Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Анна

Менеджер проєктів

Возраст:
44 года
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

АННА ГНЕЗДИЛОВА
Координатор процесів / комплаєнсу / проєктів / адміністратора

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
ЦІЛЬ
Шукаю можливість працювати в адмініструванні, оптимізації процесів та контролі
політик компанії як координатор процесів, комплаєнсу, проєктів або операційний
адміністратор, використовуючи свій досвід у плануванні, побудові інструкцій та
юридичній експертизі для розвитку ефективної роботи бізнесу.
ДОСВІД РОБОТИ
✓ 06.06.2024 – адвокат.
✓ 18.12.2023-31.05.2024 – керівник юридичного відділу БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
ПРАКТИКА «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ЯНГОЛИ СПАСІННЯ».
✓ 19.03.2021–10.04.2023 – спеціаліст відділу аудиту управління аудиту та контролю
Понад 20 років досвіду в Дніпропетровської міської ради.
юридичній практиці з ✓ 12.12.2004–17.01.2017 – приватний підприємець. Вид діяльності: юридична практика.
фокусом на системність, ✓ 29.05.2009–11.11.2009 – юрист Дніпропетровського державного інституту фізичної
контроль, планування та культури та спорту.
побудову внутрішніх ✓ 23.01.2006–12.12.2008 – заступник директора з правових питань Дніпропетровського
процесів державного цирку.
✓ 12.08.2002–11.10.2004 – спеціаліст відділу бізнес адміністрування ДПІІ «Сантрейд».
✓ 01.03.2000–05.08.2002 – провідний фахівець ТОВ «Балканкар-Дніпро».
✓ 07.12.1998–01.03.2000 – секретар-референт ТОВ «Балканкар-Дніпро».
МОВИ Професійний досвід пов’язаний із плануванням, побудовою та супроводом
✓ Українська внутрішніх процедур — від документального забезпечення до організації взаємодії
✓ Російська між підрозділами. У ролі юриста брала активну участь у проєктній роботі,
✓ Англійська (В2) розробляла інструкції, політики, координувала строки та виконання задач,
забезпечуючи контроль і відповідність стандартам. Цей досвід дозволяє мені
ефективно переходити до ролей, пов’язаних з адмініструванням, комплаєнсом та
операційною підтримкою.
КЕРІВНИК ЮРИДИЧНОГО ВІДДІЛУ БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
ІНШЕ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ЯНГОЛИ СПАСІННЯ» (18.12.2023 – 31.05.2024).
Обов’язки за посадою:
Впевнений ▪ Розроблювала, впроваджувала та контролювала виконання внутрішніх
користувач ПК
та програм пакету політик, процедур і стандартів діяльності організації.
Microsoft Office ▪ Координувала міжвідділову взаємодію в межах реалізації проєктів та
ініціатив, забезпечувала своєчасне виконання завдань.
▪ Вела правову експертизу договорів, проєктної документації та
супроводжувала діяльність організації відповідно до чинного законодавства
й внутрішніх регламентів.
▪ Впроваджувала системний підхід до документообігу та адміністрування
внутрішніх процесів (затвердження, погодження, облік).
▪ Здійснювала контроль дотримання законодавчих вимог та стандартів
донорів (комплаєнс-підхід).
▪ Розробляла посадові інструкції, чек-листи, шаблони документів для
внутрішнього використання, організовувала їх оновлення та моніторинг
дотримання.
▪ Супроводжувала підготовку до аудитів, перевірок, організовувала збір та
контроль якості звітної документації.
▪ Консультувала команду щодо процедур, термінів та відповідальності, що
сприяло формуванню прозорої та ефективної корпоративної культури.
СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ АУДИТУ УПРАВЛІННЯ АУДИТУ ТА КОНТРОЛЮ
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (19.03.2021 – 10.04.2023).
Обов’язки за посадою:

▪ Аналізувала ефективність використання бюджетних коштів, готувала
аудиторські висновки та рекомендації.
▪ Розробляла та вдосконалювала внутрішні методики аудиту й контролю,
брала участь у створенні стандартів оцінки процесів.
▪ Готувала проєкти внутрішніх розпорядчих документів щодо усунення
порушень, координувала контроль за їх виконанням.
▪ Здійснювала контроль за дотриманням строків та якості виконання рішень
аудитів.
▪ Формувала аналітичні звіти та проводила презентації результатів аудитів
для керівництва.
▪ Надала фахові рекомендації з удосконалення внутрішнього контролю,
управлінських та операційних процесів.

ЮРИДИЧНА ПРИВАТНА ПРАКТИКА (12.12.2004 – 17.01.2017)

▪ Організовувала й адмініструвала всі процеси роботи власної практики:
документообіг, планування, супровід клієнтів.
▪ Розробляла внутрішні шаблони, інструкції, алгоритми дій для уніфікації
послуг і підвищення ефективності.
▪ Забезпечувала контроль дотримання законодавчих вимог, строків та
внутрішніх процедур клієнтів-бізнесів.
▪ Супроводжувала юридичних осіб у питаннях комплаєнсу,
трудовихвідносин, внутрішніх політик.
▪ Координувала взаємодію з іншими фахівцями: бухгалтерами,
нотаріусами, держорганами.
▪ Організовувала й адмініструвала всі процеси роботи власної практики:
документообіг, планування, супровід клієнтів.
▪ Розробляла внутрішні шаблони, інструкції, алгоритми дій для уніфікації
послуг і підвищення ефективності.

• Забезпечувала контроль дотримання законодавчих вимог, строків та
✓ Відповідальність ✓ Швидка навченість
внутрішніх процедур клієнтів-бізнесів.
✓ Висока самоорганізація ✓ Креативне, критичне мислення
✓ Добропорядність ✓ Прагнення пізнавати нове,
• ✓Супроводжувала
Уважність юридичних осіб у питаннях комплаєнсу,
підвищувати трудових
професіоналізм
відносин, внутрішніх
✓ Комунікабельністьполітик. ✓ Емоційна стійкість

• Координувала взаємодію з іншими фахівцями: бухгалтерами, нотаріусами,
Я відкритий до
держорганами.
КОНТАКТИ ОСВІТА
Прагнення пізнавати
+38 067 нове, підвищувати професіоналізм
303 10 55
1998-2003 - Національний технічний
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
університет «Дніпровська
Рік народження: 1981 політехніка».
Місце проживання: м. Дніпро Юридичний факультет. Спеціаліст зі
Сімейний стан: заміжня, спеціальності Правознавство.
діти: 17 та 12 років Спецкурси по Таймменджменту.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: