунктуальною, відкритою до навчання та розвитку особистістю.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: